Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Medvegyűjtemény

2011.05.31. 20:53 | piroskaesfarkas | 3 komment

Egy bábszínházi előadás miatt felbuzdulva -minden kedves nézőnek a hóna alá kellett csapnia egy medvét- felcipeltettem Farkassal a két óriási papirdobozt, ahová a medvéimet csomagoltam még a költözéskor. Emlékszem, mikor valaki azt kérdezte tőlem évekkel ezelőtt (anno egy antik, üveges szekrényben sorakoztak mind), hogy mi lesz a sorsa a macikank, ha gyerekeink lesznek. Egyértelműen közöltem, hogy semmi, ez az én madvegyűjteményem, majd elmagyarázom neki, hogy nem kaphatja meg, mert ezek anya féltett mackói......... Most ott van az összes Nála, kosarakban, ládikókban, mind a százvalahány. A lába elé szórtam.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr982947121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2011.06.03. 21:29:37

Jjjjjajjjj, alig vártam a fotókat a medvékről és Nünüről!! Erre nincs???

Tuti 2011.06.04. 12:23:01

Csak most olvastam el ezt a bejegyzésedet, és mosolyogtam. nekem is vannak mackóim, tőlem is megkérdezte anyukám, hogy mi lesznek a medvékkel Lalu születése után? ugyanezt a választ adtam neki. a mackók ugyanúgy Lalunál vannak... :) pedig féltve őrzött kincseim, mert egyet az esküvőnkkor kaptam a férjemtől, egyet koppenhágából, egyet mallorcáról, egyet pedig már nem is tudom pontosan, hogy honnan. :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2011.06.07. 16:10:36

Mindent én sem fotózhatok le:))) Pedig menniyire igyekszem már:)

TutI! Na ugye!:)
süti beállítások módosítása