Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Paradicsomi állapotok

2007.08.19. 23:35 | piroskaesfarkas | 10 komment

Egészen pontosan meg tudtam számolni az érett, piros gömböcskéket, mielőtt letéptem: kettő.
De milyen kettő????? Az első két paradicsomunk, amely a mi kertünkben érett be.

Egy kedves kolléganőm lepett meg a koktélparadicsom palántával, ami igencsak elkókadt a nap végére, mire elültettem. De túlélte, és azóta buzgón fut fel a kerítés rácsaira.

Mekkora élmény leszakítani a saját kertben érlelt termést......hmmmm!!!!

Természetesen lefényképeztük külön a két kis bogyót, majd a szánkban tartva, aztán a kezemben, majd ünnepélyesen elfogyasztottuk.

Kicsit savanyú volt, de a mi paradicsomunk.

Bár csak három kérés jött ezügyben, de milyen három??:-)) Úgyhogy még ez is:



A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr94144048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pojgly 2007.08.20. 17:31:29

Magasságos Málnaszörp...! Szó bennrekedt...

Piroska 2007.08.20. 18:41:10

Ennyire tetszik az első termésem????

Pojgly 2007.08.20. 19:59:35

Ööööö.... igen... gratulálok a parihoz, nagyon helyes... tényleg!!! csak a tenyered, amiben tartod... az kavart fel picit, mikor észleltem, hogy a kézfejed...:) De már jól vagyok. Gyorsan megmondtalak Cserkónak és ő is aszonta hogy jesszus...:) vagy valami ilyent. Gonosz vándorcirkuszigazgatóval pedig ne állj szóba a nagymama felé menet, mer' fogságba ejt és pénzér' fogja mutogatni a gumiságodat, kedves Piroska:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.08.20. 20:47:54

Én megmondtam előre, és ez nem is a durva változat:-))))

anyámlánya 2007.08.20. 21:16:58

Jesszus Piros!

ez tényleg elképpesztő!

" a kéz, amely a bölcsőt ringatta"

Piroska 2007.08.21. 11:19:36

Túúúdom!:-)))
De azért teljesen normálisan működök ám, csak ha akarom, akkor csinálok így:-) Il. néha azért nem veszem észre, hogy túlhajlok, csak mások rémült tekintetéből, pl. ha nyújtózkodom, vagy a derekamat lazítgatom, vagy hasonló esetek.....De ezek ritkábban fordulnak elő.

:-)))

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.08.21. 16:37:10

Jájj. Én is elvetemült vagyok testicsavargatásban, de ez aztán!! Először én is csak keresgettem, melyik a teteje, meg az alja... :)))Atyavilág!!!
Jaj, és persze köszönjük a bepillanthatást...

Piroska 2007.08.21. 16:59:35

És akkor még nem láttad a horroroskinézetet, de azokat nem merném feltenni, még elriasztom a kedves nézelődőket....:-)) Azért még egy ujjkitekerést bemutatok:-)
Ezt is inkább csak úgy eldugva, a "nézzük már meg a végét..." után.
:-)

Cserke 2007.08.21. 19:06:27

Még ennél is tekertebb???!!!
Nem is hiszem!!
süti beállítások módosítása