Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komiszkodás

2007.04.06. 12:02 | piroskaesfarkas | 7 komment

A Komisz (nem tudom, miért írom nagybetűvel, amikor még a kisbetűs említése is túlzás) olyannyira elhatalmasodott a búrámon, hogy vasárnap óta egyszerűen nem takarodik ki a fejemből csupán egy-egy délelőtt erejéig.......Talán a sok vízivástól lehet ilyen sűrűn, vagy a frontoktól, ki tudja...

Megettem minden otthon -a külön nekem létrehozott kiskosárkás, komiszelüldözős tárolómban lévő - fellelhető már vényköteles, ehérbogyósfejfájásölőt, de ez így tényleg tarthatatlan!! Ma hajnalban is hasogatásra ébredtem, de nem volt erőm lekúszni a lépcsőn, és abban reménykedtem, hogy pár korty víz a fürdőszobából, és még néhány órácska alvás segít rajtam, de mikor reggel hétkor felbukkantam az álmaimból, már az is nehezemre esett, hogy felhúzzam a redőnyömet a szemgolyóm elől, és kilássak a fejemből....Rettenet! Letekeredtem az alsó szintre, hunyorogva eljutottam a kosárkámig, és kinyomtam az ezüstpapirból az utolsó szem orvosságot, amit útközben a kanapé felé gyorsan le is nyeltem.

Ilyenkor a legjobb, ha lefekszem, és várok, hogy a bogyó elvégezze dolgát, és elűzze a komiszt. Hiába sütött be a nap, nem volt túl meleg, fáztam is, de felkelni már nem bírtam volna a plédemért, pedig milyen jó lett volna belegubózódni!!! Arra számítottam, hogy felébred fent a pasim és majd betakar, és megmaszírozza sajgó homlokomat, de csak nem jött. Hálás voltam az emeletről sorban lebaktató kutyáknak, amikor meleg, puha kis tetstükkel hozzám bújtak, és a hasuk alá fúrtam a libabőrös, kihűlt lábfejemet.

Lassan múlt el ez az ismerős fájdalom, felszolik, mint egy sűrű köd, kellemes az érzés, hogy hamarosan átveszi a helyét egyfajta üresség, ami a hasogatás után mindig megmarad belőle. Bámultam a falat, rácsodálkoztam a tó és a napsugarak találkozásából kialakult érdekes fényjátékra........

Pasi már csak a végét kapta el, de azért begyakorolt mozdulatokkal megnyomkodta a kobakomat, és kijelentette, hogy ez már tényleg nem normális jelenség, és bejelent egy, az általa ismert és elismert pszichoanyuhoz (=ideggyógyász, agyturkász), aki egyébként is azt üzente, hogy az ilyen komiszokat ki kell vizsgálni alaposabban....Be kell feküdnöm abba a félelmetes csőbe és egyéb fehérköppenyes vizsgálódósok szeme elé kell kerülnöm....

Ha rászánom magam, beindul a komiszkodás...

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr8955329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cseresznye · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.04.06. 16:40:56

Piroska, tudom, nem vigasztal, de én is pont ebben a cipőben ballagok.Napok óta van nekem ének.Migrének.
Szakasztott így működik.
És nagyon hűséges.

Látom, rendes kislány vagy és Te is olvastad Gasperinit.

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.04.06. 20:17:35

Dobnak egy MRI-t, az nem gáz, jót pihensz miközben pingetnek mint a tengeralattjárókat ha vadásszák, azt közlik, hogy tök egészséges vagy, és a fejfájásnak amúgy is vagy egymillió oka lehet.:))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.04.06. 20:46:17

Köszi Bcyke, meg pusszantalak Cseresznye!!!!
Persze, még várni kell a beutalóra, meg arra, hogy elcincáljam magam a pszichoanyuhoz:-)

Egyébként igen, jól látod ám, rendes kislány vagyok!!!

cseresznye · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.04.06. 22:21:52

Ó, ez komolyan gondolandó, a csőbefekvés?? Te is egy hős vagy. Valósággal.
Legalább hivatalosan megerősítik, hogy nincs semmi bajod.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.04.06. 23:13:20

Még nem mondtam zer százalékra, hogy megyek!!!! Nem vagyok az az orvoshoz rohanós típus, amire azért nem vagyok büszke....

edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.04.06. 23:20:51

Hú, én úgy kipróbálnék egy olyan csövet! :D
De ugye a pszichoanyu nem akar nekedesni mindenféle pirulával meg késsel meg dróttal?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.04.06. 23:37:03

Akkor a Te fejedre is ráférne egy kis vizsgálódás:-))))
Neeeem, csak a párom ismeri, és ő segít, hogy eljussak a megfelelő vizsgálatokra, állítólag.....De ugye időt kéne szakítanom, hogy eljussak a szemei elé, majd pedig a vizsgálatokra........

Mi van munka ügyileg????
süti beállítások módosítása