Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Sodrás

2007.06.11. 10:12 | piroskaesfarkas | 6 komment

Akár csak hallgatod, akár táncolod, érzed a sodrást, az erőt, a szenvedélyt.
Benne van minden: szerelem, csalódás, születés, elmúlás, bánat, mosoly, elröppenő percek, múló idő, végtelenség, csábítás, rafinéria, harc, küzdelem, megbékélés, elfogadás, fájdalom, boldogság...........................
A tangó.
Szemembe könny szökik, ha meghallom, de éppen csak annyira, hogy ne érje az arcomat, megáll a szempilláim tövében. Minden összeolvad benne. Egy érzelmi örvény, egy csodás lelki vulkán, egy kitörés....
A legszebb tánc, amivel minden kifejezhető. Lehetsz fiatal, vagy idős, mindenkinek jól áll, ha hagyja, hogy elragadja a sodrás.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr7096184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyámlánya 2007.06.12. 21:37:48

ó, mennyivel másabb ez a tangó, mint amit az "Egy asszony illata"-ban Al Pachino táncolt!

nekem a templomi orgona hangja jelent egészen különleges érzést.
mintha egy tenger fölé nyúló sziklán kitárt karokkal állnál mezítláb.
épp úgy érzed a ruhádat lengető szél erejét, mint a felcsapódó tengervíz finom páráját a bőrödön, miközben
orrodba kúszik a végtelen sós víz utánozhatatlan illata.
(talán egyszer nem csak a képzelezemben élem majd meg)
akkor még a hajamtöve is belebizsereg.

bár Varnusz Xavért nem igazán kedvelem, de valami elképesztően magával ragadó a templomi orgonamuzsikája.

Piroska 2007.06.12. 21:45:51

Szia Anyámlánya!!!!
Néha az Egy asszony illata tangóját is megnézem. Mutattam is a pasinak, akit próbálok rávenni, hogy jöjjön el velem, nem öreg hozzá, nincs túl későn. Én régen táncoltam, istnei!!!

Képzeld el, kisebb koromban évekig rádiósgyermekkórusos neveldés voltam, és volt olyan fellépésünk, amit egy templomba szerveztek, orgona kísérettel. Mennyei.....Ami méginkább varázslatossá tette, hogy az előadás végén a közönségnek nem lehetett tapsolni a hely miatt, és amikor hirtelen vége lett a muzsikának, egy pisszenést sem lehetett hallani, csak néztek minket áhitattal.

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.06.12. 22:06:59

Anyámlánya, de szépen leírtad ezt!
Orgonálást én is imádom.Nem olyan rég voltunk Pannonhalmán, az egyik barát gyakorolt, hiába csilingelt a vezető, hogy hagyja abba, mert ő beszélne. Én meg az orgonistának drukkoltam, hogy nehogy meghallja, valami csodaszépen játszott.

Piros,én sem tudom pasit rávenni táncolásra, ezért járok egyedül...

Örömmel látom gasztronómiai érdeklődéset pezsdülését, vagy inkább vonzalmad a csinos edényzetek irányában :))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.06.12. 22:14:15

Cserkkókám! Szerintem is onnan eredeztethető az érdeklődésem, hogy tetszik az edényed!!!!! Jófej lehet barinőd!

Még mindig nem tudok jó és kipróbált fügelekvár receptet.....Elraknám szép kis üvegekbe, kiskockás fedéllel:-)

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.06.12. 22:22:01

Hát, todhogy van ez!! Nekem már csak ilyen barátnők vagynak :))) Jó fej bizony, mindegyik!!

Pirosom ,te drága lény, bármelyik fügelekvár receptet kipróbálhatod, egy lekvárt egyszerűen nem lehet eltolni!!!
Ne fogjad rá ilyenekkre, hogy nem akarol dagogyázni ragadósszirupban :))

Én most mosakodtam le sérültmeggyfáról származó meggy ragacsát. Megnyertem a meggyezést délutáni-esti programnak.
Ajánlom neked is :))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.06.12. 22:25:52

Átlátol a szitán Cserkó!!!!:-)))
Most csináltam meggylevest, de nem magoztam ki:-))))
süti beállítások módosítása