Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Porszívózás a fa alatt

2008.11.10. 08:15 | piroskaesfarkas | 11 komment

Megmosolyogtam, mikor beköltöztünk, s a kert még leginkább is csak egy nagy vakondtúráshoz hasonlított, de neki már mindenképpen kellett egy lombporszívó, pedig Tituszon, az égigérő fenyőfán, és az öreg fügebokrunkon kívül más felszippantanivaló levéldobálgatónk nem volt. Ahogy lekerültek az első falevelek, azonnal résen volt, s élvezettel berregtette az újdonsült szerkezetét.

Azóta egyrészt beköltöztettünk jónéhány facsemetét és lombhullató bokrot, másrészt be kellett látom, hogy egyedül a fügebokor is hatalmas avarkupacokat tud képezni, mikor ősszel levetkőzi a hatalmas leveleit. Mostanra beborították a füvet a lehullott színes falevelek, vörösek, sárgák és felpöndörödöttszélű barnák, megfelelő terepet biztosítva Farkas kedvtelésének, s szombat délután meg is jelent vállán a piros lombporszívójával.

Még ilyenkor, késő ősszel is pompás látványt nyújt a kert, nyílnak a krizantémok, a bokrok bogyós terméseikkel kápráztatnak el, s a kellemes időjárás kicsalogatott néhány tavasszal nyíló virágfejet is. Sokszor ismételgetem, de egyszerűen nem tudok betelni a látvánnyal, a gondolattal, az érzéssel, hogy ott éldegélünk a megálmodott mézeskalácsházunkban, a számunkra csodás kerttel, s bár még távolról sincs minden készen, úgy, ahogy szeretnénk, de olyan nagy boldogságot ad mindkettőnknek minden kis szeglete.....

 

díszalmafa "piroska"

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr6761546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerekszilva 2008.11.10. 15:29:11

Csodálatos nálatok is a kert, én is alig bírok betelni az ősz színeivel. Idén megörökítettem, ahogy napról-napra vetkőzött és változott a meggyfánk. :-)

ßóbita 2008.11.10. 15:57:13

Csodálatos a tündérkertetek, és a fa mögött rejtőző palota is - úgyis kíváncsi voltam erre is :)

Szilvi 2008.11.10. 19:22:36

Nekem jelenleg ez a kedvenc sarkom most a kertünkben: flickr.com/photos/silangel/2938392570/
:o)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.11.10. 19:53:46

Micsoda színkavalkád! Imádom a kerted, mondtam már??? :)

Pöttye (törölt) 2008.11.10. 20:06:50

Óóóó, micsoda kis csodaházikó..... Anövények gyönyörűek... ez maga az álom.. Komolyan... :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.11.10. 20:21:30

Szilvi! Az ecetfátok gyönyörű! Nálunk már elhullajtotta a leveleit, egyenesen bele a tóba, úgyhogy nem győztem kihorgászni:-)

Ingrid! Igen, és ennek én úgy örülök! És milyen csodás lesz a Tiétek, és hogy fogjátok imádni!!!!!!!

Bóbita! Te kis kiváncsi!.-)

Pöttye! Köszönjük!:-) Ahogy Te szoktad mondani, mertünk nagyot álmodni, és tessék:-) Igaz, rettenetesen nagy hitelből épült, de mindent megért!

Katónéni 2008.11.10. 20:34:42

Drága Piroska!
a kerted is oly gyönyörű,mint a lelked!!!!!!
Ölel: egy friss anyós

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.11.11. 11:09:10

Imádom az őszt a színeivel, olyan megnyugtató..Én tiszta ősz leánynak érzem magam..A szinek, a szagok..mind csodálatos :)

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.11.11. 12:37:20

Jaaaaaaj, bárcsak már én is itt tarthatnék! Nagyon szép a kertetek! Nevetni fogsz, de még sehol semmi, de én már csini gumicsizmákat nézegetek... szükség esetére :-)

Pankababa 2008.11.11. 12:48:44

A mi kertünk még a vakondtúrás állapotában szendved, de remélem, egyszer olyan szép lesz majd, mint a tiétek:-)

Piroska 2008.11.12. 07:24:53

Katóka, köszönöm!:-)

Bogaram, Pankáék! Ne izguljatok, olyan jó a tervezgetés és eszeveszett ültetgetés, kertészetlátogatási időszak is, amikor minden kell, és egy egész füzetet teleírsz a növénynevekkel, hogy mit szeretnél!:-)

süti beállítások módosítása