Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Bájos patkányPR

2007.07.31. 12:20 | piroskaesfarkas | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr38126682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kaméleon · http://martonrobert.blogspot.com 2007.07.31. 17:50:47

Imádom ezt a kis egérkét :D! Meg a film is nagyon jó, meg a trailer, meg az ötlet... Nagyon-nagyon tetszik :)!

Itt van egy 9 perces előzetes, ami szerintem nagyon fog tetszeni. Én szét voltam esve az ámulattól :)!

www.apple.com/trailers/disney/ratatouille/preview.html

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.08.01. 10:19:41

Kaméleon! Te, Ő nem patkányka véletlenül? :-)))
Egeres PRrajzfilm több is volt, de patkányos még nem!:-)

Igen, láttam ezt, nagyon édes!! A héten már játszák!

Mi lett a vizsgáddal, sikerült?

Kaméleon · http://martonrobert.blogspot.com 2007.08.03. 15:14:01

Tudom, hogy patkányos, csak nekem nem tetszik a patkány szó, ezért inkább egérkét használok, mert az édesebb :P.

Igen, sikerült az államvizsgám és mostmár diplomás közgazdász vagyok. És kéne meló után nézni, de a nézés mindig megáll a mel(l)nél és kész :)).

Most még nyaralgatok egy keveset és csinálok nagy semmit. De gondolom az ősz elejétől munkába rángatom magam és elkezdtem megvalósítani a terveim ;).

Piroska 2007.08.03. 21:12:36

Gratulálok Kaméleon!!!
azért a mel-lnél tovább is tekintgess szerintem, mert sokan gondolják úgy, hogy majd ősszel keresnek melót, és nem is olyan egyszerű megfelelőt találni! Szerintem érdemes elkezdeni a keresést, és max. úgy szerződsz, hogy később kezded a munkát.
Na jó, nem ugatok bele!:-))
süti beállítások módosítása