Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Csütörtök, vérveszteség nélkül

2013.04.07. 10:56 | piroskaesfarkas | 8 komment

Elmagyaráztam a telefonban, hogy az éngyerekmtől még nem vettek vért (kivéve egészen piciként, mikor kórházba kerültünk), meg látom én is, hogy nem pattannak ki az erek a kis karján, szóval nem lesz egyszerű menet. Igyekeztek megnyugtatni, hogy van egy szuper kolléganő, aki ért a gyerekekhez és ügyesen vesz tőlük vért, ne aggódjak, csak akkor menjünk, amikor ő van. Ez volt most csütörtökön. Hetekkel előtte már vérvételeset játszottunk, elmagyaráztam Nününek, hogy milyen is az, és hogy én milyen gyakran megyek, és neki is kell majd, hogy megvizsgálhassák a vérét. Ilyenkor kicsit sírdogált, de megbeszéltük, hogy Apa ölében fog ülni, én pedig fogom a kezét. Már akkor is kiakadtam volna, ha az ügyetlenkedő vérvétel első felvonása végül mégis vérvétellel zárul, azonban nem így történt. Szegény Szupercsirke már az elején is sírt, míg mi próbáltuk mondani Neki, hogy csak a tű beszűrása fáj egy picikét, utána már nem vészes. Pedig az volt. A nő beszúrta a tűt, majd nem talált ott semmit és belül mozgatta, huzogatta, böködte össze-vissza a gyereket. Végül kijelentette, hogy a mi hibánk, mert nem adtunk eleget inni a gyereknek.....Úgyhogy kiültünk a padra és megivott Nünü 3 dl folyadékot. Rajzolt (egy szélesen mosolygó lepkelányt, hogy egyem meg a lelkét), aztán tíz perc múlva szóltak, hogy menjünk. Persze tiltakozott, kiborult, nekem már gyomorgörcsöm volt, annyira sajnáltam. Négyen fogtuk el, de ugyanaz történt mint előzőleg, mire Farkas leállította az egészet, mert hiába böködi ott belül, meg sopánkodott a nő, hogy szétdurrant az ér, pár csepp jött csupán a két fiola helyett, amit le akartak venni tőle. Szegény Nünü ordított, sírt, könyörgött, hogy hagyják abba. Végül már én is sírtam, nem is értettem, hogy egy magánklínikán hogy történhet ez meg, hogy egy remegő kezű nő ügyetlenkedik egy ilyen kisgyerekkel és csak annyit bír kérdezni tőle "most miért sírsz, nem is csináltam semmi!". Sokáig tartott, míg a gyerek megnyugodott az ölembe, elszipogtunk egy kicsit a folyosón, míg Farkas bent a doktornővel és két nővérkével beszélgetett, hogy ugyan már, ez egy sima vérvétel, most menjünk haza mert képtelenek levenni a vért? Milyen élményekkel hagyja el a gyerek a rendelőt? Szépen megalapozták az orvosokhoz való bizalmát. Egész nap sírdogáltam (mikor Ő nem látta), Ő pedig egyszer sem említette az egészet, mint aki felejteni akar. Este megnéztem a lilára színeződött kis karját és elmagyaráztam neki, hogy sajnos nem sikerült vért venni, így egyszer majd megint menni kell, de ide már nem megyünk többet, mert nem voltak ügyesek. Pityergett egy kicsit, s azóta nem beszélünk erről. Írtam az endokrinológus orvosnak, hogy ez történt (ő is itt dolgozik magánban, ill. a gyermekklínikán is), mit javasol. Azt válaszolta, hogy várjunk egy kicsit, míg leülepszik az élmény és utána menjünk be hozzá a kórházba. Közben én elkezdtem keresgélni, hátha valaki tud ajánlani olyan közeli ismerőst, barátot, stb. aki kifejezetten vérvétellel foglalkozik, ügyes és rengetegszer szúrt már meg ilyen kicsi gyereket.

Sokáig forgolódtam este, mire el tudtam aludni, majd úgy fél négy magasságában kivonultam a szokásos pisitúrámra, amikor is észrevettem, hogy Bendőz fulldoklik (nagyfehérkutya). Farkas is felébredt, kapta a kocsikulcsot és rohant vele az orvoshoz. Mire odaértek, már nem csinálta, jobban volt, szóval visszafordultak. Egy órán át pátyolgattuk a kutyát, megetettük vele a húsvéti sonkamaradékot, itattuk és figyeltük, hogy jól van -e. Mire ismét ágybakerültünk, nem sok idő telt el, míg Nünü a "Te álomszuszék ébredj" kezdetű dalra rázendített.......

Nem ez volt a legjobb napunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr435205164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2013.04.07. 15:46:45

Ó, szegény Nünü, micsoda élmények! :( lemaradtam valamiről? Miért kellett vért venni tőle?

Zsebencik Lopédia 2013.04.07. 21:43:58

ha nagyon belilulna a keze, akkor fekete nadálytő krémmel kenjed, úgy gyorsabban felszívódik

ßóbita 2013.04.07. 22:52:02

Bár én nem vagyok gyerek, de nekem sincs látható vénám, a kézfejemből viszont nagyon könnyen levették.

edinalorincz · http://edinalorincz.com/photoblog 2013.04.07. 22:58:51

hú, én úgy felpofoztam volna azt a nőt!...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2013.04.08. 11:27:38

@edinalorincz: Nem álltam tőle messze.......

Köszönöm a krémjavaslatot is!!!
Igen, én is úgy gondolom, hogy azért mégiscsak sikerülnie kellett volna, mégsem ufo a gyerekem.....

kecs 2013.04.09. 18:29:06

Mostmar ket napja gondolkodom ezen, es meg mindig nehez a szivem, amikor olvasom ezt a majdnem felpofoztam az a nöt... En ugyan mar nyolc eve nem dolgozom a magyar egeszsegugyben, de a kollegaim sokat meselnek arrol, hogy mennyire megvaltozott otthon a hangulat, mennyire mashogyan reagalnak a betegek, mint azelött. Az apolonö ugyetlen volt (ki tudja, miert, hiszen alapvetöen jo lehet, ha sokan ajanlottak), ez teny. Talan kedves sem volt, elhiszem. De felpofozni ezert?? Örulök a ferjed bölcsessegenek, aki szepen leallitotta ezt az egeszet, szerintem ez igy jo. Az apolonö megprobalta, nem sikerult, a gyerek mar nagyon fel, nem kinozzuk tovabb egymast. Majd maskor. Ez volt a jo a gyereknek is, aki latta, hogy az apja hatarozott es kiall erte, az apolonönek is, mert hidd el, neki sem lehetett örömunnep kinozni a kislanyodat, es nektek is.

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2013.04.09. 19:59:03

Szegény Nünü :( borzasztóan sajnálom, hogy nem sikerült levenni a vért és azt is hogy Nünü egy ilyen ügyetlenek voltak :(

manner 2013.04.10. 09:55:47

Egyébként miért kellett vért venni tőle? Csak mert simán lehet, hogy beutalóval, valami körzeti rendelőben jobban jártok, pl. ahova én tartozom, ott van kb 10 nővér és szuperek, sose volt problémám (oké, nekem elég jó a vénám, asszem). Vagy pl valamenyik gyermekklinika? ott (remélhetőleg) gyerekkompatibilis a személyzet.
és tényleg baromira kéne itatni előtte Nünüt, az segíthet... több szerencsét következőre!!
süti beállítások módosítása