Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szomorkodósgödörben

2007.07.10. 11:28 | piroskaesfarkas | 20 komment

Addig jó, amíg tisztában vagyok azzal, hogy csak pár napig tart, és képes is vagyok arra, hogy egyedül kimásszak belőle......

Van az úgy, hogy tulajdonképpen minden ok nélkül tör rám a szomorkodhatnék, amitől méginkább elkeseredem, hogy nincs is okom rá, akkor meg mit lógatom az orromat jódolgomban! És mi lesz velem, ha tényleg szembetalálom magam egy hatalmasmegodhatatlannak tűnővel??? Hm?

Akik ismernek, nem mondogatják, hogy nézd meg, ott van az a szép ház, meg van rendes pasid, jó állásod, nemértemhogymitjajgatsz, stb. mert tudják, nem erről van szó. Ez egy lelkigubanc, amit időnként bogózgatnékom támad, és akkor nem esik jól nekem. 

Egyszerűen fáj a lelkem, minden különösebb ok nélkül.

Nem foghatom rá egyetlen dologra, de mégis valami kiváltja. Most talán Wili, a gombszemű, bozontos kiskutya, akit pár hete találtunk a mamámékhoz közeli utcában. Cidrizett félelmében, és bár nagyon soványka, mégsem a kaját akarta először, hanem szeretetet, odabújást, simogatást. Fontos szeretne lenni (róla majd még írok később, és megpróbálom lefényképezni, hátha valaki beleszeretne, és fontossá tenné Őt). És aztán képes vagyok a legkisebb dolgokon is filózni, keseregni, és nem utolsó sorban bőgni. Pl. ott vannak az útszéli elütött állatok, akikért senki nem hullajt könnyeket, meg az idős nénik, akiknek senkijük sincsen, meg úgy suhan el az idő mellettünk, hogy a barátnőm kislányát még csak nem is láttam, és most tudtam meg, hogy már három éves, és azóta képtelen voltam elvonszolni a se...met meglátogatni?? És egyébként is miért élnek ilyen rövid ideig a kutyák???? Meg miért van ennyi kóbor, senkineknemkellő eb az utcán, hidegben, fagyban, élelem nélkül?? És miért van, hogy egyes emberek csak úgy rosszat akarnak és tesznek másokkal, és ezt élvezik?  És az hogy lehet, hogy csupajó embereket megtámadnak rettenetes betegségek???? Meg úgy egyáltanán. Miértmiértmiért?

Na de persze tudom, ezzel nem vagyok egyedül, mert mindenkinek vannak rossz napjai, és időnként mindenkinek fáj a lelke, és más is bogózgatja a gubancait.... 

Az enyém meg pont most.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr13113051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.07.10. 12:05:36

Legalább akkor már azon ne szomorkodjunk, hogy nem is tudjuk, hogy valójában alapból mi és miért is szomorkodunk!

Már csak logikailag is akkor mínusz 1!

A szomorkodás amúgy meg olyan, hogy az csak úgy jön, meg van.

Aztán meg megy, és nincs.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.07.10. 12:40:15

Most jobb Bcyke, levontam egyet!:-))) Köszi!

Vannak, akik jobban kezelik ezt a jövés-menést, valaki meg ehhez sem ért!!!!!:-) (=én)

zsuzsó 2007.07.10. 20:46:31

Mindig a legapróbb dolgon jön ki, és akkor az egész világ fájdalmát magunkon érezzük.Aztán ahogy jön, el is múlik.De van olyan szomorúság is, ami nem ilyen.Hosszú ideig tart, és el sem tudod képzelni, hogy léesz valaha olyan idő, amikor ismét szomorúság nélkül éled az életed.Nincs rá megoldás, csak türelem, hogy egyzser jobb lesz.Valami kis optimizmusféleség, amiben bőven hiányunk van nekünk magyaroknak.:o(
Bocsi a lehangolásért.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.07.10. 21:04:13

Zsuzsó, sziaaaa!!! De régen "láttalak"!!!?:-)))

Nem hiába monják, hogy "aludjunk rá egyet", mert van az úgy, hogy a lemenő nap elviszi magával az apróbb szomorúságokat, és napfelkeltével másként látjuk....
És van olyan is, amikor letörik egy darabka a szívedből, de vissza sosem lehet ragasztani........

