Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Előtte

2013.03.12. 09:21 | piroskaesfarkas | 9 komment

Még jó, hogy ilyen nagy a gyerek szobája, hogy elfér benne a mi hálónkból születésekor átcipelt hatalmas ágybetét (höhö, mikor még pocakosan azt terveztem, hogy a baba majd külön szobában alszik...), ma reggel pedig levezényeltem a kinyitható kanapé bezsúfolását is lenti dolgozóból. A fiúk örültek, hogy remek kis testmozgással kezdhetik a reggelt, és hogy ne kelljen a lépcsőfordulóban tolongani, a kinti lépcsőn nyomakodtak fel a teraszra, onnan pedig a gyerekszobába. Mindezt azért, mert már így is nehezen álltam fel éjjelente sokszor a földről (matracról) a pisijáratokhoz, most meg a szúrás után tényleg kímélni szeretném a látványosan előregömbölyödő hasamat. Röhejesek vagyunk azért, hogy itt ez a hatalmas ház, mi megy egy szobában tolakodunk mindannyian. De nekünk jó így:)

Az éjszakát remekül kihúztam, még büszke is voltam magamra, hogy nem idegeskedem. Amíg Ők húzták a lóbőrt mellettem, én filmet néztem a gépen és Papával leveleztem a szkájpon, aki szokása szerint hajnalig nyomta a pókert. Fárasztottam magam, mint a nagyhalat, hogy aztán mindenféle agyalás nélkül tudjak elaludni. Sikerült. Nagyjából. Ám ma reggel ólomként nehezedik rám a döntés súlya, meg sem merném mérni a vérnyomásomat, mert az egekben lehet, s különféle légzőgyakolatokkal igyekszem csökkenteni a stresszt, hogy Kisbaba a lehető legkevesebbet érezzen az egészből. Felfoghatatlan, megunhatatlan, határtalanulcsodálatos dolog érezni Őt, ahogy ficánkol, forgolódik odabent! Itt most jöhetne egy vödörnyi ömlengés, lelkizés, gondolatáradat, amit érzek, de inkább nem öntöm ki.

Tegnap írtam Dr Talánőnek, -akit amúgy a kórházban a szobatárscimbimmel Nullanullahétnek neveztünk el, mert valahogy olyan a karaktere, meg barna a bőre a naptól és villogtatja a kék szemeit -hogy ma megyek a szúrásra és szerettem volna, ha menézi előtte, hogy pl, zárt -e a méhszáj, mert valami kis vizet eresztgetek magamból, ami nem sok, de mégis. De sajnos külföldön van, így csak néhány megnyugtató mondatot írt vissza, hogy nem hiszi, hogy magzatvíz lehet, mert görcsölnék is, ill. ott majd megnéznek előtte UHn és ott látnák, ha kevés lenne a magzatvíz. Hát jó.

Félek. Nagyon. De teszem a lábaimat egymás elé és beszállok majd az autóba. A kórháznál meg kiszállok.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr455129140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wodter 2013.03.12. 10:02:16

Mi olvasóid pedig csendben SZORÍTUNK!!!!!!!!

Helga

fazsiráf 2013.03.12. 15:14:05

Nagyon, nagyon szorítunk! Küldöm a sok pozitív energiát! ++++

Leus_ 2013.03.12. 15:54:30

+++ szoríííítunk! +++

zs.zs.zs 2013.03.12. 20:31:31

Drukkolok, hogy minden rendben legyen.

ßóbita 2013.03.12. 20:34:36

Annyira várom, hogy jelentkezz!

ßóbita 2013.03.13. 00:27:36

BOLDOG SZÜLINAPOT NÜNÜ! :)

*baboka* 2013.03.13. 10:47:37

Kedves Piroska! Most találtam rá a blogodra, és szeretnék kérni egy privát e-mail címet, ahová írhatnék Neked.
Szorítok értetek, a nagylányt pedig Isten éltesse! :)

Köszönettel,
R.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2013.03.13. 11:02:50

Köszönjük szépen a ránkgondolásokat ismét! Hamarosan írok.
Mail cim: welcomes@freemail.hu
süti beállítások módosítása