Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Némi buké

2007.07.17. 23:25 | piroskaesfarkas | 18 komment

Gusztustalan, mikor egy éppen jóllakott szunyogot sikerül lecsapni a világos falon....

Igencsak eszaporodtak ebben a dög melegben, és éhesek is rendesen, meg szeretnek is rajtam desszertezni, de a papagájok miatt nem akarunk a nappaliban ölőspárologtatósszerkezetet használni, nem hiszem, hogy jót tenne nekik. Így inkább csapkodunk és vakarózunk mint a bolhás ebek.

Most hallottam, hogy valószínűleg megdől a mindenkor mért melegrekord, vagyis sosemvolt forró napok következnek, mikor a legjobb lenne a tengerparton, de legalább egy felfújhatós házipancsolóban hűsölni. Ez utóbbira tettem gyenge próbálkozást, mert talán a szerda délutánt még éppen ki tudtam volna venni nemdolgozósnak, viszont pasinak meg nem jó, nélküle meg úgysem ér semmit sem a lazulás....

De végre üzemel a jegesszélfúvónk a hálóban és brumi is gyártja a jégkockákat serényen!

Vasárnap este a vízcsapokból eleinte még vékonyka, gyöszös sugárban folydogált ugyan a víz, majd teljesen elapadt és csak köhögöt a vezeték, azóta meg locsolási tilalmat rendeltek el. Fel is hívtam a helyi vízművek ügyeletét, és tájékoztatást kértem az ott ülő idegtépő bácsitól, aki, miután meghallotta, hogy melyik utcában lakom, hangosan felkacagott, és ezt kérdezte: "Ó, kedvesem, hát minek kellett magácskának olyan magasra költöznie?? Hát a dombtetőn fogy el először a víz!!! Hahahaha!!!" Észrevehette magát, meg azt is, hogy nem tartok vele a vígadozásban, mert gyors váltással hivatalosra vette a figurát, és némi együttérzést éreztem a hangjában, mikor gyenge biztatásokkal lerázott.

Némi bukéval feküdtünk le.....

free music

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr86120027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyámlánya 2007.07.18. 01:43:08

szúnyog és más kellemetlenkedő fátyolszárnyú ellen igen hatásos biovédelem ( még csak meg sem öli őket! )
a zöld diófalevélből főzött teaszerű lötty.

viszonylag erősre, amolyan törökösre kell törekedni, a aztán mehet a nyitott ablakba, vagy más efféle védelmi zónába.

az edény ugyan elmoshatatlanul gusztustalan színű marad, de tutira elkerülik az adott légteret.

amúgy jónéhány helyen ültetnek árnyéknak is kíváló diófát, nem beszélve a más irányú hasznáról, és itt nem a zöldiópálinkára gondolok :-)), mert nem hogy a vérszívók nem maradnak meg a lombja alatt, de még a fű és virág sem!

Cserke 2007.07.18. 02:12:11

Anyámlánya, átjönnél fejtágítást tartani a mi elég nagy diófánk lombjai alatt tartózkodó szúnyogoknak??
Ők ugyanis nem tudományos szúnyogok és kifejezetten szeretnek arrafelé hűsölni... :)))

Piroska 2007.07.18. 07:34:28

Megint tanultam Tőled Anyámlánya!
Diófa....Sajnos, az építkezés miatt ki kellett vágni egy öregedő diófát, olyan formás volt.....És ültetnék én, de mindenki lebeszél róla, mert egyrészt nem nő alatta semmi, másrészt meg a diófa csigalassan cseperedik.

A löttyös ötletet köszönöm!!!

anyámlánya 2007.07.18. 08:39:20

Cseri!

szerintem a Ti szúnyogaitok specko állatok! :-)

engem is imádnak a vérszívók, s mivel én még se szívhatom az övékét, igen macerás lenne, így tartottam távol őket anno.

lehet, hogy az a diófa, ami alatt nem keringteg efféle humánszervezetiterroristák, egyedi eset lett volna?