Van, hogy a felhők szépsége, elérhetetlensége,

anyámlánya 2007.07.10. 22:40:48

Piros!

addig nincs nagy baj, ha akadnak még olyan emberek, kiknek lelkébe egy apró érnyék költözik, mikor egy kóbor kutyát lát, vagy idős embereket lát magányosan.

igazi baj majd akkor lesz, ha már senki sem gondol semmire és senkire!

Piroska 2007.07.11. 09:53:37

Igazad van, csak az a nagy baj, hogy azzal, hogy elszorul a szívünk, még nem segítettünk rajtuk......

zsuzsó 2007.07.11. 15:43:14

Mindig voltam, csak nem írtam kommentet.Valahogy innen töltekeztem.Ez viszont megtalált rendesen.De nem akarok panaszkodni, ide mindig olyan vidámakat szoktak írni a többiek.Köszi a kedves szavakat.:o)
Jó lehet a barátodnak lenni.Kivételes ember vagy.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.07.11. 16:00:52

Zsuzsó!!!!!
Nem érdemlem meg ezeket a kedves szavakat!!!! De köszönöm, igencsak jólesik!!!!
Szomorú vagy????? Kölcsönadom szívesen az életindulómat, lehet a Tiéd is ám, ha akarod!!! Próbáld ki, hatásos!!!!
Úgy szoktam, hogy felhangosítom, és dülöngélek a rózsaszínű furaszájúakkal, és énekelem!
Ha meg ez a módszer nem egy, akkor csakúgy magamban!:-)))
És örülök, ha írsz azért időnként, hogy tudja, itt vagy!!!
:-)))

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.07.12. 09:56:23

Attól, hogy valaki vidámat ír, az még nem is jelenti rögtön azt, hogy közben nem szomorú.

Én pl. mindig szomorú vagyok, de csak úgy érzem, és ettől már rögtön jobb kedvem is van.

zsuzsó 2007.07.12. 10:41:48

Piros!
Megnéztem, meghallgattam, dúdoltam...:o) És majd írok máskor is, hogy tudjad, itt vagyok, és követem az eseményeket.
bcyke!
Igazad van,a szív rejtve marad többnyire, mert az ember olyan, hogy néha akkor is sír, mikor nevet, és akkor is nevet, mikor sír.Furák vagyunk mi. :o)

PIroska 2007.07.12. 11:06:35

Na azért, akkor ne tűnj el!:-))))

zsuzsó 2007.07.12. 14:43:57

Jövök minden nap, csak írni nem volt hangulatom, vagy nem tudtam okosat hozzászólni.Nem mintha most így lenne...:o)))

Piroska 2007.07.12. 15:06:55

Ez egy lelkilengedező, nem egy magasröptű okoskodós blog!!!! Hát én sem okosságokat írok!!!
Akkor integess, ha kedved van hozzá, én örülök, akárhogyis!!!!
:-)

Piroska 2007.07.12. 15:08:10

Húúú, most láttam, hogy 13. bejegyzést írtam, és így ugye nem maradhat...Ezért ez a 14.
Huh, megnyugodtam.....
:-)))

Cserke 2007.07.12. 21:55:59

Pirosom, böcsülettel behoztam a lemaradást, szomorkodtam-nevettem rajtad, egyszóval jóvót :))

És aztán tudom, hogy nem vigasztal, de szakasztott ilyeneken szoktam szomorkodni én is...

Piroska 2007.07.13. 09:16:17

Cserkókám!
Örülök, hogy bekukkantottál!
Nem akarom, hogy szomorúzzál, meg nem is örülök neki, de kicsit vígasztal azért, hogy Te is szoktál!

Cserke 2007.07.13. 09:21:59

Miazhogy bekukkantottam???
Mondhatni együtt töltöttük az estét! :)))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.07.13. 09:22:57

Na jó, akkor köszönöm, hogy nálam vacsoráztál!!!!
Saláta volt...:-)

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.06.16. 10:11:07

Életinduló? Ez az Ally-ből van?? :o
Én régen a tévében nem néztem, és nemrég (pocakosságom végén) megkaptam az egész sorozatot cd-n és az uccsó itthon töltött hónapban végignéztem és imádtam!!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.06.18. 17:43:15

Igen, lehet, hogy még onnan! De nagyon hasznos ám:-)
süti beállítások módosítása