Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vagány Mici

2007.05.15. 11:50 | piroskaesfarkas | 4 komment

Régen a hideg futkorászott a hátamon, ha kullancsot kellett kiszednem a bundásokból, de mostanra már úgy megszoktuk, és mindennapos tevékenységgé vált, hogy profi kapaszkodósvérszívóeltávolítókká váltunk.

A felfedezés és beazonosítást követően az észlelő személy azonnal riasztja a másikat, hogy kullancsot talált valamelyik eb kis tetstén, mire a másik azonnal rohan a fürdőszobába, célzottan kinyitja a kisszekrényt, magához veszi az erre a célra rendszeresített fogós csipeszt és elemeli a legközelebbi polcon található parfümösüveget (mivel nem ugyanoda pakoljuk vissza az illatfelhőszórókat, így hol férfi-, hol női illat lengi be a vérszívótól megszabadított kutyát)

Az elmúlt években rengeteg kullancsot találtunk, mivel túlságosan elszaporodtak, és előszeretettel kapaszkodnak meg az utcán le nem nyírt fűcsomókban, ahová a kisbüdöseink azonnal befúrják az orrukat. Így leginkább sétálás után hozzák haza a nemkívánatos vérszívókat.

A múlt héten vettünk is elriasztóscsöpögtetős készítmény, mely elvileg több hónapon át hatékonyan elűzi majd a kullancsokat és a bolhákat (azt még sosem találtam rajtuk). Az állatkereskedésben (ahonnan a halakat is hoztuk legutóbb) a tulajdonos srác megkérdezte, hogy milyen négylábúaknak szánjuk, és pontosan hány kilót is nyomnak. Így kaptunk két kistermetű pucckutyának valót, meg egyet a bőven tíz kilót túllépő Alfinak, valamint Anyika Mici nevű cicájának is, aki, mivel a kertben éli világát, mindig hazahozza a kullancsokat a szokásos vadász körútjáról.

A srác még rá is írta tollal, hogy "kiskutyáknak", "nagykutyának" és "cicának", a gyengébbek miatt, habár eleve a csomagoláson is rajta volt gyárilag, mert sosem lehet tudni.

És tényleg. Próbálom a szórakozottságomra fogni, vagy arra, hogy stresszes vagyok, esetleg fáradt és álmos....

Szombaton korán keltem, letekeredtem a fakorláton a konyháig, és elhatároztam, hogy magamra vállalom ezt a komoly feladatot, és rácsöpögtetem a kutyák nyakára a kullancstávoltartót (bár annak egyáltalán nem örültem, hogy min. 24 órán keresztül nem lehet őket simogatni nyak- és fejkörnyéken.....hogy bírjuk megállni, mikor ők puszira születtek????????). Résnyire nyílt szemmel elolvastam a kék tollal rápingált feliratot, osztályoztam őket súlyra:-), majd magabiztosan meglocsoltam a szőrösöket a nekik kijelölt adaggal, a maradék cicásat pedig féretettem Micinek, ha madj megyünk a mamámékhoz némi élelemért, rálöttyinthessem. 

Később figyelmeztettem a pasit (az enyémet), hogy a szombatot ki kell bírnia kutyapuszilgatás és agyonsimizés nélkül, mert jelentem, elvégeztem a műveletet, blökik körül kialakulóban a védőburok!!!! Mire kedvesem felmutatta a maradék ampullát, és kérdőn nézett rám, hogy akkor az ott mégis mi a kezében????????????????????? Mire én közöltem, hogy természetesen az a macskáé. 

Na igen, vagyis nem, mert megnéztem, és tényleg nem az... Rá is van nyomtatva, plusz kék filccel még ráírták, hogy nagyobb kutya, de még így is sikerült összekevernem, melynek folyományaként Alfi kaptam a macskáét...(nem tudom, hogy csak a súlyuk miatt számít, vagy a cicák más összetételűt kapnának a kullancsijesztgetésre??????)

Majd pasi hozzátette: "A macskáé, nagykutya felirattal??? Vagány ez a Mici!" 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr3076058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.05.16. 12:04:21

Vigyázzatok, undorító dolog ez. Egyik barátnőm kutyája épp most lábalt ki a babéziózisból épphogy megúszta.
Nálunk is van, minden séta után végigbogarászom ebeket, nehogy bennük maradjon, mert azért még így, hogy cseppekkel vannak locsolva is belemennek a rusnya dögök.
Ez az egyik jószág, aminek a láttára bizsereg a fejbőröm, de azért szedegetem belőlük hősleg.
Van olyan megye,ahol a kullancsok 50 %-a fertőzött.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.05.16. 12:23:11

Na de képzeld el, hogy ma is kellett a kicsiböl kiszednem egyet, a szája mellett volt a dög. Tegnap meg Bendegúzt műtöttem majden ugyanott. Marha hatékony ez a szer(szar)...Egyedül Alfiban nem volt még, akire ráloccsantottam a macskásat:-)))
A két kis fehér pucckutyában könnyebb lenne megtalálni, mert fehérek, viszont nagy a szőrük. Mióta a spancit lekopaszítottuk így öreg korára (emgjegyzem, így sokkal sármosabb), jobban észrevesszük ezeket a szívózókat.....

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.05.16. 15:19:12

Őket nem akarod lenyíratni? Olyan helyesek úgy is, és akkor jobban látnád, mi van bennük. Halt már meg batátnőmnek gyönyörű orosz agara kullancs miatt.
Enyémekbe is belemennek, pedig Advantix-szel vannak locsolva.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.05.16. 16:36:27

Amennyire lehet, le szoktuk őket kopaszítani, csak egy kis szoknyájuk marad:-)
Én is sok rémtörténetet hallottam a kullancsokról.....
süti beállítások módosítása