Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mellbedobás

2008.10.21. 15:57 | piroskaesfarkas | 14 komment

Szamantafokszosodó méreteim miatt egyre nehezebben préselődtem már bele a régi melltartókba. A legtöbb csípkés szúr, vagy kibuggyanós, amelyikbe meg még sikerrel belepaszírozódtam, annak a merevítése bökdös egész álló nap, estére mély nyomot hagyva a hónom alatti területen. Hetek óta csak a trikófazonú, egyberészes cicifixemben érzem komfortosan magam, így ideje volt néhány, az új helyzethez jobban passzoló darabot becserkésznem.

Nem kacsingattam a szivacsbetétesek, a csupacsipkés csodák és a merevítősök felé sem, az egyszerűbb, rugalmas fajtákat kerestem, s találtam is öt típust, amelyek közül ecpeckimehetsz alapon választottam két feketét és egy fehéret. Ami még egy nagyon hasznos dolog, az a melltartó hátbővítő, ha a körméretem növekszik, egy idő után szűk lenne a most még laza darab, a kapcsos részénél megtoldható ezzel az ötletes találmánnyal.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr82724824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lily · http://ficsergo.blogspot.com/ 2008.10.22. 09:23:24

Az autóbalesetünk óta, amikor a merevítős melletartó okozta számomra a legnagyobb sérülést, nem hordok mást, csak sportmelltartót. Puha, kényelmes, szeretem. Én is vettem ilyen bővítőt, valóban nagyon hasznos, bár ha maga a mell térfogata nő, nem segít, csak ha a test körmérete :). Fontos, hogy megfelelő melltartót hordj, semmiképpen ne viselj olyan merevítős melltartót, ami bárhol nyom vagy szúr!

Lily · http://ficsergo.blogspot.com/ 2008.10.22. 09:36:33

Szeretnék neked ajánlani valamit, amikor ma reggel megtaláltam ezt az oldalt, azonnal te jutottál az eszembe! Kukk be ide, majd ha ráérsz: www.creativethursday.com/

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.10.22. 13:34:50

Nagyon szeretem ezt a márkát! Fürdőruháim, melltartóim és nagyon jó egyéb fehérneműim származnak a koronástól :) nem véletlenül, évtizedek óta legendás gyár ez....
S igen, a szivacsokat mostantól elfelejtheted egy darabig :)

hildy 2008.10.22. 15:47:19

Nekem azt ajánlották, hogy szoptatós melltartókat szerezzek be, ha majd szeretném szoptatni a babát. Úgy is tettem, és nagyon jó volt. Azok tényleg kényelmesek, és van olyan is, amely nem nagyanyós:)

Piroska 2008.10.22. 17:10:59

Lily!!! Sérülést okozott a halcsont??? ez rettenet, nagyon sajnálom!!!!
Köszönöm az ajánlást meg a rámgondolást, tényleg jó kis oldal!!!:-)

Ingridem! Na ugye, jó helyen kapirgálok:-)

Hildy! Igen, nekem is mondta Mici barátnőm, hogy azt érdemes, mert az úgyis kell, de azt pont nem találtam az aranyszínű pókban, ahová betértem. De tervezem, mert az talán jobban is tart, mint ezek a polósabb anyagúak, bár nagyon kényelmesek!

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.10.22. 17:19:31

Nekem minden fehérnemű vásárlás egy tortúra Piroskám, de a fenti cégben soha nem csalódtam. Sőt nekem erős gátlásaim vannak ezzel kapcsolatba, így elég macerás a dolog... Egy üzlet van, amit mindenkinek merek ajánlani! Mester utcai 4-6-os villamos megállóban van egy Triumph szaküzlet kicsit több, mint középkorú eladókkal, akik tényleg mindenben a rendelkezésemre állnak. Nekik nem félek megmutatni, hogy jó-e rám az áhított darab vagy sem... Eddig soha nem csalódtam bennük:)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.10.22. 18:42:23

jó választás volt...és micsoda extásis felvenni kismamiként egy ilyen kényelmes melltartót és első alkalommal egy kismamanadrágot :))))
később meg alig várjuk, hogy eláshassuk őket végre :)))

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.10.22. 21:00:21

Mivel nekem E-s kosár kell, én is szívok..Egyébként eddig egyetlen bolt volt, ahol erre rájöttek, és az a Nyugati átjáróházban lévő Sariana bolt..Mondhatom, azóta nincsen gondom..Ott is kicsit nyomulós a hölgyemény, és tényleg ért hozzá...Erről már írtam is egyszer ;)
Csak ajánlani tudom..De szerintem a mester utcai Triumphot is meg fogom nézni, mert azokat a melltarrtókat nagyon szeretem :)

Lily · http://ficsergo.blogspot.com/ 2008.10.22. 21:46:29

Igen, sérülést okozott nekem a merevítő, nem is kis bevérzést, több mint fél év múlva tüntek el a cisztáknak titulált bevérzések, ami elsőre tyúktojásnyi vérkupac volt. Ha nincs a csodakrém, bizony nagyobb baj lehetett volna belőre... soha többet nem veszek fel merevítős melltartót az biztos. De bármi ami nyom, szúr, sebet okoz nem jó, ne hordj olyat!

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.10.22. 21:53:06

Mimike! Tényleg ajánlani tudom csak a Mester utcai boltot, ott semmit nem tukmálnak, nagyon kedvesek! Egyébként nekem is azt hiszem E, de már nem emlékszem, mert első dolgom kivágni a cimkét a melltartókból:)))) Nem olcsó, de én imádom...

Kryszti · http://ikertestverek.blog.hu 2008.10.23. 10:48:21

Imádom én is ezt a márkát. Idén nyáron a fürdőrucimat is náluk vettem. Egy tankinit, ami tökéletes volt arra, hogy a szülés utáni "pocakmaradványomat" eltakarja, ugyanakkor ha napoztatni akartam a hasamat, akkor a felső részt csak felhúztam. Nem éreztem magam olyan beszorítva, mintha egy egyrészes fürdőruhában lettem volna, és még csinosnak is éreztem magam.

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.10.23. 12:10:23

Ezzel a nyomulással nekem nem volt semmi gondom, és mondhatom, azóta sokkal csinosabbnak érzem magam, hogy végre nem béna melltartókat vásárolok..Tök rossz, hogy a legtöbb boltban egyáltalán nem értenek hozzá :S

Niki- picurAnyu 2008.10.23. 18:03:58

A mázlista kismama. :) Én még mindig a legkisebb méretet hordom. :S

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.10.27. 12:22:53

Picuranyu! Legalább nem lesz lógós!!!:-) Mindennek van előnye, de sajnos hátránya is....
süti beállítások módosítása