Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mancinéni a dartvéder

2011.03.26. 15:31 | piroskaesfarkas | 8 komment

Én, avagy Mancinénidrága úgy hat hete sajnálom magam az esztéká rogyadozó folyosóin, várakozom hosszúra nyúlt órákat (egyik alkalommal ötésfelet, majd az ajtó elől betelefonáltam nekik, hogy mégis, meddig kéne várnom, már régen lement mindenki, aki előttem és utánam volt.....). Időelütés végett próbáltam már olvasni nehezen emészthető regényt meg a szakrendelő bódéjában vett halom pletykaújságot (jól felhúztam magam ezen is, mindegyikben ugyanaz van megrágva, dögunalom), böködtem a szuperájfónomat, amihez meg egyáltalán nem is értek, de örülök neki (Farkas ajándéka, aki szerint ágas-bogas új tevékenységeim, melyekbe belevágtam, igénylik az ilyet) és barátkoztam kedvesen beszélgetésbeelegyedő nénikkel, amúgy igazi mancinéni módjára.

Az elmúlt hat hétben szinte semmit sem változott az állapotom. Folyamatosan éreztem a torokgombócomat, elkezdtem fájlalni a gyomorszájam környékét, vacakul voltam -amelyek miatt el is halasztottuk a lombikot, így most második hónapja szedeti velem Csillagszemű a fogamzásgátlót-és szerettem volna a végérejárni a dolgoknak. Négyszer voltam a gégészeten, kétszer vettek tenyésztésre mintát (egyszer ugye kókuszokat mutattak ki, másodjára semmit), voltam tüdőszűrésen és cétén is jártam, ahol ötperces rángatószúgós szerkezetben megnézték a gégémet, orrmelléküregeket. Bár utóbbin találtak valamit, a gégészeten mégis úgy értelmezték, hogy az semmi, esetleg a mandulám maradéka, amit hatévesen kivettek. Legutóbb szerdán jártam a nyelvkitépős doktornőnél, akinek továbbra is bizonygattam -akkor már kappan hangon, mert időnként elment és köhögősen is, mert az meg előjött-, hogy valami nincs rendben. Ő csak annyit mondott, nincs semmi góc, menjek haza és pihenjek.

Csütörtökre rosszabbodott a helyzet, köhögés felerősödött, alighang.  Péntekre láz, levertség, iszonyat köhögés és hörgés. Gyerek és Farkas átvonultak Anyikáékhoz napközben, mert egyrészt én képtelen voltam megmozdulni, meg nehogy elkapja (ezért már két napja külön szobában aludtam). Miután átértek, kiderült, hogy Nünü is kezd belázasodni, estére pedig 39 körül mozgott a hőmérséklete. Éjjel kétszer csücsült ülőfürdőben, kapott kúpot és szirupot, majd tegnap napközben egészen jól volt. Estére megint nagyon magas láz és sajnos úgy hallom, megy el a hangja és fájhat a torka, többször felsírt este is.

Én még mindig vacakul, most meg a gyerek miatt is aggódom. Egyedül, külön szobában aludni rossz. Mondjuk egyrészt nem is alszom, szinte egy percet sem, mert olyan gyakran és fulladozósan köhögök, hogy képtelen így elaludni, de ami még ennél is rosszabb, hogy minden egyes kilégzésnél szörcsög a mellkasom, úgy hörgök, mint dartvéder, mint egy komoly tüdőbeteg. Légcső- és hörghurutra gyanakszom, de valami durvára. Másrészt meg sokszor járok át, ha sír Nünü vagy megnézni, hogy jól alszanak -e.

Nem tudom, hogyan tovább a vizsgálatokkal, félek, hogy ez a lombik is veszélybe kerül. A gégészeten már úgysem foglalkoznak velem, talán elmegyek a körzetihez, adjon valami csodabogyót. A gyerek meg remélem ezzel letudta a nehezét és nem fog így köhögni. Megyek, megnézem őket a szomszéd szobában.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr382773341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edinalorincz · http://edinalorincz.com/photoblog 2011.03.27. 19:19:01

Szia Piros!
Egyrészt ezüstkolloidot ajánlok mindenféle meghűlés-gyanús (legyen az okozó akármilyen pirinyó lény) betegségre,
másrészt nem lehet, h a gégéd/torkod azért vacakol, mert szeded a foggátlót? Mintha egyidőben kezdődött volna. Persze lehet, h most nagyon nagy marhaságot beszéltem, mert azoknak a csúnya műhormonoknak nem lehet ilyesmire mellékkihatásuk... Hmmm-hmm...

