Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Halovány

2012.06.10. 16:28 | piroskaesfarkas | 10 komment

Már tegnap este meg akartam csinálni a tesztet, annyira magabiztos voltam, hogy nekem még az esti vizelet is tud majd csíkosat. De inkább vártam reggelig. Igaz, ez már a harmadik fajta teszt (ezt kapta Farkas), szóval nem az a típus, amit először csináltam, de sajnos nem erősödik a csík, éppen hogy látszik csak. További rossz hír, hogy reggel óta megint folydogál valami, aminek nem kéne, s bár halvány, kevés de pirosasátlátszós. Kezdek összetörni, de a végső beborulást holnapra engedem majd magamnak, a vérvétel után. Farkas még nagyon reménykedik.....Most, hogy jobban belegondolok, mégiscsak beborultam már, csak visszatartom.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr74576956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilonana · http://ilonana.freeblog.hu 2012.06.10. 22:32:30

A csík az csík, halovány vagy sem de ott van és drukkolok, hogy maradjon is!!

Kismoly 2012.06.10. 22:58:55

Nagyon szorítok! Ölellek!

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2012.06.11. 00:37:23

Hatalmas drukk! ++++++++++++++ és egy bátorító, nyugtató ölelés!

Leus_ 2012.06.11. 01:57:45

Jajj, ezer éve nem írtam, csak halkan olvasok, de most mégis! Drukkolok ezerrel, ujjak keresztben, ne borulj be, neeee! Ölelés! Leus

Melike80 2012.06.11. 09:20:04

Ne foglalkozz a tesztekkel. Nekem volt ami teljesen negatív volt, volt ami meg erős pozitív. Nekem a rossmanos, német márka vált be, és a clearblue. Nem olcsó, de megbízható.
A folydogálás is el múlhat.. én véreztem 12 hétig. Ne add fel kérlek!!!! Pihenj sokat, és lazíts.

Adibaba 2012.06.11. 10:35:06

Piroska, drága! Már a múltkor akartam írni hogy nyugodtan csak képzelegj arról, hogyan fognak hárman ülni a lépcsőn és cseresznyét majszolgatni meg hogyan fog Nünü mindenben segíteni Neked a kistesókkal, hogyan fogja Őket mindenre megtanítani, terelgetni stb., - mert ezek a gondolatok is segítenek, és egyszer úgyis megvalósulnak.
Te is sokszor írtad, hogy milyen rögös volt az út Nünühöz is, és aztán meg szinte fel sem lehet fogni hogy ott van ez a kis csoda és bearanyozza a napjaitokat.
Persze, tudom, hogy a gát az eddigi kudarcok miatt van. De ezek csak elhárítandó akadályok és ha sokat ábrándozol, az álom egyszer TESTET ÖLT a valóságban. Ez legyen a szemed előtt!
Puszillak!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2012.06.12. 09:31:55

Köszönjük szépen! Remélem igazatok van és lesz(nek) kistesó(k).
süti beállítások módosítása