Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kicsit a régi

2010.08.16. 21:43 | piroskaesfarkas | 2 komment

Kezemben az elvivőpoharas tejesKVval, kényelmesen de mégis viselkedősen könyököltem a kis kerek asztalnál, s azon ügyködtem, hogy a laptopommal elkapjam a helyi hálózatot. Csak én, egyedül. Az üzlettársbarátnőmet későbbre vártam. Állásmegbeszélésre készültünk. Hetek óta keressük a tökéletesvalakit a picike, mostinduló cégünkhöz, s most talán megleltük. Fontos volt, hogy csakis olyan legyen, aki majdnem annyira tudja szeretni ezt az egészet, mint én. Most meg már mint mi. Hát vártunk a megfelelőre. S most izgalommal tekintek előre, s remélem, hogy együtt elkészül. Sokkal nehezebben mennek a dolgok, mint azt elképzeltem......

Beszélgettünk a KVzóban, hevesen magyarzátam a gép felett, szerződéstervezetet lobogtattunk, egyeztettünk, terveztünk és lelkesedtünk. Cseppet sem érzem hiányát, de mégis jólesett, hogy pár órára egy kicsit a régi voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr832226592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankababa 2010.08.20. 12:07:28

Hát igen, lassan neked is jön a "régi" életed, ami persze sosem lesz már ugyanolyan. Mikorra tervezed a főállású visszatérést?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.08.20. 19:11:38

@Pankababa: őszintén: egyáltalán nem tervezek ilyet!:) Álmodozom, hogy hátha sikeres lesz a vállalkozásunk, ill. a másik két álomszál, vagy egyik, vagy mind a három, és nem kell visszatérnem.....Bárcsak, bárcsak......
Nem vágyom a régi életemre, ugyan az is szép volt, úgy ahogy volt, de most más kell:-))))
Így legyen!:-)
süti beállítások módosítása