Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mici nélkülöz

2009.04.24. 14:29 | piroskaesfarkas | 4 komment

Micit is megviseli a babázás, pontosabban a nélkülözés, amit a kicsi miatt kell elszenvednie azóta, hogy megtudtuk, már nem vagyok egyedül, és elkezdett kerekedni a hasam. Tartottunk a macsekbetegségtől, amit ki tudja hogy lehet, hogy nem kaptam még meg, pedig hány kóborcicát szorongattam életemben, kezdve a gyerekkori szeretgetéstől a későbbi cicamegmentésekig.

Imádta, ha megérkeztem Anyikáékhoz, mert tudta, hogy jóidőben lefekszem a fűbe, hogy megdögönyözzem, Ő meg ráfeküdhet a hasamra, vagy a hátamra dorombolni, de hideg időben, még a fagyos téli napokon is kimentem hozzá a kerti székébe, és összedugtuk az orrunkat. Most is rohan, ha meghallja a kocsinkat, de csalódottan kering a lábam körül, mikor nem kapja meg a simogatásadagját, mert féltem Mütyürkét, hiszen Mici nem a lakásban lakik, hanem héthatárban bandázik naphosszat.

Anyika esténként igyekszik kárpótolni a hiányzó simogatást, s mindezek ellenére Mici sem hanyagolja a társaságunkat, s ha már ölbe nem vesszük, odabújik a madáritatóhoz, belelógatja a lábát, s ott sütkérezik a társaságunkban.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr501083969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.04.24. 16:09:06

Tündéri, imádom a macskákat, szegény nagyon egyedül lehet :(

Katónéni 2009.04.25. 12:54:32

Micinek is nagyölelés.
Néhány hónap múlva Mütyürke megismerkedhet vele is.

edi-berny 2009.04.26. 10:06:00

Szia mia! most talaltam rad(illetve a blogodra) ...nagyon aranyos...olvasgatnalak h anem gond! Sokudvozlet...a csoppsegnek meg egeszseget, szep novekedest...sok sok alvast :) szioka :) ari ez a cicus...nem ugy mint azok a bogarak ... :S szia -edi-berny.blog.hu

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.28. 11:47:44

Edi-berny! Ne haragudj, látom, hogy hiányoltad a válaszomat!!! :-) Az a helyzet, hogy nem tudok minden nap bekukkantani, vagy ha igen, akkor lefirkantok valamit, gyorsan megnézlek Titeket, örülök a kommenteknek, és megyek is tovább. Ezért van, hogy késve válaszolgatok, nézd el nekem!
Nagyon kedves Tőled, köszönöm szépen a bókokat, és a jókívánságokat, mind bezsebeltük!!!!!!:-)

Beo! Esténként azért Anyika megabajgatja:-)

Katóka! Ha én nem is, de Anyika átadja Neki:-) Puszillak!
süti beállítások módosítása