Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szövegláda - bálnahab

2011.02.07. 14:30 | piroskaesfarkas | 5 komment

Délutáni alvás. Összebújva fekszünk az ágyban, szokás szerint túl pár mesén, susmorgáson, megbszélésen. Nézi az arcomat (még mindig megjelennek rajta a rémes piros foltok, hámlanak.....szebb vagyok, mint valaha...persze, hogy természets úton nem jön így a gyerek:), aztán pici ujjával kapargászni kezdi az orrom hegyét: "Leszedi Nünü a morzsákat Anya orráról." Én már majdnem elalszom, úgyhogy igyekszem rövidre zárni a témát és nem nagyon mosolyogni a morzsásnak vélt orromon: Nem morzsa az Nünükém, csak hámlik - válaszolom kurtán. "Akkor pedig leszedi Nünü a hámlikokat Anya orráról."

Bábokkal játszik. "Á, hogy szolgál a kedves egészséged Morzsabátyó? Jól vagyok, minden rendben.".......Aztán észreveszi, hogy az előbb elejtette az egyik szívószálra ragasztott rókát és visszaszalad érte. Felemeli, megigazgatja, majd: "Rókica kimaradt a buliból."

Gyurmázni készül. Anyika megkéri, hogy rakja ki az alátétet az asztalra, ne ragadjon le a gyurma. Mint egy öreg bölcs, úgy bólogat: "Igaz Nagyi."

A mazsolás mesében málnahabot esznek a bábfigurák. Pár napja felkerült az étlapjára és a sok egyéb mellett ezt is főz nekünk. "Viszek Anyának egy kis bánahabot." - robog felém a tányérral. "Tessék Anyaca, egyél bálnahabot, egészségedre!". Kicsim, nem bálnahab, hanem málnahab, tudod, málnából készül, olyan málnából, amit a süni is szedett a kosárkájában a könyvedben, emlékszel. De nem tudom meggyőzni ma sem, ahogy tegnap sem hagyta magát. Végül kiderül, hogy én nem vagyok még elég sokattapasztalt, mert odajön és lassan, hogy én is értsem, elmagyarázza: "Nem Anya, bálnahab ez. A bálna a tengerben él, hatalmas állat." Kanalazni kezdem a bálnahabot.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr552612363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2011.02.07. 17:21:11

Bálnahab! :D
Piroska, tökszuper ez a sapka!! Anyikaműve? vagy hol lehet ilyenhez hozzájutni? nagyonnagyonnagyon tetszik!!!

Tuti 2011.02.07. 19:01:43

Zabálnivalóan édes Nünü! Gyönyörűek a képek!

dzsudit 2011.02.07. 19:52:28

Ezek a fotók nagyon szépek!

mágnyes 2011.02.07. 21:20:01

Drága lányok (és Farkas is). Kaptam egy díjat. Mivel én benneteket szeretlek a legjobban olvasni, így nektek (is) küldöm tovább. Nünüért, Anyikáért, a sapkákért, és még sorolhatnám.
Részletek nálam: magnyes.blogspot.com/

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2011.02.07. 21:59:44

Brutálisan jó ez a sapka!!!! Tiszta pilótás!! Nem különösebben szeretem a buherált képeket, de az első nagyon jó lett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása