Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Buborék

2007.10.08. 17:14 | piroskaesfarkas | 4 komment

Előttem a kép, ahogy az öcsém és én, a terasz korlátjába kapaszkodva, szívószállal, szappanos vízből fújtunk szivárványszínben játszó csodagömböket és figyeltük, ahogy tovaszállnak, majd rövid de pompás létezésük egy pillanat alatt hangtalanul végetér.....

Hétvégén Anyi bedobta a csalit, mikor felhívott, hogy menjünk át délután ebédelni, mert van ott nekem egy aprócska meglepi, amire régóta vágytam már (mindig becserkész valami kedvességet nekünk, valami felvidítósat). Egy igazi buborékfújószerkezet kaptam!!!!!!!!

Kiderült, nem csak én vagyok az egyedüli, kinek gyermekkori vágya volt kipróbálni, így aztán várni kellett a soromra, amíg újra kézbevehettem a fújókát. A szüleim, pasi és én felváltva buborékoztunk és kergettük a gömböket, vagy belefeledkezve a látványba bámultuk a szálldogáló, súlytalan üveggolyókat.

Telefújtuk az egész kertet!!! Ha lengedezett a szellő, elreppentek messzebbre, az ég felé, vagy lefelészállingóztak és megálltak a puha fűszőnyegen, mi pedig feszülten figyeltük, mikor válnak semmivé.

Ismét sajnáltam, hogy nem vagyok jártas a fényképezés tudományába, és nem tudom  visszaadni a látványt és az önfeledt pillanatokat ugyanúgy, ahogy megéltem őket. Mosolyogva figyeltem a társaságot a fotómasinám képernyőjén keresztül, ahogy Joepapa a cipőorrával próbálja eltalálni a magasbavágyó buborékokat, ahogy Anyi óvatosan próbálja tenyerérevenni őket, anélkül, hogy kipukkanjanak, majd ha mégsem sikerlü, gyöngyöző kacajban tört ki, miközben Pasi kiabál, hogy nézzék, mennyire sokat fújt egyszerre, vagy éppen mekkora gömb növekszik a buborékfújóka végén:-) Mintha ismét gyerekek lettünk volna....

Gondüzős, buborékfújós szépdélután volt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr80190214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyámlánya 2007.10.09. 17:49:33

igen.

mint az őszi szél által széthordott picinyke virágmagvak...

s miként az azokból előbúvó első harsogó zöld aprócska levelek közt felsejlő, ígéretes duzzadó bimbók...
melyek egy harmatos hajnalból dideregve kelvén, színes szirmaikat bontogatják a nap melengető fényében....
majd erőre kapván, kacéran lengedeznek a szellő karján...

igen.

így, finoman jelensz meg Te is Piros!

most még lágy hullámokkal, sejtelmes szürkén...

zsuzsó 2007.10.09. 19:34:16

Nem tudom, miért képzeltem, ohgy sötétbarna hajad van!?? :o) A képen meg elég világosnak tűnik.Gyulladás valahol mindig van.De azért jó, hogy nem olyan komoly a dolog, amiből nem lehetne könnyen kimászni.Hát kár, hogy nincs belőle több, mert szerintem tényleg nagyon sok jelentkező akad erre az egy szem példányára a férfinemnek.:o)))
Csak reménykedhetnek a lányok, hogy akad még más pasi, aki nekik tökéletes, vagy törekszik rá, hogy az legyen. :o)

Tea 2007.10.09. 19:39:54

Milyen szép hajad vaan :) Remélem teszel még fel képeket:) Te vagy az egyik legkedvesebb bloghősnőm!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.10. 12:19:41

Tea! Köszönöm kedves soraidat, különös tekintettel a bloghősnős megjegyzést!!!! :-))Még sosem láttalak erre!?
Pedig mindig örülök, ha beinteget valaki!:-)

Anyámlánya! Mindig olyan szépségeseket írsz!:-) Remélem, jobb a leked?

Zsuzsó! Azért képzelhetted, merthogy gesztenyeszínű, sötét hajam van, eredetileg. Most meg világosabb vörös.:-)
Ó, azért van még sok hal a tengerben!:-))) Én ismerek sok rendespasit.:-)
süti beállítások módosítása