Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komisz tiltakozás

2007.08.17. 15:00 | piroskaesfarkas | 3 komment

Már mondtam, hogy a fejfájásommal simán beállhatnék időjósnak, bár igaz, csak a rövidtávú előrejelzésekben vagyok erős. Na meg persze előfordulhatna az is, hogy néha jól félrevezetném a népet, mert nem csak a frontokra reagálok fejfájással, hanem például a vöröszászlósnapjaimra (mi csak lajosnak hívjuk, elnézést minden ilyen nevűtől.....), a stresszre, a túlfűszeresekre, és kitudja még mire. 

Az a jó, hogy mindenki más gyógymódra és komiszelűző módszerre esküszik, rendszerint ki is próbálják rajtam, és vannak olyanok is, amelyek éppen akkor segítenek (mint Mici barátnőm satuja: amikor mögém áll, két tenyerét a halántékomra teszi, és beszorítja a kuglimat. Kihangsúlyozta, hogy ez duplánjófejfájásölő, mert az ő mellizmait is edzi vele..:-), de a legtöbb csak hókuszpókmonda, és semmit sem használ, leglábbis nekem. 

Ma hajnalban is hasogatásra ébredtem, amit most a viharos szél okozhatott, ami odakint gyötörte a növényeket, hatlamas lökésekkel döntögette a könnyebb kaspókat.

Mivel eléggé lelassult az oldalam, talán a sok fotó miatt, amiről meg nem tudok lemondani, így egyet tudtam tenni: a lap bal oldaláról letöröltem pár, számomra kedves dolgot (jaj, a sünimet nagyon sajnálom, de megtartottam azért, csak nem látszik..), így mennie kellett a "TILTAKOZOM a komisz fejfájások ellen!" dobozkámnak is, amit legalább ide visszabiggyesztek (nem sikerült ideműtenem a táblát, jaj).

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr43142410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piroska 2007.08.21. 17:09:26

Tiltakozom a komisz fejfájások ellen!
2007. augusztus 19.
Mostantól megpróbálok rendszeresen fellázadni és dokumentálni a komiszokat.......
Tehát a vasárnapi komiszt délutánra sikerült elűzni 2 db újfajta, s betűs bogyóval, + Anyi erős KVjával.
Utána még tollasozni is volt erőm.

Cserke 2007.08.21. 19:08:17

Én is erősen tiltakozom!!!
Ami most a fejem hátuljában van, az ellen is !!!
süti beállítások módosítása