Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Üres, kopott kalitka

2007.06.25. 17:05 | piroskaesfarkas | 8 komment

Az autószalonban biztosan találgatták, vajon mit keres ott szombat délelőtt, a legnagyobb kánikulában az a borzas fejű, kisírt szemű nő, mi lehet a története......Ahogy én is többet kíváncsiskodom, mint amennyit kéne, de csak azért teszem, mert fúúúúrdalja az oldalamat, mégpedig rettenet mód, na.

Talán két hete lehetett, amikor Anyika boldogan újságolta, hogy megmentett egy picinyke kismadarat, akit a kertjében talált, a fenyőfa alatt, és mivel ő nem merte megfogni, Joepapa helyezte be a régi, kopott kalitkába, amit Bördi papagájuk lecseréltetett velük egy nagyobbra, és azóta is a pincébe várt, hogy ismét ilyen nemes feladatot kapjon. Bár sosem láttam a kistollast, de pasival naponta többször is érdeklődtünk a hogyléte felől, és úgy tűnt, minden rendben van, mivel az első, visszahúzódós nap után már magokat evett, felszökellt a rúdra, és bájosan csivitelt naphosszat.

Túl aprócska lehetett az alig ötcentis, törékeny, tollas testével, és a nagy szeretet és gondoskodás, mellyel a mamám körülvette, nem pótolhatta a fészek nyújtotta körülményeket, és pár nap után, mikor Anyi hajnalban osont le a lépcsőn, és első útja a nappaliba vezetett, a székre állított kopott kalitkához, már nem nem csipogott, élettelenül feküdt a madárlak alján......

Másnap, szombaton, a szokásos kávézós reggelizésünk után pasi megfűzött, hogy betérjünk egy elegáns autószalonba családi négykerekűt nézni (már nem emlékszem, hogy mivel zsarolt meg, talán egy általa estére beígért talpmasszírozással????? -merthogy a legnagyobb melegben a fenének sem volt kedve autókereskedésben dekkolni, ráadásul készülnöm kellett a délutáni szülinapos bulira, valamint elég lenge, játszós szerkóban virítottam, a kávézóbamégelmegy, bozontos hajjal.....), melyben elférnének hátul a babák, majd a nagyik, és legvégül az egyterűség nagyszerűsége miatt a kutyák (miért, már tervezés alatt lenne a babadolog??? Neeeeeeeeeeeeeeeeem!!!! De pasi előrelátó, és gondol a jövőre:-))) Igazából meg beleszeretett egy típusba, amiből alig tudtam kiszedni -nyilván én is zsaroltam valamivel, már nem emlékszem:-) Ja, hogy van -e annyisokmilliónk a farzsebünkben???? Na persze, hogy nincsen, de álmodozni csak lehet, hm? És persze rögtön meghirdettük a nagykocsit, mert borstól nem szívesen válnánk meg, és marad a hitelezés, ha mégis....Mert az nagyon megy nekünk, a látszatjólét:-)))

Reggeli után döcögtünk át a hídon, és valahogy bekúszott a lelkembe a szomorúság, amit jól ismerünk, és amelyik először kapargatja a torkodat, és bár nem akarod, hogy elragadjon egy-egy fájdalmas gondolat, elhessegetnéd, de mégis elkap, és magával húz, és már jönnek is a könnyek a szemedből......Sirattam a kismadarat, aki még csak nem is ismertem....."Miért van az, hogy neki csak ennyi idő jutott???? Miért kell valakinek olyan nagyon hamar elmennie, amikor van valaki, aki annyira szereti???" -magyaráztam a nagygülüszemmel bámuló pasinak....Nem válaszolt, csak megborzolta a fejemet.

Próbáltam felszárítani a könnyeimet, mire begurultunk az autónézőbe, de nem sikerült tökéletesen. "Talán veszekedtek, a pasi megbántotta a lányt, esetleg megcsalta, vagy kiderült egy durva hazugság, és utána volt képe berángatni kocsit nézni? Biztosan nem dolgozik a csaj, a gazdag pasi meg nézegeti az új autót, a nője meg kullog utána...aha..!"-gondolhatta a csinos, tökéletesen megkomponált szerkójú recepciós lány, ahogy rosszallóan végigmért.....

Pedig nem. 

Csak az üres, kopott kalitkára gondoltam.

(Szegedi Katalin gyönyörűséges képei közül választottam egyet....)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr32105586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pancccs 2007.06.25. 19:51:40

az a kép tényleg gyönyörű. az Egyszervolt mesekönyvben vannak hasonlóan belefeledkezős rajzok (és mesék). tök jó lehet ezzel foglalkozni.

én is ismertem 2 papagájt. Ropi és Réka volt a nevük - de mind a ketten fiúk voltak. ők meg megfáztak sajnos, huzatot kaptak...

Piroska 2007.06.26. 09:43:57

Igen, mesés képeket készít!!!:-))))
Most jelent meg egy mesekönyv, amit Ő rajzolt, majd megkeresem, mert úgyis meg akartam venni ajándékba egy kislánynak.

Nálunk, túúúdod, Bogyó és Kavics lakik:-)

pancccs 2007.06.26. 13:08:45

mi a címe? az nekem KELL!
a Bogyó és Kavics milyen jó kis feng shui nevek már... :-)))

Piroska 2007.06.26. 13:25:36

Na, majd jól megkeresem Neked, gondoltam, hogy kell!!!!:-)))) Nekem is KELL!!:-) Mer' ez olyan!

Bogyó és Kavics, tolltündérek:-)

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.06.26. 16:33:39

Nekem a történeted is tetszik.

És egyterű tényleg naccerű, hallgas pasira!! :)

pancccs 2007.06.26. 16:39:01

naná, perszehogy, a történet is, de örökké mondjam el újra? :-) különben nem is látogatnám ezt a blogot – ám. :-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.06.26. 16:40:49

Köszi Cserkókám!!!

Volt egyszer egy egyterűnk....Szép, nagy, kerek volt, akár a részletek, melyeket alig egy éve fizetgettünk..Egy madárcsücsörítős reggelen mentünk munkába, amikor is sehol nem leltük ama gömbölyded, szürke nagyszerűnket....A csúf, gonosz kocsilopóbanda nemes egyszerűséggel (és nem cslaádfával) megfújta.....
:-))))
Ez meg 1. marha drága, 2. minek új? 3. mindenünk hitelből van 4. még mindig ketten vagyunk....:-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.06.26. 16:41:46

Igen, igen Pacccs, legyezgetned kell, hogy lelkesedjek:-))))
süti beállítások módosítása