Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Tündérrajzoló - ajánlás Pancccsnak, mert neki is KELL

2007.06.26. 15:32 | piroskaesfarkas | 5 komment

Nála senki nem rajzol varázslatosabb, titokzatosabb kedvesjóságostündéreket, szépségeskirálylányokat, mókástapsifüleseket és bóhókáskecskegidákat a mesekönyvek oldalaira, de legalábbis én még sosem láttam szebbet!!! Olyan szegedikatalinosak!!!!

Ha babavárásra adom a fejem, biztosan felkeresem majd, mert el sem tudok képzelni bájosabb képeket a gyerekszobába, mint amilyeneket Ő varázsol elő a lelkéből.

Elképzeltem, hogy micsoda Piroskákat és Farkasokat tudna nekem rajzolni a blogomba, ha kívánhatnám ezt az aranyhalamtól!!!!!

Pasinak is megmutattam a könyvillusztrációit, és nemmellékesen megjegyeztem, hogy biztosan tuda nekem saját angyalt is festeni, ha valaki mondjuk megkérné rá.........

Mert ő egy Tündérrajzoló.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr44106349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.06.26. 16:32:14

Megadjam a címét, Piros?? :))

pancccs 2007.06.26. 16:36:19

:-)))
meg is rendeltem sietve.
bogarászós rajzok. megnézed ötször, de hatodszorra is találsz rajta valami apró részletet, amit addig hogy, hogy nem, de nem vettél észre, így aztán olyan, mintha először látnád – ez (is) tetszik benne.
köszi.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.06.26. 16:42:57

Nagyon szívesen! Mert Neked is KELL!!:-)))
A színek, a sokféle minta, a rengeteg részlet, és az a báj, ami a tündérrajzolóból is árad!!! Ő is Tündér, biztosan.

Edina · http://edinalorincz.com 2007.06.27. 22:11:48

Csodaszépek! (És persze göndör haja van a néninek, igazi tündérbarát-boszi ;) )

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.06.28. 11:11:51

Tényleg tündéres ám!!!
Ajánlásodra már gyártottam is egy olyat, itt oldalt:-)
Figyu, olyan képnézegetőset nem találtál még, amit a bejegyzésbe lehetne szúrni? Mert pl. a slide.com-ot nagyon csípem, amiben balra lent ebek váltakoznak, de ilyet a bejegyzésbe, a forráskód nem fogad el, talán a flash miatt?
Köszönöm az Edina-féle rádiót!
süti beállítások módosítása