Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kín(z)ós névválasztás

2009.02.10. 22:03 | piroskaesfarkas | 6 komment

Öntapadós, vezetékeldugós csatornát kerestünk, amit Joepapa utasítására kellett beszereznünk, hogy végre felszerelje a falikart Mütyür szobájába (ugyan Farkas vésni szerette volna, és én sem rajongok ezért az alagútért, de így tisztább és egyszerűbb), mikor pasi kacajára lettem figyelmes, aki az alábbi stand felé mutogatott.

Milyen nevet adjunk egy szerszámcsaládnak? Hát ezt ne.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr10935780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsetten 2009.02.11. 08:37:50

Jól beugrattál, azt hittem, hogy most megtudjuk Mrs. Mütyür hivatalos nevét:)

Sziltó 2009.02.11. 10:45:26

én is a baba nevére asszociáltam először a cím alapján... :)
ez a kinzo-s cucc tényleg elég gáz.. de tereljük a szót inkább a baba nevére.. van már top favorit nevetek? (nem kell elárulni.. bár lehet, hogy nagyon örülnénk) :)
szép napot!

ßóbita 2009.02.11. 16:28:02

Én is azt hittem... :)

Ingrid 2009.02.12. 07:59:25

Haha :) Mi Kenzo kutyát hívtuk Kinzónak, amikor még fiatal volt és minden energiánkra szükségünk volt ahhoz, hogy kordában tartsuk féktelen kreativitását...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.02.16. 13:58:46

Ingrid! Szegény eb:-)))

Ja, a nevek! Hááát, egyelőre még nem árulhatom el....:-) Anyika megvette a betűket is a kis szobájára, de még oda sem merem feltenni, majd Farkas felragasztja, mire hazajövünk a kórházból.
Nem tudom, hogy utána elárulhatom -e Mütyürke valódi nevét, mert az első neve nagyon ritka, és nem szeretném, hogy ismerősök megtalálják a blogomat, mikor rákeresnek a nevére, mondván "honnanszedteezatyúk ezt a fura nevet"??:-) A második nevét majd elárulom:-)
süti beállítások módosítása