Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Most ez....

2007.06.08. 13:06 | piroskaesfarkas | 17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr1894939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.06.08. 13:18:01

Piros, annyira egy rugóra..
Épp most gondolkoztam, betehetem-e egy gasztro(?)blogba a Pay me my money..."-t. Annyira szeretem a stúdiófelvételt, mindig felvidulok tőle. Ezt is nagyon!

Piroska 2007.06.08. 13:24:53

Most ez....:-))))Annyira jó, hogy ha gondolok egy dallamra, rögtön meg is lelhetem:-)
Érdekes az is, hogy kinek mit jelent egy-egy dal, zene? Milyen érzéseket vált ki, tetszik -e, és ha nem, miért, és hogy lehet, hogy másnak nem tetszik, ami annyira megérint Téged.....Érdekes.
Például, én imádom a pasit azért is (sajátomat:-), hogy valahogy mindig ugyanazok tetszenek nekünk, külön-külön is. Vagyis biztosan hatottunk egymásra, mivel nagyon fiatalon bimbódzott már a szerelmünk:-)) De rossz lenne, ha el kéne magyaráznom neki lélekmelengető filmeket, zenéket, képeket, hogy nekem miért tetszik, ő meg még úgysem fogadná be....
De ez már megér egy bejegyzést:-))))

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.06.08. 13:46:59

Ez jó lehet, hogy ugyanazok tetszenek :o))
Várom a bejegyzést!!

Én nagyon zenére vagyok hangolva, eléggé vegyes választékkal, de ha tetszik, nem érdekel, mások szerint gáááz-e, vagy sem.Nekem tetszik és kész.
pl. ez www.youtube.com/watch?v=e19eZJX8QHY&mode=related&search=
vagy ez www.youtube.com/watch?v=OVNK_VDQY8I&mode=related&search=

Egyébként meg rájöttem, mit tehetek be blogomba!?!
Amit én akarok!

Piroska 2007.06.08. 13:58:55

Pontosan, azt, amit Te akarsz!
Pasinak szoktam viccesen ezt mondani, ha valamibe beleszól: "Nem Te mondod meg, hogy mi legyen, jóóóó???":-)))) Mint pl. ma a fodrihoz mentem....

Kaméleon · http://martonrobert.blogspot.com 2007.06.08. 14:00:02

Nem tudtam, mire számítsak, de amikor az ELSŐ hang bejutott a fülembe, lelki szemeim elé ugrott az egyik nagyon kedves film. Jerry McGuire. Egymillió-egyszer végig tudnám nézni és ez a 3 perc most felidézte bennem azokat a pillanatokat, amiket valahányszor éreztem a film alatt. Köszönöm ezt a röpke élményt :)!

PIroska 2007.06.08. 15:44:43

Kaméleon!
Én is nagyon szeretem azt a filmet (is). Az a szemüveges gyerek, meg kell zabálni!!!!!!!!!!!!!
Szívesen!!!!! Máskor is:-)))

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.06.11. 10:39:50

Piroska!

Monde el Kaméleonnak, hogy én is nagy kaméleon fan vagyok, sőt annyira, hogy még van is otthon három belőlük, kettő törpe és egy sisakos!:))

Igaz, a sisakosnak most nyoma veszett a nyári kifutójából!

Kaméleon · http://martonrobert.blogspot.com 2007.06.11. 11:23:04

Szia bcyke :-)! Örülök, hogy kedveled a kaméleonokat! Remélem én is hamarosan fogok tudni vásárolni legalább egyet, de egy pár lenne a legjobb, hogy ne unatkozzanak :-).

Amúgy a sisakos kaméleonod szerintem beállt a terrárium üvegfala elé és felvette az üveg átlátszó tulajdonságát :-). Remélem minél hamarabb előbújik :-)

Üdv, Kaméleon :-)

(bocsi, Piroska, hogy itt társalgunk :-) )

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.06.11. 12:26:40

Kaméleon! Szeretném Neked elmondani, hogy Bcyke nagy kaméleon fan, sőt, annyira, hogy még van is otthon három belőlük, kettő törpe és egy sisakos. Igaz, a sisakosnak most nyoma veszett a nyári kifutójából.

Ui:örülök, ha itt társalogtok. Főleg azért, mert így megtudtam, hogy Bcykének három kamesza van már, merthogy elfelejtette mondani nekem, és én még csak egyről tudok, az ÚJSÁRKÁNYRÓL.....Erről ennyit. Akkor hogy akarja, hogy elmeséljem????

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.06.11. 12:51:44

Jaj, már Piroska, azt hittem, annyira nézed még a papagájos fórumot, hogy csak nézed, ode tettem be egyetlen egy fényképet.
A két új kamesz törpekamesz, ami azt jelenti, hogy kifejlett és legnagyobb állapotukban is minössze vagy öt centisek, és így gyakorlatilag ékszerdoboznyi terkóban tarthatóak az asztalon.
Ugyan úgy műkszenek mint a nagyok, csak nem olyan színkavalkádosak.

KAméleon!

Elég ha egynél megállsz, mert a kaméleonok annyira harciasak saját fajtájukkal, hogy gyakorlatilag csak egyedül tarthatóak, párban nem.
Kivétel ezek a törpék.
Ez annyira így van, hogy ha még külön terkóban is vannak, akkor is úgy kell elhelyezni azokat, hogy még csak ne is lássák egymást.
Csak párzásra engedik össze őket, arra a fél órára, de utána már ölik is egymást, illetve a nőstény a hímet!:))
Szal ezek a csodálatosan érdekes fura kinézetű állatok egyedül vannak el teljesen jól, nem társas lények.
És mint hüllők, veled sem sokat fognak pacsizni, aki tartja őket, az látványukért és érdekes működésükért teszi, nem pedig a kontaktért.
Nem üveg színt vett fel, már csak azért sem, mert a teraszon egy nagy fikuszon van ilyenkor körbehálózva, hanem teljesen konkrétan meglépett.
Legútóbb egyszer csak a ruhaszárítón figyelgetett.

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.06.11. 22:48:35

Ezek tényleg kis ékszerek, és halál nagy karakán arcok!!!!
És egy mindössze 20 cm mély X 30 cm széles X 40 cm magas terkóban halál jól elvannak!
Itt tartom a cuccot az íróasztalom sarkán, és bármikor nézhetem a kamesz TíVí-t!:))
5000 HUF/ db az állatok, 6500 HUF terkó, 2000 HUF a speckó izzó, és már készen is van a sportág induló szettje, aminél több már nem is kell.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.06.12. 11:25:34

A munkahelyeden vannak? Szedsz belépőt is nézelődőktől?

Piroska 2007.06.12. 16:32:27

Pedig belőled simán kinézem, hogy együtt dolgozol a kameszokkal!

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.06.12. 22:08:01

Na hát persze, hogy vót bent a nagy, és fent a polcon figyuszolt egész nap!
Meg a Nyamesz is, az meg az asztal alatt volt olyan példássan szép csendben, hogy rá sem ismertem!:))
Tényleg, az egy dolog, hogy a papesz fórumból kitávolodtunk, de tollasainkról így már szinte nem is értekezünk!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.06.12. 22:12:07

Mondjuk én ezt hiányolom is Bcyke!!!!!
Emlékszem, hogy volt bent tollasod, mikor mentél bandázni vele hétvégére, sapnodhoz.
süti beállítások módosítása