Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Messzirerepítős dúdolós

2007.06.29. 13:18 | piroskaesfarkas | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr9796988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kaméleon · http://martonrobert.blogspot.com 2007.06.29. 15:32:58

Te Piroska! Nincsen ennek egy angol változata is? Igaz, hogy van? Mert amikor a dallamát meghallottam, már kezdtem is magamban dúdolni, hogy "Where have I... - na-na-nana..." (nem tudni szöveg :P)

Minenképpen nagyon szép dal!

Piroska 2007.06.29. 16:59:34

Szia Kaméleooon! Hát nagyon beleolvadtál itt a sűrűjébe, nem láttalak!:-)))
Nem tudom, nem ismerem az angol változatát, csak ezt. De a dúdolása pont így van: na-na-nanana, ahogy írtad:-)))))

bcyke 2007.06.29. 22:49:47

kálimbádelúná!:))

Piroska 2007.06.30. 08:56:57

Edina, nagyon ott vagy!!!!!
Most Kaméleon eldöntheti, hogy melyikre nanananázik:-))

Bcyke, kalimbadelúnája külön díjat érdemel!

Kaméleon · http://martonrobert.blogspot.com 2007.07.03. 11:16:27

Szia Pilyosss :)!

Azt hiszem, hogy az Edináé valamivel jobban tetszik, mert valami filmben hallottam már és olyan búsan-sétálós-jelenet alapdala volt, ami mindig meghatja az embert... hát még a kaméleont :D! De a Te dalod is kellemes :)!

Amúgy... igen, kicsit bebújtam a falevelek közé, mert államvizsga következik, brühümm, és kell ám tanulnom. Ennek ellenére én rendszeresen olvasgatom a bejegyzéseid, mert betettelek a feed-olvasómba :).

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.07.03. 11:43:10

Kaméleon! Na, akkor drukkolok Neked innen is, de biztosan nem lesz gond!!!!!!
Most csináltam egy kétujjadösszekereszteződést érted!!!!:-)

Kaméleon · http://martonrobert.blogspot.com 2007.07.04. 15:38:18

Ezek a kifejezéseid, mint például a "kétujjadösszekereszteződést", mindent megérnek =)). Nagyon fantáziadús :D!!! Bírom nagyon! És köszi nagyon szépen az "ujjkereszteződésed". Nagyon kedves tőled. Szerintem sem lesz gond, de kell éreztessem magammal, hogy államvizsgázom ;-), mert amúgyis egy év múlva nem fogok már emlékezni rá... Vagy ha igen, akkor kb. úgy, mint az érettségire: "Óóh... hát az semmiség volt :D"

Piroska 2007.07.05. 10:05:58

Kaméleon!!! Na de az érettségi igenis kemény dolog, amikor éppen benne vagy a sűrűjében!!!!
Ugyanúgy az államvizsga sem smafu!
De biztosan sikerül Neked, nem is kérdés!!!!!
Addig is most megint csinálok (raaaajta!.....most....) kétujjadösszekereszteződést.:-)))
süti beállítások módosítása