Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Csapongós napsütéses

2007.03.14. 12:06 | piroskaesfarkas | 6 komment

Igazi, kertészkedésre csábító időjárás van (indulás előtt tettem egy kört a kertben, megnéztem az új hajtásokat, virágokat, rügyeket, halakat, majd keseregtem, hogy nem maradhatok otthon), és én bent ülök az irodába, és böködöm a grafikonjaimat.....

Ha ilyen marad az idő az elkövetkező hosszú hétvégére, természetesen nagy ültetős, napozós, lazulós programot terveztünk, elővesszük a bicajokat is (én az enyémet tavaly ősszel kaptam, így alig tudtam még használni, a pasimét meg évekkel ezelőtt vettem neki karácsonyra, és nem kis szervezkedést igényelt,egyrészt, mert olyan magas, és olyan hosszú a lába, hogy össze kellett rakatnom egyet, másrészt, hogy ne lássa meg, és mindenféle párnákkal meg takarókkal álcáztam a fa mellett), és tekerünk! Gondoltam, leporolhatnám a görkorikat is, mert mindkettőnknek van egy pár, de ugye ahhoz, hogy használhassuk kocsiba kéne ülni, és keresni kell valami jó kis sík és buckamentes területet, mert a mi pályánk nem alkalmas erre (mivel ugye dombtetőn lakunk).

Tegnap Pasi vidéken volt, és úgy látszik, hogy lestrapálta a hondát, mert hazafelé rettentő aggasztó hangok jöttek az én oldalamról, a kerék felől, mikor kanyarodtunk, komolyan rémületes volt!!!! Szerinte a fékolaj lehet, vagy a fékpofa hozzáér a kerék valamijéhez, de ezt már nem értettem meg:-), azt meg pláne nem, amikor E. barátom határozottan kijelentette, hogy az csak ez meg az lehet.... A négy nap miatt ma nem szívesen hagytam volna a szervízbe, hogy csak ott álljon, így viszont úgy látom, hogy lőttek a hétvégi újabb növénybeszerző körútamnak, mert a smartba nagyobb bokrok csak összehajtogatva férnének be......

Ugyanígy lőttek a szomszéd -elszigetelési-törekvésünknek, vagyis annak, hogy a kert egyik oldalán húzódó kerítésre krokodilnak nevezett műanyag bigyókkal végig nádat műtsünk fel (mert ez sem fér el a kisborsban), hogy ne tudjanak átkukkolni, meg ne lássuk az ő felükön eluralkodó gazos állapotokat. Én mondtam, hogy hétfőn kellett volna elintézni, mikor szabin voltunk (de akkor kiállításos, ligetes programot szerveztünk), de mégsem tettük...Pedig bementünk még egy nagy bútor áruházba is, amely egy piros kanapéval reklámozza magát, és akik küldtek múlt szombaton egy szóróújságot, benne egy akciós kerti bútorral, 50%-os engedménnyel (ami még így is 130 000 Ft lett volna, de volt hozzá 6 karfás szék, meg párnák, meg nagy kihúzható asztal, mely körül akár nyolcan is elfértünk volna), amire rögtön rá is haraptam, mivel tavaly is nagyon hiányzott egy kiülős bútoros rész. Viszont, aminek nem árt a víz, és még összecsukható, meg karfás is, bizony igen dárga, így tologattuk magunk előtt a projektet. Csupán egy nappal a katalógus megjelenése után érkeztünk, de az eladónő rögtön csóválta a fejét, mikor megmutattam, mit is keresünk, hogy az már egy napja elfogyott......Gondolhattam volna.

A hűtőgépünkben és a spájzban a hétfői állapotokhoz képest még rosszabb a helyzet, már csak papagáj- és kutyakaja található, tegnap dobtam ki az utolsó megromlott lekvárt és egy kicsit már zöldülő fél citromot, és talán még van egy régi dobozos margarin, meg egy ásványvíz.......Mivel tegnap is jó későn értünk haza (az én számlámra írható, mert bent ragadtam egy ügyfél tárgyaláson, a párom meg kint várt az irodaház előtt, nem keveset), és ma sem tudunk időben elszabadulni (hiába fűzött E. barátom, hogy hazavisz, és gyáva vagyok, hogy nem merek lelépni már háromkor???!!!), kérdéses, hogy miként oldjuk meg az éléstár feltöltését, mivel holnap meg nincs nyitva semmi.....

Ez egy csapongós, napsütéses bejegyzés...

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr10046471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cseresznye · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.03.20. 22:16:36

Jaj, mostan ittragadtam és erősen sajnálkozom építkezős sztoridon, meg jó lett a fejlécen a képecske,meg irígykedem rádiódon, meg hogy te is irígykedjél, elmondom, hogy én kaptam pesti piroskanapésban olyan kertbútort, igaz csak citromsárga huzatos volt már, amit a kutyák jól összekoszolnak, tehát csak kellene varrni rá huzatot, de nem tudok varrni,meg viszont mostmár jól itthagylak, mert a kutyák felháborodva verik az ajtó, hogy most ők kint lettek felejtve ebben a barom nagy zegernyében.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.03.21. 09:24:49

:-)))) Én is irigykedem, jó???:-))
De jó, örülök, hogy legalább Ti kaptatok olyan bútort, legalább nem volt hamis ígéret az egész....Végül az elmúlt hétvégén megrendeltem egy másikat, ami szintén le volt árazva, de kicsit drágább, mint ahogy ezek szerint Ti vettétek. És kb. 2-3 hetet mondtak a szállításra. És ülőpárna meg nincs még hozzá.....
Jó ötlet, hogy varrni kéne, csak nekem előbb szivacsot kellene levadásznom hozzá!!!!

cseresznye · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.03.21. 10:33:11

Mikor én vettem, mindenki azért állt sorba.És nem a katalógus megjelenése másnapján volt ám. Úgyhogy nem is értem, Nektek miért nem jutott. Én nem teakból van, pedig üzletinő azt mondta, hanem balauból, ami állítólag kevésbé tartós.Mámmindegy.Pompásan lehet tehénkedni rajta és szerencsére összecsukogathatós. Ha ott rendelted és drágább fajta, az teak. Hát, tudok szivacs-lelőhelyet, de az csak annak jó, ki dunakanyar felé közlekedik...Volt egy a külső Váci úton is, de nem tudom, ott vannak-e még.Megnézzem, ha arra járok, v. nagyon kiesik?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.03.21. 10:36:25

Köszönöm, nem esik ki, de ne fáradj vele, mer' ezt még csak úgy mondtam ám!!!!:-))) Megkérdezem a barátnőmet, ő már végatott szivacsot valahol egy kanapéra, mit kutyamutya megkóstolt......
Már két éve készülök az öreg antik fenyőpadra vastag szivacsot szerezni, meg nagy párnákat csináltatni, hogy kanapé-szerűség legyen belőle...

Cserke 2007.03.21. 19:54:18

Ehem, nálam is ilyen iramban történnek meg a dolgok...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.03.22. 14:42:40

Mert mindig rohanás van, és kivágom a képeket, eltervezem a részleteket, azttán ott lapul a házas dossziémba minden......
Vagy egyszer bepipulok, és látok egy jót, megveszem...Mit nekem varrás!??
süti beállítások módosítása