Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Száradnak

2010.06.26. 21:26 | piroskaesfarkas | 9 komment

Hogy mennyi apróság van, ami örömmel tölti el a lelkemet.....Mikor este fürdetéshez készülődtünk, s mielőtt felmentem volna az emeletre, elhaladtam a szárító mellett. A mostanság ritkán előbukkanó nap mégis kikacsintott, mielőtt leereszkedett volna a sötétség, s a bejáratiajtón át érkező fénysáv megvilágította a szárítkozó babaruhákat.

Szeretem az illatot, ami belengi az egész lakást, ha a kisruháit mosom. Szeretek gyönyörködni bennük, hogy milyen aprók, színesek. Szeretem, hogy mind az övé.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr322112375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alamaison 2010.06.27. 11:11:44

Igenigen! Én is imádom teregetni a babaruhákat, minél kisebb annál jobban.

Nününek csodálatos ruhakollekciója van, néha sárgulok egy-egy (Gap) darab láttán.
Gyerekruha-mániásként a legnagyobb bánatom, hogy mióta hazaköltöztünk Brüsszelből (ahol minden sarkon több üzlet kínálatából válogathattam) nagyon nehezen jutok egyedi darabokhoz.
Ezért gyakran bekukkantok, hogy gyönyörködhessek Szupercsirkében, és egyre bővülő ruhatárában (is). :-)

meske 2010.06.27. 19:53:06

Engem is boldogsággal tölt el Kisfiam a látvány, mert tudod állandó parám, hogy nehogy meztelen legyen a gyereeeeeek!!!! :DDDDDDDD

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.06.27. 20:50:12

Pirosom, ezt nem mondod komolyan h textil-szakállkákat mosol???????? Minek, te jó ég? Nekünk van három pár ikeás műanyag és egy pill alatt elmosom.
Amúgy zseniális a kép és én is imádom a Mütty-ruhatárat, tudod! ;)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.06.27. 21:55:20

Alamaison! Aha, akkor innen a név talán, a brüsszeli időkből?:)
Nem csodálom, hogy ha ilyen mániás vagy (énisénis:), meg ha szeretnéd a magad stílusa, elképzelése szerint öltöztetni Őket, akkor itthon nem nagyon találsz kedvedrevalókat....Én sem igazán. Ezért is van, hogy használtan veszem majdnem mindet. Van néhány kedves boltocska, meg az internet....
GAP.....Ó igen. A közös metszéspontunk, túúúúúdom!!!!:-) De lehet, hamarosan lesz megoldásom erre is, akkor szólok!!!!!!
Édes vagy, köszönöm!!!! Olyan árva vagyok itt mostanság:)

Meske Kisfiam! Ó persze, hogy tudom. De azt hiszem, személyesen is meggyőződhettél, nincs ok aggodalomra!!!! Sosem felejtem el az első napokat, mikor jöttél a ruhákkal, és bőgtem, hogy meztelen lesz a gyerek......:-)))))))

Sereske! De bizony:-) van nekem is édesszuper piros fehér pöttyökkel, meg a rózsás is, ami műanyag. Meg ma pl. ráadtam egy félig ilyen félig meg olyan cuccot, aminek még keze is van, mert meggyet evett....De valahogy nagyon szeretem ezeket a textileket is......

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.06.28. 20:41:55

Jó, de mondd h nem folttalanítod őket minden alkalommal?!!!!! Akkor megnyugszom :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.06.28. 22:03:25

Sereske! Megnyugtatlak, cikisen foltosak!!!!:-)))

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.06.29. 13:10:59

Akkor örökre leszállok a témáról! ;)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.06.29. 13:15:21

Ne tedd Sereske, imádom ha rászállsz a témákra!!!:-)))
süti beállítások módosítása