Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ki pin-pongozik a blogomban????

2007.05.28. 20:21 | piroskaesfarkas | 10 komment

Mégis mi lehet ez a fura zaj?

Már két napja hallgatózom, és nem tudom kinyomozni, honnan eredhet.... Olyan, mintha összeköttetésben lennék egy sportközvetítéssel, vagy egy tornateremmel, ahol folyamatosan pin-pongoznak???!

Bekukkantottam más blogokba is, füleltem türelmesen, de semmi.

Ha írok, vagy a hátérben kutakodok, megszűnik, de ha ismét a nyitóoldalra megyek, megint játszanak....És eddig csak esténként hallottam....

Nagyon furcsa.....

Ti is halljátok, vagy én kaptam napszúrást?????

Hahó, ki pin-pongozik a blogomban?????

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr3588419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mirwen · http://newrim.freeblog.hu/ 2007.05.29. 11:19:09

jelentem: én nem hallom :-)
viszont az oldalsó soksok mindentől iszonyú lassan töltődik be az oldal :-(

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.05.29. 13:41:37

Mirwen Drága!
Kigazoltam a kedvedért:-))) Megnézed légyszi, hogy így jobb -e a töltődésem:-)???
Köszönöm!
Minden hasonló észrevételt szívesen vennék és megköszönöm illedelmesen:-)

mirwen · http://newrim.freeblog.hu/ 2007.05.29. 15:38:17

hááát.. :-) icipicikét javult a helyzet :-) de gondolom hogy nem azért hoztad létre az oldalt hogy az olvasók gyomlálják, szóval maradjon ám minden úgy ahogy te szereted :-)
(csak jelzem hogy a sok kütyü ami internetes kapcsolatot és másik szerverről adatokat vár/gyűjt/mutat, az mind idő míg töltődik, és én meg türelmetlen vagyok, hogy mindig meg kell őket várjam, és addig nem tudlak olvasni :-))

Piroska · http://pirsokaesfarkas.blog.hu 2007.05.29. 16:27:42

Jaj, édespofa vagy Te!
De én meg nem akarom, hogy elrémisztőleg fogadjalak a sok töltődésemmel:-)))
Megnézem, mit is tehetnék:-)
Köszönöm!!!!

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2007.05.29. 16:35:52

Na, ha már írtam a blogomban folytatott labdázásról, akkor őszinte leszek. Találhatnék ki valami 007-es történetet, de a tiszta igazság arról, hogy kik pin-pongoznak a blogomban a következő:
A bal oldalam aljára beműtöttem egy Piroska feliratot, aminek ugyan a hangnélküli változatát választottam, de mégis valahogy hangos lett....Na ennek aláfestéseként tüzijáték rotyog, ezt hallottam..........
ÚÚÚÚÚ, de ciki!
Én meg már öszeesküvéselméleteskedtem, meg minden.....
KITÖRÖLTEM! Beégetett, nem kell többé.

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.05.29. 22:15:00

Még anno volt az, hogy irodában, hol sok ember, egyszer csak sípolás.
És csak nem maradt abba.
Keresés egyre bővülő erőkkel, ahogy nőtt az ideg, hogy nem marad csendben, már mindenki benne.
Létra, plafonnál riasztóközpont lebont, készenléti ügyeletre üzemeltetőknek telefonál, minden elektronikus szerkezet majd darabokra szed.
Semmi!!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Erre egyszer csak az egyik kolléganő, aki igénytelen, figyelmetlen, kurva hülye, és az egyetlen paraszt, ki e nagy közös keresgélést is leszarta, na ez a gyökér csinyálgatva a dolgait, elkezd pakolgatni a szekrényébe keresgélve valamit, miközben egyszer csak kivesz valamit, mint ha nem is öldöklő őrület lenne körülötte mindenhol:
- Meghallt a tamagocsim.
És ténykedik tovább, mint ha mi sem lenne körülötte!!!!!!!!!!!

Cserke 2007.05.29. 22:22:18

Hihihi!!!Pirosom, ez jó!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.05.29. 22:28:52

Hát Bcyke, ezen itt magányomban akkorát hahotáztam!!!!.-))))) Elképzeltem a fejedet is, ahogy ezt előadod!:-)))))))))

Mondjuk rögtön vettem egy alattomos célzást, párhuzamot lebegtetve általad "igénytelen, figyelmetlen, kurva hülye és az egyetlen paraszt....kolléganő" és pin-pongozós összeesküvéselméletgyártósgynakodvafürkészősmilehetaz jómagam között....
Fáj.
:-)

pancccs 2007.05.30. 00:21:00

most mér', arra a hangra én is felfigyeltem és meg is kerestem, hogy mi az: nekem vicces volt a zajforrás, nem zavaró.

viszont ez olyan izé már, hogy utólag megmagyaráztad a ping-pongos bejegyzést: ugyanis enélkül azt gondoltam, hogy ez itt egy furfangos nyári hangulatkeltő iromány, eszembe se jutott, hogy a ping-pongozás valóban hallatszik. aszittem, be akarod húzni a népet a csőbe. most ezt mér' kellett, elvenni az örömömet???? :-)))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.05.30. 12:18:47

Panccs Drága! Hogy Te milyen egy gyanakvós vagy??!!:-))) Mondtam én, hogy csakis az igazat írom le, színezés nélkül, hát nem hiszel nekem?
Éppen ezért írtam le a pongozósat is, a valós, szégyenteljes, megsemmisítő igazságot........
:-)))))
süti beállítások módosítása