Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Játszássegítő

2010.02.09. 14:15 | piroskaesfarkas | 10 komment

A járássegítő, amit használtan lasszóztam be, nálunk még csak játékként funcionál. Mer'hogy túl gyorsan gurul, és a húsos kislányom meg nem totyog olyan gyorsan a zabálnivaló hurkás lábain, hogy követni tudná a kerekeket. 

 

Mindennel szívesen eljátszik, s mivel több helyen is van játékbirodalma (nálunk a földszinten, aztán a babaszobában, Nagyiéknál, stb.), mindig szépen leltárbaveszi a játékokat, és mindegyiknek szentel néhány percet. Aztán vannak kiváltságos darabok is, úgy mint a zöld műangyag kanál, a sárkány (ami az Apja szerint viziló, és felszólított, hogy a gyerek nyugalmának megőrzése végett jussunk közös nevezőre az állatot illetően, mert az mégsem járja, hogy Ő levizilózza, én meg sárkányozom), és így tovább.

Itt pedig Anyika lelkes alámondásával a mozgóképek: 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr211742710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adibaba 2010.02.09. 19:04:30

1. Mütyürről:
a) nemcsak GYÖNYÖRŰ,
b) hanem irtóra cuki is, főleg amikor a kezeivel lóbáz, mert örül :-)
c) zabálnivaló az egész leányzó!

2. Kütyüről:
a) marha jó, én is akarok ilyet!
b) mi a neve, hogy keressem majd, ha már a mileányunk is ilyen korú lesz?

Puszi Nektek! A.

Adibaba 2010.02.09. 19:08:20

@Adibaba: Már megint elfelejtettem leírni amit az elején még akartam :-).
Nekünk is van pár játékunk, amelyek kiléte vita tárgyát képezi, pl. egy csörgő ami szerintem Teve (becsületes nevén Teve Tivadar), de azuram esküszik rá, hogy tehén. Vagy egy fürdőlepedő, aminek a feje szerintem rénszarvas, Ő pedig azt mondja, tehén. Mindent tehénnek néz (remélem, engem nem hhmmmm)
azért elgondolkodtató...lehet hogy török a férjem, és a neve Mehemed?! :-))

Ingrid 2010.02.09. 21:17:34

Imádom ezt a játékot! Nekünk is van ilyenünk! Heléna nagyon szerette és valóban eléggé gyorsan bepörögnek a kerekek. Amíga stabilitás nem olyan erős, hogy meg tudja tartani az egyensúlyát, addig balesetveszélyes :) De a hangokat amiket kiad, nagyon szerettük :))))

Melike80 2010.02.10. 08:28:46

Nagyon aranyos ahogy játszik. Milyen sokat változott most. S rengeteget nőtt a haja.
Puszi nektek

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.02.10. 09:45:45

Adibaba! Először is: hangosan nyerítettem a tehenes vonalvezetéseden! Vagy stílszerűen, bőgtem, mint egy tehén!:-)
Az 1.a-b-c pontokért puszi a fejedre!!!!!!!
A 2. a-b pontokra a válasz: Sünimanónak is kell egy ilyen, nem kérdés! Ez az:
gyerekalom.hu/jatek/tili-toli-bebi-keszsegfejleszto-jatek
De én használtan vettem ötezer forintért a teszveszen, és olyan, mintha új lenne, láttad a filmen. Érdemes ott is megnézni!!!!

Ingrid Drága! Ha fogom a szerkezetet, úgy totyog vele egy darabon, majd feladja. Nyilván fárasztó ezekkel a hurkikkal tolatni:-)

Picimeli! Igen, sokat változott? Én kevésbé veszem észre, nekem még mindig olyan puhababa:-D
A haja nő, pedig vágjuk hajnyíróval!:) Puszisok

Ancsa10 2010.02.10. 13:11:47

Egyszerűen tündéri ez a leányzó:)
És ahogy játszik a golyókkal meg kell zabálni:):):)
Csodaszép baba:)

Ancsa

Adibaba 2010.02.11. 09:08:20

@piroskaesfarkas: Hú, köszönöm a segítséget! Szerintem én is megnézem az adok-veszek oldalakon, mert már rengeteg dologban tudtam spórolni általuk. De jóóó! Köszi még egyszer!

edinalorincz · http://edinalorincz.com/photoblog 2010.02.16. 18:49:59

nem játszunk újra ezmiezt? amikor is megmutathatnád a kétes tárgyakat, mint pl a sárkányviziló, és a mélyen tisztelt meg jól megmondaná! :)))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.02.16. 19:48:13

Jóóóóóóóóóóóóóó! Jövök új feladványokkal!!!!!
süti beállítások módosítása