Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Megint gubanc

2012.11.07. 10:51 | piroskaesfarkas | 7 komment

Nyolc petesejtet sikíerült leszívni. A vérnyomásom viszont az altatás alatt 190/105 lett (utóbb mondta Csillagszemű), így nem írhatta fel azt a bogyót, ami megakadályozza az embriók kilökődését, vagyis így jóval hátrébb indulunk.....Tényleg tele a hócipőm. A vérnyomásom azóta is az egekben, belgyógyászomat hívtam, visszaállított a másik bogyóra is, de ettől is csak 150/90 körül mozgok és vacakul is vagyok. Úgy látszik, mindig a lombik meg a terhességek okozzák nálam a nagy kilengéseket. Órákat bőgtem tegnap. Kiborultam, pedig még sehol sem tartunk.

Most telefonáltam a biológusnak. Sajnos csak három embrió indult be, de még egy-kettőn látnak "valami kis beindulást". Hát így. Reméltem, hogy legalább hatan lesznek és akkor "maradna" még fagyasztásra is (furcsán hangzik ez az egész, ahogy beszélünk róla, de itt így megy). Ha három szépen fejlődik, akkor most hármat kérünk vissza, ami azt jelenti, hogy ha nem sikerül most (ahogy éppen ezt is érzem, meg a vérnyomásom is pocsék, stb.), akkor legközelebb 6 hónap múlva lehet menni és megint végig kell csinálni ezt az egészet......

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr174895037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lius 2012.11.07. 12:52:21

nos, a helyzet az, hogy a vérnyomásod elkezdett csökkenni, ami jó jel. a sejtekből 3 elkezdett növekedni, alakulni, ez szintén jó jel (mondjuk peldául ahhoz képest, ha egyik sem indult volna be), a bőgés pedig kifejezetten segít, hogy kiengedd magadból a feszkót, ami a mögötted álló napokban felgyülemlett benned. szóval az én nézőpontomból van egy leendő kismama, akinek mindjárt 3 bébit fognak visszatenni, akinek rendeződik a vérnyomása, és aki ennek ellenére folyamatosan stresszeli magát. kedves anyuka, ne csak mással tessék pozitívkodni hanem magaddal is. most erre lenne szükség.

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2012.11.07. 13:00:00

3 beinduló petesejtből lehet 3 embrió, amiből lehet 3 bébi és az is lehet, hogy 6 hónap múlva mikor 3 bébi 9 irányba rúgja szét a belső szerveidet megint a sírás fog kerülgetni :) Láttam egyszer egy dokumentumfilmet a lombikprogramról, ott mondta az egyik doki és azóta is ez az egyik fő mottóm: " csak annak nem sikerül, aki feladja"

Cherrypie 2012.11.07. 14:44:08

Drága Piroska...! Az elmúlt beültetések után nem csoda, ha ennyi feszültség van benned, hiszen olyan dolgokon mentél át, amin sokan egész életükben sem. Bízz magadban és a kis embriókban, néha a dolgok akkor sikerülnek a legjobban, amikor az ember végképp nem számítana rá...Tiszta szívből szorítok neked de legfőképpen a magoncoknak, és hátha holnapra kiderül, még sítáborba is befizetitek néhányukat...! :) Kitartás!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2012.11.07. 15:13:21

Kedveseim! MInden sorotokon bőgök és egyben köszönöm minden egyes bátorító, kedves, pozitív mondatot!!!!!!!!!!!!
Ölelés egy nagy, Piroska

Roseholme 2012.11.07. 20:01:41

Te mindent megtettél, ami lehetséges volt. Most az embriókon a sor, hogy dolgozzanak. Te addig ügyelj a vérnyomásodra. Ha a lányok fenti pozitív kisugárzása eljut az embriológus petricsészéjéig, majd megbeszéljük (kommenteljük) a beültetést is ok? Igen, mindig ott az esélye, hogy nem jön össze, de akkor majd lesz a következő. Nem vagy te egy feladós típus :-)!
Been there, done that...

Bobemara 2012.11.08. 19:53:18

Kedves Piroska!

Egy ideje olvaslak, és nagyon tetszik a blogod.
Én már "kinőttem" a babázásból, sajnos, de nagyon szívesen olvasom a kisgyerekes szülők "kalandjait".

Vegyük úgy, hogy lélekben készülődöm az unokák fogadására :-))

De most azért ragadtam klavit, hogy elmondjam, mélységesen tisztelek mindenkit, aki ezt a tortúrát végig küzdi egy gyermekért.
Fogalmam se volt róla, hogy ez ENNYIRE nehéz, bár olvastam már regényben ilyenről, csak hát az regény és nem valóság...

Nagyon-nagyon drukkolok, és remélem, hogy minden rendben lesz.

gneke 2012.11.08. 22:35:43

Kedves Piroska!

Én úgy számolom, hogy Te most kéthetes kismama vagy ;)
Én nosztalgiázom, épp 11 éve nov 7-én szerdán volt a petesejtleszívás, csütörtökön derült ki, hogy 7-ből 6 megtermékenyült és pénteken, 9-én volt 3 embrió beültetése.

Augusztus elsején pedig született egy csodaszép kislányunk!
Drukkolok, hogy Neked is így legyen! Kisfiú is lehet:-)
süti beállítások módosítása