Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Muzsikajánló

2009.11.27. 14:25 | piroskaesfarkas | 10 komment

Beültettem a hintába, s ahogy bekapcsoltam a zenelejátszó csodadobozt, kivirult az arca, vadul lóbázni kezdte a lábait, s visongva hallgatta, ahogy énekelem a dalokat. Ha itthon vagyunk, van úgy, hogy kétszer is lejátszuk az egész cédét, vagy hintában lóbálózva, vagy csak háttérzenének. 

Egyre több gyerekCD jelenik meg a polcokon, de nehéz választani. Itt van pl. ez, amely nekem nagyon tetszik, Best of Bújj-bújj zöldág:-) A dalok szövegét többször is megismétlik, könnyű megtanulni, de a borító belsejében megtalálható egy kis rajzos füzetkében is minden nóta.

Vettünk dévédét is, a Cifra palotát, ahol pedig a dalok szövege feliratozva van a rajzfilmszerű "klippek" alatt, de mivel nem igazán szeretem, ha a gyerek tévét néz, ritkábban használjuk. Ennek ellentmond ugyan, de annyira jó, hogy kihagyhatatlan ez a dévédé (cédén sajnos nem jelent meg, de olyan humoros, kedves, jópofa feldolgozása a daloknak, hogy érdemes megvenni), amit a Télapótól kértünk. S ha már Őt emlegetjük, a következő muzsikákat is felírtuk a listára, hátha belefér közülük néhány a puttonyába, meg hát jók is voltunk nagyon: 

-Gyerek-Karácsony

-Mondókás album

-Ugyan kisiskolásoknak címezték, de ezt is szeretnénk

-Gryllus Vilmos gyerekdalai, pl. ez

-Alma együttes korongjai

-Zene ovi-Jeles napok és az Éneklő évszakok

-Halász Judit Helikoffer

-Egy kicsit másmilyenzene

-Meg még egy válogatás

Ezt az oldalt gyakran látogatjuk, innen is hallgatunk zenéket, és ötleteket is kapunk, milyen cédéket érdemes még beszerezni, és a programajánlója is remekül összeszedett.

Van több komolyzenei válogatásunk babáknak, és gyűjtöm a népmesés cédéket is, amit még nem hallgatunk, de sorakoznak a polcon. Na és vadászom a régi mesés DVD-ket, a magyar rajzfilmekkel, úgy mint Frakk, Vuk, stb.

Hova érdemes elmenni a picikkel jó muzsikákat hallganti, mondókázni, hangszerekben gyönyörködni?

Ringató, Kerekítő, Csiri-biri, Babakoncert, Bonbon matiné

És ha tudtok még ajánlani akár zenei anyagot, akár programokat ilyen kicsiknek, nagyon szívesen veszem!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr651556436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adibaba 2009.11.28. 13:07:58

Szia Piroska!
Nekem valaki a www.zeneker.hu oldalt ajánlotta. Nem vettem igénybe, de úgy látom, vannak rajta jó CD-k.
Mesék, mondókák pedig a www.mondokak.net oldalon találhatók elég jó választékkal
Üdv, Adibaba

U.I. Bár úgy látom, hogy már elég nagy repertoárral rendelkeztek, ha gondolod, egy DVD-re sűrítve el tudom küldeni azokat, amik nekem vannak meg(ezek kizárólag hallgatható anyagok).
Pl. Tanuljunk játszva sorozat: ebben csoportosítva vannak egy-egy cd-n az erdő, mező állataival kapcsolatos dalok, vagy a hónapokkal kapcsolatosak.
Aztán van Zeneovi sorozat, Óvodások aranyalbuma sorozat. Vannak karácsonyi és ünnepi dalaim (válogatás vagy pl. Kalákától), Gryllus Vilmos, 100 folk Celsius és több mesealbum is (Süsü, A nagy mondókásalbum, A nagy mesealbum, Lázár Ervin, vagy pl. Rudolf Péter-Nagy Kálózy Eszter Mesealbuma).

Adibaba 2009.11.28. 13:10:04

Jajj, csak most látom, hogy a Zeneker-t ismered. Akkor az storno :-))

Kryszti 2009.11.30. 07:40:40

Piroskám, köszönöm.
Nagyon szép és hasznos összeállítás! Találtam magunknak új beszerezni valókat. :)

Ajánlok én is néhányat:
A zeneovi Téli ünnep albumát. Ruttkai Bori és a Hébe Hóba Banda Vacka dalok albumát. A Kolompos együttes minden kiadványát.

További vidám muzsikálós napokat kívánok Nektek.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.12.08. 10:13:55

Adibaba! Tündér vagy, köszönöm!!!!!!!! Nem akarom, hogy fáradozz, de nagyon kedves Tőled!!!!!! Amelyeket felsoroltam, azok csak tervbe vannak véve ám, nincsenek meg! Bár igaz, a télapó meghozta a Zeneovi jelesünnepek egyik kiadását, és a Karácsonyi énekeket:-)

Sereske! Köszönöm, felveszem a listára!

Kryszti! Én is köszönöm az ajánlást, ezek is kellenek!!!!!!!!:-)
Nektek is jó dalolászást! Most már biztosan nagyon élvezik a fiúk a karácsonyi készülődést, dalolászást!
Mióta a vírus tombol, sajnos nem járunk énekelni.....

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.02.23. 21:50:40

Sereske! Akartam már írni, hogy nagyon köszönöm, itt lapul a polcon, de nem csípem....Gyerek még elvan vele, de kicsit sem annyira, mint a minimaxossal, amit akár kétszer is megnéz egymásután???!!! Tátott szájjal, meg táncolt rá:)
Nagyon szeretem a gryllus-os műveket, de ez nekem egy kivétel. A népdalos cédéje naponta szól nálunk.
De nagyon köszönöm, máskor is szívesen veszem, ha szólsz!
Puszi a homlokodra!

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.02.25. 18:06:31

De furi....Én odavagyok érte. Szerintem hibbbbbátlan a dvd, komolyan, ódákat tudnék zengeni róla, tényleg furi h nem tetszik. Én is Gryllus-Kaláka fan vagyok ám, a biciklizős dalok meg a régi Kalákák a kedvencem :) Elég nehéz neked újat mondani, de majszolok ha lesz vmi :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.03.04. 14:35:59

Nekem is furi:) De egyszerűen nem tetszik, és ellenben a többivel, amin Nünü szájtátva csüng (majd beteszek fotot meg filmet róla), ezt Ő sem csípi. Majd később megpróbáljuk, elvégre formálódik az ízlésünk vagy miaszösz:)
De nagyon is kell az ajánlásod Telány!:))
süti beállítások módosítása