Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nemis roksztár

2009.04.07. 12:46 | piroskaesfarkas | 10 komment

Végigpásztáztam a csecsemőosztályon vendégeskedő újszülötteket, és megállapítottam, hogy a beharangozás ellenére, miszerint készüljek fel rá, hogy akkora sérója lesz ha előbukkan majd, mint egy roksztárnak, a Migyerekünknek volt a legrövidebb haja. A legtöbb baba sűrű, hosszú fekete hajkoronával érkezett, míg Mütyürke mézszínű pihével büszkélkedhetett csupán.

Vagyis szemből nézve valóban így áll a dolog, de a feje búbján, mint Lolkának vagy Bolkának (a hosszabbik gyerek), meg hátul, jóval hosszabb szálak merednek az ég felé. Farkas javasolta, hogy fazonoljam meg egy kicsit, mert így olyan bundeszligás, de persze nem léptem az ügyben, mert olyan helyes. Főleg, mikor elfekszi a babzsákpólyában, és szerteszét áll a nyaka fölött. Egyébként meg olyan kikerekedett a kis feje hátul, hogy ha hagynatt is fektetem, elgurul a kobakja valamelyik oldalra:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr781051628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katónéni 2009.04.07. 13:34:02

Kerek és szabályos!
Imádata ragályos.
Össze-vissza puszigatnám,
Ha a kezem közé kapnám!

minyike · http://enkisfalum.blog.hu/ 2009.04.07. 14:40:31

Guruljon is csak az a fejecske oldalra! Ilyenkor még annyira puha a koponyacsontjuk, hogy ha nem gurulna el, előbb-utóbb lapos lenne a feje hátul. Láttam ilyet, nem is egyet, felnőttben is!

Bogaram 2009.04.07. 15:12:57

Tényleg, olyan puszilgatnivaló kis aranyos feje van! Nem beszélve az orráról, a csodaszép szeméről, füléről...na és a haja :-)

manner 2009.04.07. 21:53:37

Csodaszép ez a Mütyürbaba, nem győzöm csodálni! Hajról jut eszembe, az egyik képen látszott a hajad, Piroska, akartam is kommentelni, hogy gyönyörűűűű!! (innen a nickname?;) mindig is ilyen hajat szerettem volna! te mit tudsz arról, hogy hány generációként öröklődik?

lius 2009.04.07. 22:56:36

jahajj, hianyoztok am nagyon!

Vicus56 2009.04.08. 00:19:38

De micsoda pihék:-)
Mütyürke elbűvöl, nem tudok elszakadni a fotóktól, mutogatom is szorgalmasan az Énmenyemnek, ki csak sejtelmesen mosolyog, s tegnap előtt nem is zavarta el a gólyát a tavunkról:-)
Anyós témához: sose' felejtem el a hisztiskombinés postodat:-) imádtam:-)
A csaknektek Irisz képes Mütyürkeköszöntőslap láttán meg én irigy:-))

Kryszti 2009.04.08. 07:21:53

Milyen formás fejecske! Édesek a kis pihék. :)

BPanka 2009.04.08. 13:12:12

Most nincs sok időm blogokat olvasni, kommentelni meg pláne, de azt feltétlenül meg kell jegyeznem, hogy Mütyürke elképesztően bájos, tüneményes, és szépséges! És hát egy ilyen finom kis hölgyhöz nem is illene a rocksztár fizimiska, jobb ez a pihés séró. ;-)))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.09. 13:06:12

Kivácsnian várjuk, hogy vajon kunkori lesz -e a sérója???

Katóka! Köszönjük a versikét! Írtam Neked, remélem, megkaptad?

Minyike! Akkor jó, mert gurulgat:-)

Bogaram! A füle!!! Imádjuk a fülét, de erről még írok majd egy oknyomozósat:-)

Manner! Köszönöm szépen a hajdicséretet. Mire gondolsz, hogy melyik része öröklődik? A göndörség? Mert az apukámtól van, Neki pedig a nagymamától.
Ha a színére, hááát, az nem eredeti, mert valójában gesztenyeszínű az enyém, és vörösesre van festve.

Lius! Gyere ki jövő héten valamikor! Majd megbeszéljük!

Vicus! Akkor lehet, hogy készül az a gólya nagyon Nálatok is!!! Hajrá!!!!

Kryszti! Puszilunk Titeket!!!! Hiányoztok!

BPanka! Egy nagy cuppantós oda!
süti beállítások módosítása