Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Horgolt csirke

2007.03.27. 10:24 | piroskaesfarkas | 16 komment

A hangom egyre inkább hasonlít egy lestrapált, sokat iszogató és bagózó, másodikvonalas bárénekesnőjére, és ahogy tükörbe néztem, a fejem is ugyanezt a formát hozza......

Tegnap sokat alkudoztam a párommal, aki kijelentette, hogy ilyen állapotban nem hajlandó behozni a munkába (jött a szokásos ne/de/nem/de-nem Te mondod meg hogy mit csináljak-játékunk......), de persze én győzedelmeskedtem, ha ezt annak lehet venni, hogy ülök egy nagy csomag zsepivel körbebástyázva az irodában, és nyitott szájjal próbálok oxigént felvenni, iszom a teát, és próbálom bevenni azt a szopogatós tablettát, amit a pasim a táskámba gyömöszölt.....

Öcsémék tegnap jöttek haza Londonból, és ígéretéhez hűen folyamatosan rakta fel nekem a több száz fotót-mivel még nem jártam ott, egy csomót készített, egészen jók lettek.

Megnéztem, hogy az utóbbi időben milyen kereső kifejezésekkel tévedtek az oldalamra, mindig szolgál meglepetésekkel a listám:-)))

3. helyezést ért el:"Gömböc farkas"

2. helyezést kapott: "farkas olcsón eladó" Érdekelne, hogy kinek van eladó farkasa, és főleg, hogy ki veszi meg????

És végül, a zsűri (vagyis én) egyöntetű szavazása alapján, az első helyezést nem más kifejezés kapta, mint:

"Horgolt húsvéti csirke"!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr2551478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cseresznye · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.03.27. 17:18:22

No, sorrendben: mielőbbi gyógyulást! Ajánlom hagymaleveskét.
aztán:keresőkifejezések: hehehe
Aztán: jelentem, bedobtam törölközőmet. Nálam magasabb szinten álló, földöntúli hatalmak átvették az irányítást abban a nyomorult blogban. Jöjjön, aminek jönnie kell, már nem bánom. Ha mégeccer visszamész (nem a Te kezed van benne?) bejegyzésnek, csakazéris otthagylak, ha tetszik, ha nem. Ilyet!! Olya sebességgel zuhantam a csúcsról a völgy fenekére, hogy már nem is hiszem, hogy újból megjárhatom azokat a magaslatokat.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.03.27. 20:12:26

Cseresznye!
Ne dobd be!!!! Mármint a törölköződet! Egyszerűen törölj ki, mármint a Piroskás cikkedet (tényleg fura, hogy ott vagyok a receptek között:-)))))

cseresznye · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.03.27. 22:13:30

Pedig. Már tisztára dobálós egy kedvemben vagyok.
Ha megest belebénázódik (nem én bénázok ám) valahogy, istókzicsi kitalálok egy recipét hozzá.
Botsánat.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.03.27. 22:47:06

Jaj, maradj már!!! Ha nem árulod el, azt hittem volna, hogy direkt csináltad!!!! :-))))
Most komolyan, ha én rájövök valamire, szívesen megosztom Veled, ha akarod, csak ne korholj, ha nem jön össze, mert ám én is probálgatás útján derítem ki, hogy mimerre:-))) Meg segítségért visítok!
Szép álmokat!

cseresznye · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.03.28. 08:17:56

Na jó, direkt volt, naná, így sokkal jobban hangzik, mintha bevallanám, hogy tökhüjje vagyok hozzá.
Akarom hát!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.03.28. 09:41:59

Nem csak hogy érted a témát, de még csalafinta is vagy, hogy úgy csinálol, mintha elrontottad volna, közben meg csak trükközöl!!! Ravasz, nem mondom!!!!

cseresznye · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.03.29. 08:59:42

Tegnap még erre is sikerült valami nagy okosságot írnom, de a gép makrancolt és nem akarta. Pedig dekár! Annyira nagy okosság volt...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.03.29. 09:57:55

Akkor légyszi megint írd le, mert szeretem az okosságaidat!!!!:-))))

Cserke 2007.04.03. 10:39:13

Na, és mi lenne ha inkább elmondanád hogy a jó életbe kell képeket beszúrkodni oldalra?
Aztán jövök én az okosságokkal...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.04.03. 11:12:14

Hát úgy, hogy felrakod a képeket a fájlkezelő menüpontod alatt, majd a feltöltött képre rákattintol, és annak az url-jét onnan kimásolod. Én ezeket itt oldalt úgy tettem be, hogy belemész a beállítások, oldaldobozokba, ott megkeresed a html dobozt, azt oldalra húzod a többid alá, belemész, és a kis szövegdobozába belecopyzod az előbb kimásolt kép urlt. És tarararam!!! Ott van! Nem tudom, hogy így kell -e csinálni szabályosan, de én ezt tettem és ott a képem:-)

Cserke 2007.04.03. 21:03:20

Fog ez menni!!
Nem tűnik olyan bonyolultnak.
Vagy mégis? Pl. arra sem tudom rávenni blogot, hogy az énáltalam akart hátteret produkálja.
De hogy miafenéért görcsölök vele??
A tökélyre való törekvésem, az!, ha az nem lenne...
Köszi!!

Cserke 2007.04.03. 21:27:08

Báker.
Ollan szépen kiírja az urlt-t, mint a pinty....
Ennyire egy béna....
Mindegy, Piroska, ne fáradj, már nekem úgyis mindegy.
Már így maradok.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.04.04. 12:48:54

Jaj, dehogy!!!! Majd átmegyek Hozzád virtuálisan és megműtjük, jó??? Szólj, hogy mikor lenne alkalmas, amikor gép előtt vagy Te is!!!

Cserke 2007.04.04. 21:49:31

Aranyos vagy nagyon, köszönöm is szépen, dehát miért aggatnám én ezt a nyakadba?? Egyelőre ott tartok, á, ezt inkább nem írom le, csúnya...
A rosseb a legszebb szó benne.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.04.05. 07:42:25

Na de komolyan mondtam! Úgyhogy szólj nyugodtan, együtt jobb bénázni!!!!! Aztán kitörlöd a hozzászólásokból a műtőseinket...

Cserke 2007.04.05. 20:04:31

Köszi, mostan kicsit zakkant vagyok, míg nem múlik ez, addig agyam sem fog.Lehet, egyébként sem...
De ha beélesedik, szólok!! :o)
süti beállítások módosítása