Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kendő

2009.04.12. 13:07 | piroskaesfarkas | 12 komment

A kötözős, tekergetős fajtát elvetettem, mert másokon elnézve én már régen is gyanítottam, hogy nem leszek az a kendőzős típus, Farkas meg úgyis kinézte a csatolósteniszeshordozót magának, amivel meg is leptem (csak ugye azt később lehet alkalmazni, mikor már tartja a fejét). Viszont ez a típus, amit látszólag csak át kell vetni a vállon, aztán belehuppanhat a gyerek, kendő is meg nem is, no ez már tetszett nekem is.

Ki is próbáltuk. Nekem szerintem szűk, és még cérnulnom kell hozzá, mert úgy összenyomorgatom benne Mütyürkét. Farkas meg talán túl hosszú hozzá, mert lepréselődik Nála is a gyerek, ha beletesszük. Vagy nem? Hát most elbizonytalanodtunk. Mert mikor ezzel sétáltam a kertben, a Migyerekünk rögvest elaludt benne, de mégis úgy éreztem, hogy teljesen összepödrődik, tekeredik a lába, nehogymegnyomódjonmáragyerek, nem kényelmes. Farkas is úgyanígy járt vele, meg élvezné is nagyon, mert ma reggel is azonnal belebújt, de aztán mégis kivettük a gyereket belőle, mert most sem voltunk meggyőződve róla, hogy így kell feküdnie benne.

A gyerek még mindig nagyon pici, 3,5 kilós, és eltűnik a batyuban, ezért a kis feje alá tettünk egy összehajtogatott pelenkát, hogy valamennyire kiemeljük. De így sem tűnt kényelmesnek. Esetleg ha szakértő szemeiteket rávetnétek, hogy így kell -e kinéznie benne, és egyáltalán nem korai -e ez még neki, megköszönném!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr711060865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankababa 2009.04.12. 20:21:20

Hű, ezeket a kommenteket nem értem, de mindegy, csak a kendős bébit csodálom. Nincs egyébként tapasztalatom, de szerintem, ha ti úgy érzitek, hogy nem úgy kellene feküdnie benne a gyereknek, akkor várjatok még egy kicsit vele, hidd el, az anyai megérzésnél (és persze az apainál:-)) kevés biztosabb pont van!

Vicus56 2009.04.13. 18:30:53

Szerintem ahogy farkas tartja benne Mütyürkét, az tökéletes, Nálad, Piroska a cicid miatt kicsit bekifliződik Mütyürke. Azért mutathatták volna az általad feltett kendőshordozós bemutatóra, hogy kell benne pár hetes picurt hordozni, nem mindjárt több hóbapos babával bemutatni, mikor írják, 0 hónapostól alkalmas.
Biztosan fognak tanácsot adni Netek kendőshordozós anyukák, csak tudod, most az ünnep miatt nem igen néznek a gép fele-gondolom én.
De kár, hogy bezzegazénidőmben nem volt ilyen!
Mondd csak, unokát UGYE cipelhetek énisénis ha mami leszek??? Alighanem rendelek egyet titokban :-)))))))))
Olyan csudaszép ez a kilány !!!!

Vicus56 2009.04.13. 18:33:57

jaj, a farkas nagyFarkas, a Netek meg Nektek, pedig nem is ittam semmitsenem:)

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2009.04.14. 09:26:45

a lényeg hogy a lába békában legyen, ne nyújtva
ha elalszik benne akkor jól vol, amúgy úgyis nyűglődne :-)

Niki- picurAnyu 2009.04.14. 16:17:34

:) Mi nem tudtuk ezt használni, nem jött be Kristófnak, de majd tán akkor, mikor már ülhetnek benne. A lényeg tényleg, hogy a békatartásban ne legyen gátolva a picuri. ;)
Amúgy én elég kicsi vagyok, S-es méretet rendeltem (amúgy XS-eset kellett volna a táblázat szerint), de nekünk is szűk egy kicsit szerintem. :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.15. 19:26:11

Békatartás? Az meg mi az?

Picuranyu! A kendősöknek írtam, nagyon helyes levelet küldtek vissza, szívesen segítenek Nektek is, ha lefotózod magatokat, hogy szűk, vagy bő -e a kendő.

Vicus! Persze, hogy nagymamák is cipelhetnek, sőt!!!:-)

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2009.04.16. 12:11:21

amúgy ennél az erszénynél a békába felhúzott lábakat még keresztezem is, szóval úgy összefogom egy kézzel a kicsi lábait, mintha törökülésben ülne, és úgy csúsztatom bele a kis fenekét

Niki- picurAnyu 2009.04.16. 12:18:22

Csípőben van egy kis terpesz. Ez a békatartás. Mikor voltunk csípő Uh-n (hamarosan ti is mentek majd), akkor mondta a doki, hogy minden ruhadarabot, hordozót, stb. kerülni kell, ami gátolja a kicsit abban, hogy így tudja tartani a lábait. A csípője miatt fontos. :)
Én is írtam nekik, kicserélték volna, de rá kellett volna fizetnem, plusz újra a kiszállítás, stb. úgyhogy hagytam is. :S

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.17. 11:33:31

Értem, köszönöm, akkor hajtogassam össze a gyereket békára?

Niki- picurAnyu 2009.04.17. 17:19:31

:))) Mikor beleteszed, nézd meg, hogy úgy van-e a lába. :) Ha nem, mert nem tudja esetleg úgy tartani, akkor ne használjátok egy ideig. :)
4 hónaposan a porcokból csontok lesznek, akkor már lehetne úgy tartani, de akkor meg már ülhet is benne az ajánlás szerint. ;)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.20. 19:31:55

Ez a béka dolog megzavart...erőt gyűjtök, és próbálkozom....
köszönöm!:-)
süti beállítások módosítása