Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Húsvéti készülődés

2013.03.26. 13:22 | piroskaesfarkas | 11 komment

Én vagyok az, aki nem morog a tavaszi hóesés miatt és akit biztosan sokan megdobálnának ezért jó nagy hógolyókkal:) Igaz, már mi is az új veteményeskert kialakításán törjük a fejünket és húsvétkor szerettük volna elkezdeni, meg persze sajnálnám, ha a gyereknek a hóban, zacskókba csomagolva kéne megkeresnie az eldugdosott nyusziajándékokat. De ma kimerészkedtem az ágyból és csináltam egy hónyulat a kertben és annyira élveztem:)

_DSC1388.jpg

_DSC1389.jpg

_DSC1392.jpg

_DSC1400.jpg

_DSC1395.jpg

Nem tudjátok, hol lehet hófehér tojásokat beszerezni? Szükségem lenne 15 fehér tojásra, de szegény Farkas már az ötödik helyen jár és sehol nem talált.....

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr965173622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismoly 2013.03.26. 13:41:18

Fehér tojás: Fehérvári úti piac alagsorában, ill. a Wesselényi utcában, van egy kóser zöldséges, (Szódával szemben)a héten még nem voltam, de remélem van nála....- nem nagyon esik útba Nektek....
Cuppok!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2013.03.26. 13:44:04

@Pillebaba/Viktu: Szia Viktu!
Farkas ma járt a Fehérvári úti csarnokban, ott sajnos nem volt.....:(

Birge 2013.03.26. 13:44:07

A Fehérvári úti piacon ma vettem, ott biztos van, de érdemes sietni vele, mert nem sok volt...

Birge 2013.03.26. 13:45:13

Az alagsorban van Piroska, ma délelőtt vettem. Lehet, délutánra elfogyott, próbáljátok meg másik napokon, de délelőtt.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2013.03.26. 13:50:22

@Birge: Szia Drága! Köszönöm, továbbítottam Farkasnak, azt mondja, hazafelé megpróbálja megnézni. Persze térképet kér tőlem, hogy pontosan hol, mert kavargott ma is szegény emberem a piacon:) Írjam meg, hogy pontosan hol????:)

Birge 2013.03.26. 15:25:37

@piroskaesfarkas: Megpróbálom körbeírni. A Fehérvári út-Október 23-a utca sarkán lévő bejáraton bemegy, az ott lévő lépcsőn lemegy az alagsorba (-1. emelet :) és ahogy leér a lépcsőn rögtön szembe van az emberünk, aki csak tojást árul semmi mást. Hegyekben áll a barna héjú és mindig van 1-2 tálcányi fehér is. Van még ott egy CBA közért, azzal stréhen szemben van, hátha azt jobban látja. Remélem szerencsével jár! :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2013.03.26. 19:19:44

@Birge: Köszönöm szépen!!!!
Farkas betoppant hatalmas hóesésben hófehér tojásokkal!:)
A Wesselényin nézte először és ott talált is!
Köszönöm szépen a tippeket!!!! Lesz mire rajzolnunk Nünüvel!!!!!!

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2013.03.27. 01:28:33

Engem sem zavar a hóesés úgyhogy hozzám is dobálhattok egy adag hógolyót :D Piroska a fotóid csodásak :) Örülök hogy sikerült fehér tojást beszereznetek!

Birge 2013.03.27. 07:24:56

Akkor jó! Remélem már csak a tojás marad fehér húsvétra, bár ez a hónyúl annyira édes... :)

KiVica 2013.03.27. 11:58:10

Drága Piroskám! Csuda jók ezek a fotók :) Csenhetek egyet-kettőt belőle? Látom megoldódott a tojás kérdés, én is a Wesselényit tudtam:) Puszi mindannyiótoknak.
süti beállítások módosítása