Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A kifli hiánya

2007.02.01. 10:35 | piroskaesfarkas | 7 komment

Amióta megreformáltam az étkezési szokásaimat (mely szerint hetek óta zöldségen, sovány húson, halon, gyümölcsön, zsírszegény sajton és tejtermékeken élek, és száműztem minden mást), egyre több olyan étel hiányzik, amit előtte egyébként nem is fogyasztottam igazán, de most valahogy megkívántam.

Az első helyen a kifli áll, vajjal!!!!!!!!!!!!!!!!

Kimentem a céges konyhába, és mit látok???? Egy piros tányéron ott kunkorodik az áhított péksütemény, pont olyan, mint amelyikbe álmomban haraptam, nem túlságosan megsütött, amelyről vágás közben egy méteres körzetben repülnek le a darabkák, és nem is az a puhány típus, amelyikben kínlódik a kés, mert nyúlik mint a gumi, és alig bírod elvágni (ez az a fajta, amelyiket ha megnyomunk, nem ugrik vissza, így igen nehezen szállítható is, mivel felveszi a társkánkban található összes tárgy formáját). A mai kiflik közül nehéz megtalálni az igazit, mert vagy túl egyenes, ami már szinte nem is az, ami (vagyis nem kifli), vagy túl görbe, de ez, éppen mint egy mosolygó száj, ott hevert az élénk színű tányéron, és már csak arra várt, hogy finom vaj kerüljön a tetejére és én beleharapjak..........

Persze nem tettem meg, egyrész azért, mert szilárd elhatározásomhoz tartom magam, és a cérnulás útjára léptem, másrészt meg, miközben vizet öntöttem a forralóba, és visszanéztem a pultra, már valaki más harapott bele (jogosan, mivel az övé:-)

Kifli vajjal, hiányzol!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr7132694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.02.01. 15:42:39

Nem lehetne mindent enni, de azt mértékkel, amíg jól esik? Szerintem a szervezet nem hiába kíván meg ezt meg azt...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.02.01. 15:55:31

Nem, nem. Sajnos. A kiflit el kell felejtenem, talán, örökre!

edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.02.01. 16:37:25

ezt még olvasni is rossz, nemhogy megtenni!... :(

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.02.02. 07:11:48

Szerintem meg nem, és ezt csinálom és kész:-) De erről már vívtunk gy éve is, emlékszel?

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.02.02. 21:06:21

Akkor is ostobaság volt már.
Meg még most is az.
És mindig is az lesz.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.02.06. 09:52:46

Túúúdod, hogy bírlak, de nem hallgatok most Rád:-)))
süti beállítások módosítása