Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tanácskérés: autósülés

2009.12.15. 15:24 | piroskaesfarkas | 11 komment

Melyiket vegyük? Ami majdnem dupla annyiba kerül, mint a másik, de van benne isofix vagy mi a szösz, és állítólag azzal sokkal biztonságosabb? Vagy ugyanolyan jó a "normál" autósülés is a gyereknek?

Nem akarok ezen spórolni, de nem állunk túl fényesen, szóval ha éppen teljesen mindegy, és ez az isofix csak egy felfújt lufi, hogy az ilyeneket, mint én, jól megpumpolják, akkor meg szeretnék átlátni a szitán:-) De mégiscsak éveken keresztül ebben utazik majd Mütyür, legyen kényelmes, megbízható és praktikus. Holnap mennénk megvenni, és azt a feladatot kaptam Farkastól, hogy nyomozzam ki, melyik legyen. Várom szíves véleményeteket, Ti milyet használtok, elégedettek vagytok -e vele, mire érdemes figyelni, melyik márkát vegyük, stb. Köszönöm szépen!

Ui: Köszönjük szépen a tanácsokat! Meghallgattunk sok okosságot, megnéztünk jó pár széket, és elbeszélgettünk eladókkal is. A Römer marad, csak kérdés, melyik......

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr551599967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankababa 2009.12.15. 15:50:57

Szia!
Már írtam neked, hogy mi a Ferraris 9-18 kilósat használjak, és nagyon meg vagyunk vele elégedve. Árban középkategória, de biztonságilag nagyon jó (legalábbis nekünk ezt mondták, mikor vettük:-)) Mi Panka 7 hónapos kora óta ezt használjuk. Nagy előnye, hogy ha ellaszik a gyerek, akkor fektethető, Pankának még mindig kényelmes, pedig már 15 kiló. (írtam neked tegnap, remélem megkaptad)

egykerekszilva 2009.12.15. 18:29:10

Mi Concordban utazunk. A babahordozójuk is jó volt és most a nagyobb gyerekeknek való ülések is tökéletesek. Olyat vettünk amelyik szétszedhető (Concord Trimax) és később akár ülésmagasítóként is használható, így nem kell két gyerekülést venni, két lépésből megoldható a kérdés. A babahordozó utáni gyerekülés vásárlással megvártuk azt, hogy stabilan tudjon ülni a gyerek.

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2009.12.15. 18:37:42

én csak kibickedek. még arrébb van hogy autósülésbe tegyük, de azt tudom hogy nincs a kocsinkban isofix rögzítési pont, ezt nézzétek meg először hogy a tietekben van-e, mert ha nincs, akkor nektek is tök felesleges olyat venni.

jou 2009.12.15. 23:22:05

RÖMER RÖMER RÖMER!!!

Mindenféle teszten az elsők között szerepel. (Concord is jó)

regzsu 2009.12.16. 07:04:33

Concord Trimax itt is. :) Nem isofix, de szerintem kényelmes, biztonságos, 36 kilóig jó, kicsi korban dönthető (nekem ez is nagy szempont volt, ha bealszik, csak megdöntöm, és nem bólogat).
Römerről is csak jót hallani. :)

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2009.12.16. 12:23:23

Épp vmelyik nap pont erről írtam postot én is, mert mis is mostanság akarunk venni, és a barátunk egyik bababoltban a gyerekülés osztályon dolgozik, és kettőt ajánlott nekünk:

- MaxiCosi
- STM
- Recaro ( ez már elég húzós áron van csak... )

mi ezek között vacillálunk és kedves zsakértő barátunk ezeket részesíti előnyben.

fazsiráf 2009.12.16. 21:54:10

Szia Piros!

régi zugolvasóként megszólalok: Maxi Cosi Tobink van. Amiért ezt választottuk:
- van fejtámla rész;
- több teszten jó eredményt ért el;
- dönthető alvó pozícióba.

Szerintem az isofix jó, de nem elengedhetetlen, a kocsi amiben utazik a gyerek fontosabb és az, hogy jó be legyen kötve!

Én innen rendeltem meg, jóval olcsóbban : www.kiddicare.com
még úgy is olcsóbb volt (40e ft-ra jött ki), hogy barátainkank vitték ki Angliába és onnan futár hozta haza!

Puszi a királylánynak! :-)

Kismoly 2009.12.18. 13:25:30

Szia Piroska!
Hűű, én is most kutakodom, és azt hiszem MC Tobink lesz, az eddigi ülése is MC volt, én nagyon szeretem, belepróbáltam a Dedet, és nagyon kényelmesnek tűnik.
Römert néztem én is, -még nem döntöttünk véglegesen.

vikimama 2009.12.19. 17:26:55

CONCORD ULTIMAX!!!!!
3 gyerek mellett mindent kipróbáltunk. Ez 0-azt hiszem18 kg jó, majdnem teljesen vízszintesre dönthető, piciknek menetiránynak háttal előre is köthető, és az iso-fix-et átvariálva a nagyobbat menetirányba kötheted. és még akkor is nagyon dönthető. És bombabiztos. Én a vaterán találtam 24000-ért (gyönyörű hibátlan volt), egyébként szinte megfizethetetlen

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.12.19. 17:37:16

römer king! Maxi cosi Tobi, mert "merev" a biztonsági öve, és könnyen becsatolható a gyerek.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.12.27. 11:26:38

Nagyon szépen köszönöm a tanácsokat, sokat segítettetek!!!
Megvettük a szuperülést, majd beszámolok róla részletesen, hátha segít majd valakinek a választásban.
Köszönöm!!!!!
süti beállítások módosítása