Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Magyarázat

2009.01.06. 18:31 | piroskaesfarkas | 11 komment

Fekszünk a kinyitott kanapén, ebédutáni pihengetés végett, s lábunkon az ebek szenderegnek. Felhúzott pólóban, s letekert hasasnadrágban ejtőzöm, szabaddá téve a pocakomat, melyen Ő a fejét pihenteti, fülét a köldökömhöz tapasztva hallgatózik.

"Alfiiii!" - kapja fel a fejét, s kiált rá a kutyára, aki éppen felfelé igyekezne az ágyon. Majd mielőtt visszatenné a kobakját a hasamra, mintha csak mikrofonba beszélne, megjegyzi a köldökömhöz egészen közel hajolva: "Ez az egyik kutyánk neve." Majd tovább hallgatózik.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr16857447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye (törölt) 2009.01.06. 21:23:25

:))) Ezt a jelenetet el tudom képzelni :)))))

meske 2009.01.06. 21:33:26

Kisfiam még szerencse, hogy írtál, itt aggódok! Hívlak, nem veszed fel! Írok sms-t, nem válaszolsz! Már tisztára rémképeket láttam, ismét hívtalak nemrég, ki vagy kapcsolva!!! De remélem most is csak pihensz és azért kapcsolódtál ki! :)
Puszillak nagyon!!!

ßóbita 2009.01.06. 22:39:07

Iszonyat jófej Farkasod van!
Gondolom nem vagy híján nevetésben, ha vele vagy! :)

Ingrid 2009.01.07. 08:30:34

Bizony, bizony :) Minden információt, még idejében meg kell osztani Vele :)
Tényleg jófej Apuci :)

Kryszti 2009.01.07. 09:06:01

Édes jelenet, és milyen fontos! :). A magzatok tényleg felismerik a hangokat, erről sokat lehet olvasni, van számos tanulmány. Engem igazán az unokatestvérem története hatott meg ezen a téren. Négy éves kisfia egyszer odabújt a hasához - mármint az édesanyja pocakjához - és elmesélte, hogy milyen jó volt odabent lenni a csendben és melegben. Sőt azt is elmesélte, hogy magzatként megismerte, ha az édesanyja vagy az édesapja, vagy ha idegenek szóltak hozzá.
Szóval tessék bemutatni az egész ebcsapatot Mütyürkének. :)

Sziltó 2009.01.07. 09:09:50

Ez annyira kedves volt! Olyan őszinte. És olyan jó, hogy vannak még ilyen férfiak!!!! Jó ejtőzést! Pihenjetek, míg lehet!

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2009.01.07. 11:16:13

igen, én is aggódtam, mert írtam mélt, és nem jön válasz :-(

de akkor minden ok :-)

Bogaram 2009.01.07. 11:18:37

Ez aranyos ez a közvetítés :-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.01.07. 20:53:30

Lányok! Mindjárt megnézem a leveleket, elnézést, régen nem néztem meg a ládámat.

Na igen, Farkas jófej, de mint fagyiból is mindig több gombócot ennék, így vagyok én a romantikával, sosem elég...:-)
süti beállítások módosítása