Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szövegláda

2011.03.14. 15:21 | piroskaesfarkas | 3 komment

Megöleli az új patkányát és egérkéjét, majd így szól hozzájuk: "Szervusztok Drága Gyermekeim! Húzzátok be a szemeteket és aludjatok szépen!"

 

Szintén az állataival játszik és az Apjával beszélgetnek róluk. "Te Apaca! Az a véleményem, hogy ez egy tengeri cápa szeirntem, a kampónában él."

Egyik éjszaka megint rémes komiszom volt, semmit sem aludtam, csak egy sárga műanyag lavórt ölelgettem. Másnap délelőtt kidőltem egy órára a nappaliban, míg Ő Nagyikával játszott. Odajött hozzám, látja, hogy csukva van a szemem, így halkan szól Anyikának. "Anyaca nem ér rá játszani, mert fáj a feje és alszik. Valóban.....Akkor pedig lerajzolom inkább csöndben...." - elszaladt és lerajzolt a táblájára, ahogy fáj a fejem.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr542738645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erdeipetymeg1 2011.03.18. 20:58:13

Megzabálom, a "húzzátok be a szemeteket" - miatt (is):)

Pankababa 2011.03.18. 22:49:31

Ezek a gyönyörű szemek....a kék még jobban kiadja. Hibátlan:)
süti beállítások módosítása