Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mikormi

2010.11.15. 21:50 | piroskaesfarkas | 2 komment

Reggel be kellett bújnom vele a paplan alá, mert "itt van a tökfesztivál, Anya meg Nünü bemennek a tökfesztiválra ketten". Felülvizsgálatra sem kell időpontot kérnünk, mert rendszeres szűrésen veszünk részt Nála, akárcsak a játékbabák, plüssök és egyebek. A gasztronómiai élvezetekről meg nem is beszélek, amelyekben részünk van, mióta hódol a főzésnek.

 

A taliga meg hol harminckettes busz, hol vonat, vagy erdeivasút, máskor meg repülő.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr332451212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adibaba 2010.11.15. 22:34:38

ÓÓ azok a sonkák, óóó azok a fürtök!
Nagyon reménykedem, hogy a mienknek is ilyen gyönyörű frizurája lesz pár hónap múlva, ugyanis hasonlónak látom a hajszerkezetüket. Már születéstől fogva...és visszanézve Nünü pár hónappal ezelőtti képeit, határozottan imígyen alakul Sünié is (aki nem a haja miatt kapta ezt a nevet, hanem a szuszogásáért..vagy ezt már mondtam?:-)
Puszi

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.11.16. 21:54:46

@Adibaba: Sonkák is vannak, pedig igen mozgékony a lány:) Fürtök is. Mindkettőért megveszünk:)
Én is úgy vágytam ezekre a fürtökre ám, mint Te:) Nekem is ilyen volt, meg Farkasnak is.
Szuszog süni? Puszi:)
süti beállítások módosítása