Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Oposszumos

2007.08.16. 14:20 | piroskaesfarkas | 4 komment

Betolakodott ez, a szerintem komolyzenei kifejezésfélének tűnő szó a fejembe, pedig nem is emlékszem, hogy mostanság láttam volna valahol leírva, vagy hallottam volna bárhol is. Hm?

Nade, hamár így esett, és valami furcsa oknál fogva nem a csoki jut az eszembe, hanem az oposszum, akkor megnézem, hogy mit is lehet erről az állatkáról tudni, akit nem ismerek túlságosan.

Röpke kutatásom alatt találtam is kapcsolódási pontot, ill. rájöttem, miként is kapcsolódik a mostani időszakomhoz ez a kisemlős, ugyanis a legtöbb barátnőm másól sem beszél, mint a terhességről, ha nem a sajátjáról, akkor megkérdezi, hogy ez vagy az az ismerősöm hányadik hónapban jár, mikor fog szülni, és én mikor akarok végre családot (megjegyzem, attól, hogy még nincs kispiroskaesfarkas, attól még van családom) alapítani. Végülis nem zavar, benne vagyunk a korban, időszerű is ez az állapot, sőt, érdeklődve figyelem a fejleményeket, és drukkolok azoknak, akiknek kell.

Itt jön képbe az apró erszényespatkánycsaládbatartozó, aki többek között arról híres, hogy csupán tizenhárom napig vemhes, és hoppp, már ott figyel akár huszonegy minioposszum. Húúúúúúú! Amíg mi két hetet vártunk a beavatkozás eredményére Meskénél, az inszemesmásodik kísérlet után (ami  sajnos nem sikerült) addig valahol egy oposszum már lebabázott...

Nem állítom, hogy kinézete alapján egyértelműen belopta magát a szívembe, bár pöttöm korában nagyon is helyes (najó, a régi szomszédunk is biztosan édes volt még kiskorában).   

Állítólag, ha veszélyt szimatol, halottnak tetteti magát, amit mesterien művel, és innen az inglis kifejezés (amit még sosem hallottam, de az nem jelent semmit), hogy "megjátsza az oposszumot". Na, ezt ellesem tőle...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr20141541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szuszka1 2007.08.16. 20:02:10

és anyukámnak van egy pulcsija, ami báránygyapjú és oposszum-szőr keverék, és nagyon finompuha és azt a pulcsit tök irigylem tőle. Pedig tőlem kapta.

Piroska 2007.08.16. 20:53:51

Mondd meg Neki, hogy nem is áll jól rajta!:-))

cserke 2007.08.16. 22:14:26

És azt pl. tudtad, hogy kisvonatszerűen közlekednek?? Elöl anyaoposszum, utána az összes több, úgy, hogy fogják egymás farkát. Persze ez már csak akkor van, mikor nem férnek el a hátán.
És a felső kép rossz, mer' igenis helyesek nagynak is!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.08.17. 09:34:05

Nem tudtam, nem vagyok járatos oposszumban!:-))
a felső kép nem rossz, jóóóó????:-) Van benne is valami mókás, de szeritnem izéje tele, hogy fotózzák!:-)
süti beállítások módosítása