Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ön meg tartóztató?

2007.07.19. 15:50 | piroskaesfarkas | 22 komment

Na de..... ha most, valami kifürkészhetetlenségeskedés miatt nem jutok tovább simán, elegánsan, belibbenve a következő bloglovag-elágazásba, mindenféle verekedésmentesen, én, Piroska, a híres önfeltartóztató megtartózkódó betartó,akkor betömök a fejembe egy akkora lilatehenesistenifinom csokit, hogy nem férne ide a blogomba, hogy mekkorahatalmas. És nehogymár azt higgyétek, hogy úrinő módjára (ami egyébként vagyok) finomkodva tördelem lefele a félkockákat???? Áhhhh!!!! (sátáni hörgőskacaj, jó hosszú hörgéses, hátravetett fejjel) Álkapcsomat csattogtatva harapom ki a lehető legnagyobb falatokat belőle, hogy az ezüstpapir csak úgy menekül majd a fogsorom elől, nehogy lenyeljem!!!!!  akkor teljesen lelombozódnék, vígasztalhatatlanul folyna könnyem patakokban, tördelném az ujjaimat, sóhajtoznék naphoszzat, és örökre lelkembe égne a kudarc bélyege (amit persze senki sem kívánhat nekem, ugye...). De! Még akkor sem hagynék fel magam megtartóztatásával, és szipogva megennék egy kisebb fajta sárgarépát, lassan, gondosan megrágva (mert nem habzsolom fel csak úgy, megtartóztatom a számba, míg jó pépesre nem örlődik).

Vázoljuk fel lazán (komoly keretek közé szorítva erényeim hosszas felsorolását=méltatlanul röviden, vázlatosan és csöppet sem mindenrekiterjedően, éppencsakhogy megemlékezve, aminek oka határtalan szerénységem, melyből még az önmegtartóztatásomnál is hatlamasabb adag szorult belém) és elegánsan azon területeket, ahol önmegtartóztatásom a legkiemelkedőbb mind közül:

1. Csoki és egyéb édes csábítások

Mivel az én drága Dagi nagyim a sűrű, kunkori haja és a kékeszöld szeme mellett rámörökítette a dundiság küzdelmességét, és úszógumitündérségét, mióta a kétcopfosból áttértem a max. egycopfosba, komoly önmegtartóztatási halmazba sorolódtam. Ráadásul, január óta, amikor is elkezdtem a fogyókúrát, majd április környékén a fehérdobozos típusút, nem ettem egy darabka csokit sem, sőt, durvááááább!!! Még ezeket sem:tészta, rizs, krumpli, kenyér, édesség, fagyi, csoki, stb. Túúúúdom, nagyon komoly!!!

2. Szabadság

Hát kérem szépen, hiába vágyakozom pálmafás tengerpartra, előbbrevalónak tartom a kétkezi munkát, így gátat szabva vágyaimnak, azokat feltartóztatva inkább dolgozom.....Hogy bizonyítsam önmegtartóztatásomat igazából azért, mert bejött két nagy munka, és nem hagyhatom itt, valamint pasi is filmforgatósat játszik a hónap végétől dalolva lemondtam a jövő héten kezdődő, kéthetes szabimról. Na és! (hetyke vállrándítás) 

3. Macsakajaj

Rettentőnagyonde vágyakoztam egy cicára, mer az olyan csoki cuki!!! Már gyerek korom óta úgyszeretnék!!! De, mert gyakorolni kell a nemesi erényeket, elegánsan intettem, mikor legutóbb is Meske barátnőm szerzett nekem egyet. Na persze, ha pasi nem tiltotta volna le az egész akciót, már régen otthon nyávogna, és Borbálának hívnák....

4. Szerelem

Erről csak annyit, hogy PASI az első igazi nagy szerelmem, mindenféle tekintetben, s Ő rabolta el a....szívemet tizenkilencmúltam koromban. Úgyhogy, hm?

5.

.........

6325. Futás

Bármennyire is iszonyatosan vágyódom arra, hogy minden nap fussak a futógépen, azért ezt mégsem tehetem, hiszen, ha kiszámoljuk a kopási együtthatóját, belátható, hogy vissza kell fognom magam, és az évi 10 alkalommal történő mellobogtatós kocakocogáson túl nem lehetek annyira önmegnemtartóztató, hogy a mértéktelenség bűnébe essek....

Hát, azt hiszem, röviden ennyi. Még tudnék írni 6326.-at is, meg még tovább is, de be kell fejeznem, hogy továbbra is határozott igennel (és két húsos ponttal) tudjak válaszolni az alábbi kérdésre?

Ön megtartóztató?

:-))))))

free music

· 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr72121159

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: new york local seo services 2019.03.31. 22:32:00

Revue de presse - impossible n'est pas français

Trackback: youclerks 2019.03.09. 10:20:22

Ajánlatkérés - E-commerce - Kereskedj JÓL a weben!

Trackback: melbourne seo services 2019.03.05. 08:45:28

ap notes biology chapter 19 viruses - Jane rudolph and sean

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amby 2007.07.19. 16:02:52

Hihetetlen jó. Megkérdezem a zsűrit, hogy tud-e 6325 pontot adni erre a kitűnő listára :-)

Piroska 2007.07.19. 16:10:18

Ó, Amby! Hát nem azért írtam ám, túúúúdod, csak úgy!!!És kettő is elég lesz:-))))

Katica · http://theitalianjob.freeblog.hu 2007.07.19. 17:40:08

Piroska, már az első látogatás óta meg akartam kérdezni: ki rajzolta a blogodon a Piroskákat meg a Farkasokat? Nagyon, nagyon teszenek!