vagy a Tiéitek csak jól képzett tagok lennének, ellenállva minden stresszes kínzásnak? :-))

ha elkapsz egyet, tedd befőttesüvegbe, és halgasd, mit zümmög, hátha vallani fog! :-)

cserke · http://http:cseresznyekert.blog.hu 2007.07.18. 11:48:44

Itt a környéken mindenki tudja, hogy mi állat barátok... vagyunk.
És minálunk jól el is szemtelenednek igen hamar, mert rájönnek, hogy lehet.
Na, szerintem a szúnyogokkal is ez van:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.07.18. 12:04:07

A józan élet, ugye Cserkókám!!??:-)
Kéne tapasztalatot szereznem Tőled a bio permetezésről......A minap decissel permeteztem (jó kis idegőlő), ami aztán, mivel túl nehéz volt a permezetősputtonyom, és próbáltam egyedül felállni vele, végül a nyakamba borult......
Meg ugye rengeteg pici béka is van, úgyhogy nem merem használni (csak a bejárat előtti gömbtujákat megtámadták a gyapjas pajzstetvek, rájuk használtam...meg a hátamra...).

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.07.18. 16:46:01

Az. Különös tekintettel a rumtopfomra :)))
Minálunk csak egy hervadt kis békát leltünk, ellenben a csüngő törpe vörösfenyőmet kinyírták ugyanolyan dögök, most is siratom, olyan gyönyörű volt.
De a hátad garantáltan nem lesz pajzstetves, az egyszer tuti :))
Fű, azért elég durva egy zuhany egy ilyen brutál cuccal...

Piroska 2007.07.18. 16:54:05

Nem is tudom, milyen az a csüngő fenyő? Olyanra vágyakoztam, ami törzses, és össze-vissza lelógnak az ágai, olyan szomorkodósan...
Meg selyemfenyőre is......
Sajnálom a Te szúrósfádat!
Én most a csepleszmeggyfát siratom, mert úgy néz ki, hogy az egyik menthetetlenül kiszáradt.....Ősszel ültettük, jó nagyban vettük mind a kettőt, alig bírták elásni, és amelyik én vagyok, az kiszáradt (mert évfordulóra vettük)......Pasi próbálja megmenteni, locsolgatja, és hajtogatja, hogy áááá, szerinte rendbejön....

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.07.18. 18:25:57

Pont ez az, hogy nem volt szúros, hanem selymes kis bokréták voltak rajta, Larix decidua Pendula, tudod, ami ősszel aranyszín lesz, aztán lehullik.

Szegény te, én meg csak papgájozok, hogy vágjátok vissza!

Piroska 2007.07.18. 19:56:44

Majd megmutatom, lefotózom Neked. Úgy néz ki, mint egy virgács.....
Képzeld, locsolási tialom van. Napok óta nem lehet egy cseppet sem locsolni, nem is teszem persze (na, ezzel nem mennék át az I. lovagitornán...)....
És a rendőrség is ellenőrizgeti az utcákat....

Cserke 2007.07.18. 21:32:04

Haha! Minekünk kutunk van, bibi!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.07.18. 21:49:41

jaj már!!!! Nekem olyanom nincsen is. Csak falikút, vezetékes vízzel:-))) Kettő is, tiririm!!!

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.07.18. 23:12:11

Eccer egy Szuri barátom atleta trikóban mikor nagyobb társaságban eveztünk, és pont pihenésben álltunk, nézte nyugalommal, hogy lábán egy szúnyog szíjja vérit:

- Nem ütöm agyon, mert családja van, amit el kell látnia!

És nem buddhista, csak ennyire nagyon hülye!

picidzé · http://librarian.blog.hu/ 2007.07.18. 23:19:27

Szombaton indulok evezni.
Az év csúcspontja.

Piroska 2007.07.19. 09:16:29

:-)))) Jó ez a szúnyogos!!!!

Jó evezést picidz!

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.07.19. 20:17:46

Én amúgy nem vagyok nagy evező, max ilyen napi kirohanások nagynéha.

De legutóbb az Adrián tengeri kajakoztam/tunk, és az nagyon bejött.
Asszem ott dekkolnék akkor komolyabban felvenném az időtöltéseim közé, illetve ha ezen túl ilyen helyen járok, akkor nem fogomkihagyni.

Ezt nézzétek meg, ez a brigád nyomja ott, nagyon jó!

www.tengerikajak.hu/

Piros 2007.07.19. 21:33:14

Ez nagyon jó lehet!!!! Fú!!!!
süti beállítások módosítása