Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

46

2012.12.12. 14:48 | piroskaesfarkas | 17 komment

Annyira szeretnék azon gondolkodni, olyanokat írni, hogy most vagyok a hetedik hét végén és éppen mi történik odabent, hogy növekszik a baba,  mikor fogok szülni meg ilyenek, mint egy "rendes" terhességnél. Helyette azon izgulok, hogy második napja fáj a fejem (olyan lajoselőtti komisz) és ma elkezdett lajososan görcsölni az alhasam is. Negyvenhat napja van velem. Annyira félek. Persze, mondani könnyű, hogy lazuljak, meg erre meg arra gondoljak, bízzak benne és igyekszem is. De fél éve kb. ekkor veszítettük el a babánkat és hasonló érzéseim voltak, ilyen lajosmegjövős.

Amúgy meg egész nap nem bírtam kikelni az ágyból. Köhögök, náthás vagyok, de legalább a hangom kicsit visszajött. A fejfájás dönt le leginkább. További remek hír, hogy a vérnyomásom is felkúszik időnként, a gyógyszer mellet is.

Ui kicsit később: bejelentkeztem egy helyi UHnézésre, holnap háromnegyed 8-ra, este!? (ekkor volt hely, így az egész napot végig tudom izgulni:)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr554961678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szosz10 2012.12.12. 15:22:51

Nem tudsz elmenni holnap valami magán UH-ra?

Melike80 2012.12.12. 16:06:21

Nem tudnánk beszélni? Telefonon, skype valami? Utrot szeded?

Melike80 2012.12.12. 16:15:39

Bárhová jó ha elmész UH-ra. A betegség nem árt meg neki. Én is beteg voltam, és egészséges mindkét lány. Viszont szerintem nagyon kellene neked utrogestan, vagy duphaston. Nekem van is ha gondolod elküldöm. Én véreztem 12 hétig. Ezért lenne megnyugtató ha látnának UHn.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2012.12.12. 17:09:02

Sziasztok Kislányok! Elvileg hétfőn megyek UHra. Nem akartam addig bejenetkezni máshová, okulva a fél évvel ezelőtti rémes ezer UHból, hogy mindenki mást mond, stb.
Amikor az elején volt a 40 hcg, majd megint ugyanennyi. akkor felfüggesztették a progeszteront, de 5 nap múlva (a vérzés után, mikor ment felfelé másodszor is a hch) saját szakállra elkezdtem újra a Crinone-t, napi 1x, majd amikor láttuk Uh-n a picit a petezsákban, rákérdeztem a dokitól, hogy elég -e, azt válaszolta, igen. Azárt esténként feldugdosok 2db utrot is.

szosz10 2012.12.12. 18:49:17

Nagyon jól van ez így akkor. Majd hétfőn meglátjuk, addig még 5öt kell aludni. Maradjunk a realitások talaján. ha lajos nem jön örülön, ha megjön majd akkor tanakodunk. Minden okés lesz :-)

hangacuka 2012.12.12. 19:51:31

Várom a holnapi fejleményeket!!! +++

Timi/P-E anyuja · http://mestermanok.blogspot.hu/ 2012.12.13. 06:25:21

Továbbra is rettenetesen szorítok értetek!
Este pedig biztos, hogy itt fogok ülni a gép előtt, hogy vajon jön-e újabb bejegyzés, és mi lesz benne.
Annyira, de annyira bízom benne, hogy pozitív eredménnyel zárul a ma esti uh!

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2012.12.13. 07:40:01

Nagyon-nagyon drukkolok Nektek ma estére!!!!
++++++++++++

szosz10 2012.12.13. 10:27:46

Kicsi off:
Honnan vannak azok a gyönyrű textildíszek? A "télapóvárás"-os posztoddal kelek és feskszem, fanatasztikus karácsonyi hangulatom lesz tőle:-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2012.12.13. 10:37:36

Köszönjük szépen!Továbbra is szédelgek és sajnos lajosos előjelek vannak......

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2012.12.13. 10:39:51

@szosz10: Hú, évek során gyűjtögettük össze, főként piros-fehér témában, de vannak kerámia és natúr fa díszek is, rengeteg:) Pl. most van a svédösszeszerelőskéksárga áruházban is hasonló, meg madárkák is, nagyon szépek!
Ill. minden évban bekukkantunk egy tünemény boltocskába, Veronikához (ez a bolt neve is azt hiszem). A XIII. kerületben van a Kleopátra Ház mellett van, talán a Pannónia utcában. Apró boltocska de érdemes betérni!!!!!

szosz10 2012.12.13. 11:15:15

Köszi az infót:-)
Drukk estére.

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2012.12.13. 11:32:48

Teljesen megértem a félelmeidet, de lehet hogy a lajosos előjelek csak a hormonváltozástól vannak, nem ritka a terhesség elején. Nagyon drukkolok Nektek!

Legendarys 2012.12.13. 14:56:05

A mindjárt megjön érzés és a szédelgés koraterhességben teljesen normális :) Szorítok

erdeipetymeg 2012.12.13. 19:55:40

Itt vagyok, szorítok, és nagyon várom a bejegyzésedet !! +++++++++++ ezerrel rátokgondolás van !!!
süti beállítások módosítása