Cserke 2007.07.19. 17:41:31

Jaj, Piros, ez milyen???!!!
Nagyon decensensen röhö, izé, kacagtam rajta!!
EZAZZZZ!!!

Azért azt megmondhatod, hogy tudsz áthúzottasat beleírni!!
Ne fogd vissza magad!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.07.19. 20:10:57

Cserkókám! Az önmegtartóztató életmódom miatt természetesen visszafogom magam, ahogy ugye Te is???!!!!

Az áthúzósast úgy csináltam, hogy kijelöltem a szöveget, és a bold meg dőlt jelzések mellett van egy abc áthúzva, és arra rákattintottam!!!!!

Amint megvannak az eredményeink, kampányolok!!! De ugye szerintem egyértelműen nem kéne, mert ki lehetne önmegtartóztatóbb, mint Te meg én?????

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.07.19. 20:13:38

Szia Katica! Nem tudom, ki rajzolta sajnos, mert kaptam régebben a barátnőmtől, és mikor elkezdtem blogozni, elővettem.
Nyár végén a nagynéném rajzol nekem göndörhajú piroskákat, meg kutyás piroskákat, és ha kedvemrevalóak lesznek, akkor átdizájnolom a blogot. És akkor tudni fogom az eredetét, meg azt is, hogy ki csinálta.

cserke · http://http:cseresznyekert.blog.hu 2007.07.19. 20:20:49

Nahát, hogy én azt eddig is láttam, de sosem próbáltam ki!!
Ilyen nagyon megtartóztattam magam!!
:))

Piroska 2007.07.19. 23:11:44

Nekem meg csak most jöt az tollamra....
Meg eddig is akartam nagyon használni, de önmegtartózkodtam ugye.....

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.07.20. 07:06:25

Vicces elbírálásiszempont :)))
Láttad?

Cserke 2007.07.20. 07:40:51

Na jó, szavaztalak, elhúztam.
Este bekukkantok
Jó munkát-harcolást! :)))

Piroska 2007.07.20. 07:42:24

Szavazzatok Cserkére és Piroskára!!!!! Ma meg holnap hatig lehet még!!!
Úgy érzem, elérzek....
Naggggyon kemény!!!!

Cserke 2007.07.21. 04:26:49

Jól állsz!!
Hajrá!!! :)))

Piroska 2007.07.21. 10:02:18

Vesztésre állok Cserkókám....
:-)))

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.07.21. 10:21:38

Na de éccaka még nem úgy volt!!
Ne is törődj vele, legközelebb mi írunk ki versenyt, aztán jól megnézhetik magukat!! :))

Macicsalád · http://macicsalad.freeblog.hu/ 2007.07.21. 19:44:26

Eddig mindig rád szavaztunk. Kivéve most, mert muszály volt Anyura szavaznunk. Viszont végig nagyon tetszett a hozzáállásod. Nem lenne kedved továbbjönni Piroskával és a Farkassal a Macicsalád Blogkertjében a következő fordulóba? Mi örülnénk neki.:)

Macicsalád · http://macicsalad.freeblog.hu 2007.07.21. 19:47:03

Bocsánat A Blovagkertbe hívunk, ha lenne hozzá kedved.

Cserke 2007.07.22. 08:20:21

Pirosom, nagyon szeretve vagy!! Ennyire megszorítani sablonost, ez nem akármi!!
Felajánlhatom a fele lovam?? Ha nem kampányolsz, én biztosan kieesek, úgyhogy leginkább Neked köszi!!!! :)))

Macicsalád · http://macicsalad.freeblog.hu/ 2007.07.22. 10:49:30

Piroska, ugyan még nem jelezted, de mi azért bízunk benne, hogy eljössz hozzánk a Blovagkertbe. A fejlécbe mindenesetre kiraktunk. Bár ha nem szeretnéd, akkor levesszük. Hozhatod Cserke fél lovát is.:))

Piroska 2007.07.22. 12:16:29

Macicsalád! Köszönöm a szavazatokat (előzőeket:-) és a kedves invitálást! Még nem tudom, mit jelet a "blogkertbe Veletek menni", megnézem! De igen megtisztelő!

Az biztos, hogy eddig is, és most is Cseresznyének lengetem a zászlót, mert nagy blogbarátnőm Ő, s ugye felajánlotta fél lovát, amit ugyan nem fogadhatok el, de a paripa fenekét finoman tolom majd célba befele, és etetem bizony almával és görögdinnyével is (a lovat, ne, Cserkót).

Megyek majd, benézek HOzzád!!! Köszönöm mégegyszer!

Piroska 2007.07.22. 12:18:13

Cserkókám, köszönöm!!!!!
Nem ülöm a lovadat, csak lassítanám vágtájában!!! Inkább tolom fenekté, etetem dinnyével meg almáal, mit szólsz? S kampányolok tovább serényen! Hm?
:-)))))

Cserke 2007.07.23. 15:27:06

Jajjmán, de egy tartózkodó vagy!! Nem vagyok akkora, hogy ne férnénk el ketten, mint azt már mondottan volt, khmkhm.
Ha meg mégsem, akkor köszi a mindent!! :))))

Piroska 2007.07.24. 09:52:29

Megyek én Veled, csak tolom!:-)
süti beállítások módosítása