Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ok

2008.10.17. 08:00 | piroskaesfarkas | 14 komment

A szomszédban lakó, korom fekete hajú, huncutszemű, tisztaapja négyévkörüli Zsombi rendszeresen betér a szüleimhez két évvel idősebb bátyjával, hogy néhány ötforintost bedobáljanak Anyika rágóadagolószerkezetébe, majd alig egy percig rágják a színes gömböt, s fejüket egészen beledugva a szemetesbe köpik ki azt, mondván, elment az íze.

Ezúttal egyedül érkezett, kezében egy ajándékkavicsot hozott Jopapának, aki a kerítést festette a ház előtt, s csendre intette az imádnivaló kiskölyköt, hogy halkan lopakodjon be Anyikához, mert éppen náluk vagyok, fáj a fejem, s talán alszom is.

Óvatosan bebújt a résnyire nyitott erkélyajtón, odalopakodott az ágyam mellé, s mivel ébren talált, kaptam tőle egy gyógyítópacsit. Megrágott pár rágógumit, s már ment is tovább. Útközben megállt Joepapánál, s elidőzött egy darabig a ház előtt.

-Mitől fáj a feje, beütötte egyszer? - érdeklődött

-Nem, hamarosan szülni fog, kisbaba van a hasában, attól fáj mostanában. -válaszolta Joepapa

A kisfiú összehúzta a szemöldökét, elgondolkodott, majd megszólalt.

-Ühm, már értem. Akkor ez lehet az oka nálam is, mert nekem is szokott fájni a fejem.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr5717089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.10.17. 19:10:24

Jah, sok minden megtörténik a négyévesekkel. A hétévesek még aggasztóbbak. Az én hétévesem pl. egy egész indián törzzsel tartja a kapcsolatot a kertvégiben. (Feltétlenül telepítsetek egyet ti is a tó közelébe!) Ha egyszer elkapom valamelyik ebatta cserebere indiánt, hát lesz nemulass.

Szilvi 2008.10.18. 10:11:19

:D Írni kell ezeket.. Őszintén édesek a gyerekek!

Szilvi 2008.10.18. 10:18:49

Hol lehet rágóautomatát beszerezni? (ez komolyan érdekel, na és persze az utántöltés része is..)

Piroska 2008.10.19. 08:00:45

Szilvi! Én innen szereztem be tavaly karácsonyra Anyikának, mivel minden nap rágózgat. Úgy látom, most is lehet kapni. De ne gondolj ám valami gigantikus méretű szerkezetre, csupán 30 cm, de nagyon jópofa.
Rágót közértekben tudsz beszerezni hozzá, ez a régi típusú gömböc fajta, igem olcsó is. A héten pl. a kolléganőm egy édességdiszkontban járt, és vett egy egész kiló ilyet.

Szilvi 2008.10.20. 09:37:29

Lehet, hogy én vagyok a béna, de mi az, hogy "innen"? :D
Oda linket szántál, ami lepotyogott? :)

Köszi előre is!
Rágóhadművelet

Piroska 2008.10.20. 11:01:06

Szilvi Kedves! Nem a Te készülékedben van a hiba, az én fejem hagy ki néha:-)
Szóval innen:
www.labamba.hu/termek.php?atid=100&cid=23&mcid=0

:-)

Szilvi 2008.10.20. 17:46:04

Köszönöm szépen! Szép estét!

Piroska 2008.10.21. 12:40:55

Szilvi! szólj, ha megszerezted, és esetleg nem találsz hozzá rágót, szívesen segítek, vagy ha veszek, akkor zsákmányolok Neked is, és majd valahogy megoldjuk a szállítást:-) Nem maradhattok gömbrágó nélkül, mert milenne!!!??:-)

Szilvi 2008.10.21. 12:54:44

Lehet, hogy szombaton arra kanyarodok és megnézem magát a "csodát" :) Azóta nyitott szemmel járom a közérteket, boltokat rágó ügyben :) Köszi! :)
süti beállítások módosítása