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2011.03.28. 01:27:19

gyógyulást, akármi is legyen ez a csúf betegség! ölelés!

álomfogó 2011.03.29. 10:06:23

Szia ! Nem tudom az elözmenyek, de ez amit leirsz nekem nem gegeszeti problema (orvos volnek, igaz , hogy psziho, de akkor is) . Sokkal inkabb mellhartya vagy tudögyulladas. Azt kizartak?
Anita

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2011.03.29. 13:29:31

@edinalorincz: Köszönöm szépen! Anno vettem és ettem, mikor ajánlottad egyszer!:) Öcsém is használja, ha éppen ott nyomakodom, akkor szokott belém is önteni egy kis ezüstöt.
Nem hiszem, mert nem egyszerre kezdődött, a gégés dolog előbb jött egy kicsivel........
Köszönöm a törődést!!!!:)

Mirwen, köszönjük, puszi!!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2011.03.29. 13:35:47

@álomfogó: Szia! Milyen szép ez a név!
No, ha Mancinénit kérdezik a nyavalyáiról, ráadásul még egy doktor is az illető, nincs menekvés!!!:))))

Tüdőszűrésre elmentem kb. 10 napja, nem láttak semmit. Voltam CT-n is, gégémet és az orrmelléküregeket nézték, és valami szövettöbletet láttak, amire kérdőjelesen ráírták, már a leletre, hogy talán a mandulám csonkja. Ezt a gégész is megerősítette később, megnézve a felvételt CD-rol.
Ez a torokgombócos állapot tart már 2 hónapja. Mellette kb. 6 hete már a gyomorszájnál is érzem a gombócot, sőt, még levegő is feljön néha, evés után, ami sosem volt nálam.
Most meg nyilván elkaptam valamit még erre, és az is ront a helyzeten. A gombócot továbbra is érzem, de a gégészetről négy alkalom után mindenféle gyógyszer nélkül hazaküldtek, hogy nincs ott semmi. Hát én érzem.

Most ment el a gyerekorvos, aki szeint, ha volt ott nekem egy ilyen makacs baktérium, nem érti, miért nem kaptam antibiotikumot rá, főleg, hogy már ki is tenyésztették. Az magától nem múlik el.

Úgy érzem magam, mint egy pingponglabda.

Nagyon szépen köszönöm a kedvességedet!

álomfogó 2011.03.29. 14:13:34

Szia,
no hat ha lehet, akkor meginkabb elbizonytalanitottal. Hogy miert nem kaptal antibiotikumot, arra nincs valaszom, en sem ertem. Azt irod, hogy volt az a bakterium, akkor most eltunt? Mert azt ugye nem tud...ott kell annak lennie valahol... De az, amit a gyomrodrol irsz+torokgomboc...könnyen lehet, hogy nem gegeszeti dolog ez, hanem gasztroenterologus kene neked. Meg neznek pajzsmirigyhormonokat is, abba siman bekavarhatnak a gyerekcsinalos gyogyszerek. Es nem feletkeznek meg arrol sem, hogy lehet egyszerre ketfele, ne adj Isten többfele baja is egy embernek. Lehet torokgyulladasod es közben valami a gyomroddal, teljesen fuggetlenul.
Van jo haziorvosod, akiben megbizol? Valaki, aki kezbentartja ezt az egeszet? Ugy nez ki, mintha minden orvos megnezne azt a testreszedet, amihez ö ert, de nem latna teged egeszben. (Es most meg en is beleugatok.) Ettöl erzed pingponglabdanak magad.
Alomfogo (Anita a becsuletes nevem)

nora72 2011.03.30. 14:37:06

A páromnak vírusos légcsőhurutgyulladása volt,nemrég,lehet arrafelé is jutott a baciból.
Neki a gyomrára is ráhúzódott.
Jobbulást nektek.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2011.04.07. 21:26:20

ÁlomfogóAnita! Nagyon szépen köszönöm a hozzámszólást! Sajnos nincs jó orvosom, körzeti csapnivaló....De most talán találtam egy magánzósorvost, sokpénzért, de remélem, jó lesz. Jövő héten megyek tükrözésre.......

Nora! Lehet, lehet. Most a tükrözésnél megnézik a nyelőcsövet meg a gyomromat, aztán majd meglátjuk. Köszönöm szépen!:)
süti beállítások módosítása