Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rozi 26 hetes

2013.04.26. 08:29 | piroskaesfarkas | 5 komment

Jövök itt a 25 hetes UH vizsgálat eredményeivel, amit nem dokumentáltam, Őt pedig kb. 3 hete már mindig egy héttel nagyobbnak mérik. A lényeg, hogy ma pont 26 hetes. Múlthét szombaton látták először, hogy kevesebb egy kicsit a magzatvíz, ami miatt persze aggódom.

BPD: 63,7 mm

HC: 239 mm

AC: 221,4 mm

FL: 49 mm

Jó mozgás, szívműködés. Telt hólyag, gyomor, a vesék eltérés nélküliek. A köldökzsinórban két ér, szabályos koponyaszerkezet, 4 rekeszes szív, a bal kamrában egy hyperechogen papillaris izom. Placenta mellső falon tapad. Az átlagosnál kissé kevesebb a magzatvíz mennyisége. 

A mért adatok alapján grav. s. 26 hét és két nap. Becsült súly: 943 gramm.

Most pedig megyek a szemészetre, ahová a diabetológus doktornő utalt be a cukor miatt.....Kapok pupillatágítót, amitől régebben sem láttam két órán át. Dejó.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr995247659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erdeipetymeg 2013.04.26. 10:11:26

Amikor Rozi címmel elkezdted a múltkori bejegyzésedet a nyulazással, azt hittem lett egy Rozi nevű nulatok. A mienk Boriska volt (béke poraira)

De ilyen olvasatban übercuki ám a Rozi név:) Simán el tudnám képzelni a Tigyereketeknek:)

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2013.04.26. 15:01:25

Már csak 12 hét kb, több van mögöttetek, mint előttetek :)
Drukkolok addig is. Nyúlkérdés: Nálunk éppen ma született 2 ( eddig 2, de még szerintem vajúdik anyuka), fekete fejű ( amit láttam belőle) kisnyuszi. Egyet nagyon szívesen felajánlok Nününek :D

Julcsi84 2013.04.26. 20:00:38

Öröm hallani hogy ilyen szépen növöget a Lánykád!!!♥
Írtam neked e-mailt az elmúlt hetekben a megadott címre,remélem odaért mert mostanában a g-mailom rendetlenkedik...Puszik!!!

Melike80 2013.04.26. 20:03:20

Megy azért az idő szépen nálatok is. :-) Nekem is kevesebb magzat víz volt, majd szüléskor derült ki, hogy azért mert a feneke a méhlepénybe volt, és úgy mérték valahogy.. és kevesebbnek mutatta az értéket. Nem minden esetben jelent azért rosszat. Nem lesz baj. Puszi nektek

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2013.05.21. 20:49:59

Stike! Ó, most olvasom a nyuszikat!!! De jó:)))
Nagyon köszönjük a felajánlást!:) Nününek külön elképzelése van, törpe kosorrú nyuszit szeretne....:)
süti beállítások módosítása