Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hello

2007.02.22. 12:21 | piroskaesfarkas | 15 komment

Nagy kedvenceim közé soroltam Mobyt is, itt van pl. ez a száma, sokszor bírok sírni ezen is, főleg, ha látom a klippet................Szinte mindegyik dala közel áll hozzám, különleges hangulata, üzenete van.

Az előbb elküldtem mailen is a páromnak, a következő lélekmelengető választ írta: "Nagyon jó, de nagyon szarul érzem magam tőle....... De Te vagy Nekem, és ez mindig felvidítja a lelkem!"-ma is érdemes volt felkelnem:-)))

Bár a múltkori palackpostámra kevesen integettetek vissza:-), de a lenti videoklippről megint eszembejutott, hogy milyen sokan bekukkantotok ide naponta, és én mennyire örülnék egy integetésnek, tőletek!

Azóta, a "furcsa kereső kifejezések az oldalamon-ilyenről nem is írtam pedig" kategóriában az első helyezést a következő versenyző kapta: póker+bugyi+szomszéd

HELLO,

Piroska

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr8439061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsó 2007.02.23. 10:44:06

Hello.
Ez a szám nekem is nagyon tetszik, csak sajnálom, hogy mennyien egyedül vagyunk ebben a világban.Küldök Neked egy nagy SZIÁT ismét, hogy itt vagyok még mindig.:o)
És köszi, hogy küldted ezt a dalt, mert már nagyon régóta meg akartam szerezni, csak nem tudtam a címét.
Köszi!Napsütéses, szép hétvégét kívánok Nektek!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.02.23. 11:03:22

Hello!
Köszönöm!:-) Nagyon aranyos és nagyon lélektépegetős, morfondírozós is egyben...
És amikor végre valaki visszainteget, rögtön tovább is áll. Ennyi volt, nem több. De láthatod a film végén, nem adják fel, csak hangosabban (nagyobb táblát tartva) szólnak majd...........
Erről eszembe is jutott, amikor pl. a bankba odamentem a pulthoz, és széles mosollyal a fejemen köszöntem, mire rám bámul a hölgy, nem viszonozza a fogkivillantásomat, mintha még csodálkozna is, hogy mit vigyorgok....Elutalom a pénzt, és megkérdezi, hogy írjon -e valamit a megjegyzéshez. Mire én: "Igen, legyen kedves ezt írni: küldök egy mosolyt , csak úgy". Válasz: "Ezt írjam????"-még mindig mogorva arccal, igen, válaszolom, és kedvesen elköszönök.
Ufónak nézett...........

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.02.23. 11:05:07

Jaj!!! Hétfőn volt, túúúúdom!!!! De BOLDOG ZSUZSÓ napot mára is, így utólag - én ma tartom, jó?!!!!! (gondolj hozzá egy táblát, mint a filmben:-)))

Zsuzsó 2007.02.23. 18:26:17

Nagyon köszönöm.Olyan furcsa, hogy így ismeretlenül is mekkora örömet jelentett, hogy ezt írtad nekem.Totál meghatódtam.
Megkérdezhetem, hogy milyen csillagjegyben születtél? Mert olyan hasonlónak érzem a lelked a sajátomhoz.:o)
Bár nem értek az asztrológiához, de biztos érdekes lehet annak, aki ismeri.
Szóval elképzeltem a táblát is, meg minden.És köszönöm.Szia.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.02.23. 21:04:42

:-)))
Skorpió, de aki foglalkozik ezzel, mindig csodálkozik, hogy egyáltalán nem hordozom a jegyeit. Nem tudom, hogy az számít -e, hogy hét és fél hónapra érkeztem, én nem értek az asztrológiához....

edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.02.24. 09:54:22

Az ismeretlenektől esik a legjobban (nem az eső, na), mert ők tényleg önzetlenül kedvesek.

Boldog szombatot mindannyiunknak!

Zsuzsó 2007.02.24. 11:12:33

Hát ez tényleg nem lehet véletlen.Én is koraszülött voltam, és alig 7 hónapra jöttem a világra.:o)
Edina, neked is boldog szombatot, és szép hétvégét!
Én rák vagyok, azt gondoltam Te is, mert hiperérzékenynek tűnsz, és nagyon emcionálisnak.:o)
Hát már ezt is tudjuk egymásról...:o)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.02.24. 18:58:15

Elképzelhető................
És szép szombatom is volt, ami jó nekem:-))))
Meg szoktam szép napot is kívánni, akár hétköznap is!:-)
Őszintén teszem.

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.02.26. 12:04:39

Szerintem lehet, hogy prokator, nagybetűs SZOMBATOZÁSSAL, ami bizonyos determináltságra utal ugye, ami az ő kultúrköreiben nem szokás, esetleges felekezeti hovatartozásotoknak kultúrkörére utalt...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.02.26. 12:38:51

Értettem én a mélyebb rétegeket, de minek ássak le?:-)

edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.02.26. 14:16:12

úgy látszik, minden unatkozó népnek (=sok a beszéd, kevés a tett) kell egy(-két) kisebbség, amelyet piszkálhat. a konfliktus is csak arra jó, hogy pörögjön körülötte a világ, ő (az istenadta) pedig ne érezze, hogy egy helyben áll és semerre sem halad az élete.

Zsuzsó 2007.02.26. 16:58:32

Tipikus magyar betegség, ha nekem nem jó, másnak se legyen.Csak sajnos mi meg vesztegetjük rá a szavunkat, és az időnket.Még méltatni sem érdemes.
És nagyon szép hetet kívánok mindenkinek!!! :o)))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.02.26. 17:34:28

Mindez a hello-mra....
Köszönjük, Neked is!!!!!!!!!:-)))
süti beállítások módosítása