Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Zsebkendőnyi

2010.06.13. 20:00 | piroskaesfarkas | 8 komment

A kagylóformájút rendszeridegennek éreztem, a kutyás meg a pillangós rémesen nézett ki, a katicás bár helyes, nem elég mély, a teknőcös a formája miatt nem igazán praktikus, a fából készült tetős változat túl drága. A legegyszerűbb lett volna, ha vágatunk deszkákat, és mi magunk szögeljük össze a keretet, majd ásunk alá egy gödröt fóliával kibélelve, s beleszórjuk a homokot. Viszont Anyikáéknál a ház melletti, árnyékos rész macskakővel van kirakva, szóval ez a megoldás is ugrott. 

Árnyékolók után kutattunk Farkassal, mikor belebotlottunk ebbe a tenyérnyi homokozóba, ami még átment a lécünk alatt. Nem túl drága, 1mx1m (egy darab egykétévesnek megfelel), elég mély ahhoz, hogy sok homokot lehessen beletenni (most 30 literrel kezdtünk, további ugyanennyi megmaradt tartaléknak, cserehomoknak), és a formája miatt könnyen elhelyezhető. Valamint adtak hozzá egy takaróizét a tetejére, amit ha ráhúzunk, talán a szél sem viszi el.

A szögelős, ásós változatot megtartjuk itthonra, ahová a titkoslakot is szántuk Nününek, és ahol az egyelőre a túlsokatakaraszarka terveink szerint lesz egy hatalmas homokozó is. Egyszermajd.

Addig sütögeti a homoktortákat a Nagyiéknál.  

Ui: Nem értem, miért nem csinálnak hasonló homokozókat nagyobb méretben, egyszerű szögletes formában, lekerekített sarkokkal, legalább 40 cm mélységgel? Aztán meg lehet, rossz helyen keresgélek, de sehol sem láttam "csakformákat'. Vagyis szeretnék egy zsáknyi formát a gyereknek, de csak úgy lehet venni, hogy ha pl. veszek hozzá talicskát, mellécsomagolnak három árva formát. Miért nincs külön szőlő, alma, gyerek, halacskák, stb.? Nem akarok kilenc talicskát.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr62078840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dius_78 2010.06.13. 22:34:59

Régóta olvaslak, de még nem kommenteltem.
Most is csak azért, mert nemrég láttam ezt itt: www.fahomokozo.hu/fedeleshomokozo120x120/ Nem valami ilyesmit szeretnél?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.06.15. 15:43:51

Dius! Köszönöm szépen az ajánlást, és hogy előbújtál:-) Igen, láttam ezt, köszönöm, csak elég drága lett volna, és mivel nekünk ugye kettő kell.....Most ez a picike lett Nagyiéknál, nekünk meg majd kell egy hasonló, mint amit mutattál. A hely adott, jó nagy része lenne a játszóbirodalomnak, csak sokat kell még dolgoznunk hozzá, hogy megvalósuljon!:)
Köszönöm szépen!!!!!!

Ui: egyébként nem láttátok a budaörsi körforgalomnál, asszem ahol a kéksárgaösszeszerelős áruházba kell menni, ott, van kitéve két kisház, gyerekházikó. Láttátok? Csak mert megérdeklődtem az árát, és elájultam.......

Dius_78 2010.06.15. 23:11:24

Én láttam már, és meg is csodáltam. Ezek szerint ne is vágyjak rá, ha ilyen ájulós ára van?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.06.16. 09:43:22

A földszintes alapára 1,2 millió, míg az emeletesé 1,8 millió!!!?????? Extrák nélküli alapár.........Nem is értem......:-(

Gigicuci 2010.06.17. 23:48:20

Kedves Piroska, régóta olvaslak már. Nemrég én is szembesültem a formagonddal. Itt estleg találsz olyan formákat amik jók lehetnek: www.tulli.hu/index.php?cPath=2_480_939

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.06.21. 13:07:02

Gigicuci! Köszönöm szépen!!!!! Na igen, ilyesmikre gondoltam, hogy vehetnénk belőle halacskákat, mindenféle állatokat, gyümölcsöset, stb. De látom, itt is csak kétféle csomag létezik. De legalább van!:-)
Örülök, hogy integettél!!!!

Tényleg! Nem tudja valaki, miként lehet ide a blogponthura is betenni "követők" dobozkát. Sok helyen láttam már ezt a google követőt, de blogponthus felhasználónál még csak hasonlót sem. Örülnék neki, ha valamilyen módon csokorbafoghatnám a blogcimboráinkat......

edinalorincz · http://edinalorincz.com/photoblog 2010.06.21. 13:54:09

én követlek! :)
(és újraküldtem a levelet, ebben a pillanatban)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.06.26. 20:53:45

Edina, köszönöm!!!! Megyek, nézem!!!
Egy rovátka a követők dobozkámba (ami nincs is, mert nem tudom, hogyan kell idevarázsolni....) Ölellek!
süti beállítások módosítása