Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gyííííííííííííííííííík

2007.08.16. 13:00 | piroskaesfarkas | 8 komment

Igyekeztem közeli képet készíteni a betolakodóról, ami nem volt egyszerű 1. a kisgépem nem egy komoly közelrehozós 2. nem vagyok jó a témában 3. mindketten bepánikoltunk: a gyík meg én.

A kutyák sétáltatták pasit, ezért is történhetett meg, hogy illetéktelen behatoló tévedt a nappali kövére, mert egyébként szuperszimatú büdösszájúak levadászták volna (jaaaa, meg azért is persze, mert pasi erősnagyon).

Gyanútlanul dudorászva vittem a kanna vizet, hogy tápszereslöttyel meglocsoljam a kitikkadt házizöldeket, amikor megállt a szívem, majd egy indiános "ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ"-val kísért magaslábemeléses futásnak eredtem, szétfröcskölve az öntözőlevet. A kis zöldizé szintén halálra rémült, és egyre jobban befelé türemkedett a házunkba. Cselekednem kellett, mielőtt felkapaszkodik a falra, majd onnan fel a tetőszerkezetre, és végül megtelepedik a gerendák között, hogy aztán az éj leple alatt csapjon le ránk....Na neeeeeem! De hogy kell úgy elrohanni a partvisért, hogy addig ne tudjon kicselezni, és bemászni a bútorok alá??? Más elűzőt kellett keresnem, amivel kifelé terelhettem a terasz irányába.

Hú, még jó, hogy ott volt a közelben a kinyitható fém ruhaszárító, melyről egy mozdulattal ledobtam a félig száraz ruhákat, összecsuktam, és "nem mész innnnnnneeeeen" felszólításokkal bökdöstem az aprózöld felé.

A szobában állt a szétloccsant víztócsa, a megszáradt ruhák (amelyek így persze újra vizesek lettek), de kiment!!!!:-)

"Mi ez a rettenetes felfordulás????????"

"Hát itt volt egy gyíííííííííííííííííííííííííík!!!!!??? De nyugodj meg, elüldöztem. És még le is fotóztam."

Nem értem, miért nem volt büszke rám.:-) 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr77115572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szuszka1 2007.08.16. 20:11:13

édeshelyes kis gyíkocska! bájos jószág! te meg itt megfélelmlíted! (elég ennyi l ebbe a szóba?) Ha a béka megy, a gyíkocska sokkal jobban kellene, hogy menjen, az teljesen száraz érzés... vagyis ha a kezedbe veszed, a bőre nem nedves érz...
nem folytatom

Piroska 2007.08.16. 20:56:21

Te Szuszka!!! Így is olyan pikáns keresőszavakkal találják meg a blogomat, nemisértem, hogyan, mer' én olyanokat sosem írok, de most aztán!:-)

A minap találtam egy nagy békát, háááát...Attól kicsit leizzadtam:-)

cserke 2007.08.16. 22:11:04

Piros!!!Nemááá!! Egy gyíktól?????

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.08.17. 09:35:07

Örülök, ha látom a kertben, vagy pl. a múltkor a munkahlyemen, a kinti falon sütkérezett, és napokig visszajárt. De frászt kapok, ha bejön a lakásba.....

anyámlánya 2007.08.17. 13:10:06

Piros! nekem is vannak ám betolakodóim!

de bővebben majd posztban / még fotóim is vannak!/
:-)))

Piroska 2007.08.17. 14:08:19

Anyámlánya, megyek és jól megnézem!

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.06.17. 16:08:42

Rég akarom kérdezni, hogy honnan tudod, hogy milyen keresőszavakkal jutnak el hozzád??? :o

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.06.18. 17:41:34

A statisztikában található itt a blogponthun, a hivatkozások menüpont alatt.
süti beállítások módosítása