Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Műzliszelet

2008.08.05. 15:50 | piroskaesfarkas | 14 komment

Szemügyrevettem a napok óta az asztalomon hánykolódó nemtudomkitőlkaptam meggyes műzliszeletet, s mivel igen kívánatosnak tűnt a csomagolása alapján, feltéptem a cakkos papirvégét, s apró falatonként elmajszoltam. Nem okozott csalódást, finom volt, ráadásul egészséges is. De tényleg?

Kikukáztam a papirkosaramból az imént laza mozdulattal lehajított papirköntöst, hogy tanulmányozzam a műzliszeletem összetevőit, s a következő listát találtam a hátoldalán:

extrudált gabonapelyhek, búzadara, cukor, sovány tejpor, zsírszegény kakaópor, étkezési só, glükóz-fruktószörp, édesítőszer (szorbit), aszalt szilvaapríték (szilva, dextróz), földimogyoró, aszlat meggyapríték, , akácméz, hidrogénezett növényi zsír, lapított zabpehely, maltodextrin, búzadextrin, liofilezett meggyapríték (glükózszörp, meggy, módosított burgonyakeményítő, E1414, sűrítőanyag, E 401), csokoládédarabkák, tortadara (cukor, búzakeményítő, hidrogénezett növényi zsír, zsírszegény kakaópor, búzaliszt, emulgálószer: lecitin), szárított glükózszörp, savanyúságot szabályozó anyag:almasav, emulgálószer: szójalecitin. A termék glutént, földimogyorót, tejből és szójából készült terméket tartalmaz. Nyomokban mogyorót, mandulát tartalmazhat.

Pedig egészen kicsi szeletke volt, csupán 20 g, mégis mennyi mindent belepréseltek. Most úgy tűnik, mintha mindenféle maradékot belesöpörtek volna a vágóasztalról.....

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr78602034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.08.05. 21:34:42

Ezért nem szoktam én elolvasni minden kis cimkét. Például szeretem a májkrémet, na most ennél a terméknél szigorúan tilos ezen ismertetők elolvasása. Ha mégsem tudod megállni...nos, akkor úgy jársz ahogy én. Ha mégis a betúkre téved a tekintetem, akkor inkább keresek valami más kaját helyette. Aztán pár nap múlva eszek májkrémet...igaz, ez önámítás, de hatásos. :-)
Ha mindent elolvasnánk, akkor mindentől elmenne a kedvünk. Végén éhen halnánk! Mert azért mindent nem tudsz magadnak megtermelni... Tudod, mint a bakterházban: - Hunyjuk le a szemünket, azt úgy falatozzunk!

vorosbegy71 2008.08.06. 08:53:06

Donát ha eszik, rögtön csalánkiütéses lesz tőle :(
hogy állsz a kívánósság ügyben? :))))

Piroska 2008.08.06. 08:57:35

Bogaram! igazad van.......

Vörösbegy! Donát szervezete komolyan veszi, hogy csak egészséges dolgokat fogad be!
Nem kívánok semmit sem:-) Mármint kaját:-) Most már a műzliszeletet sem....

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.08.06. 10:38:12

Ezért mondja az én jó öreg anyám, hogy együnk bioszalonnát, házi készítésűt, és azt a szörpöt, amit ő tesz el, tartósítószer nélkül, és házisütit meg mindenféle házit.

Varázsmogyoró · http://varazsmogyoro.blog.nlcafe.hu/ 2008.08.06. 12:30:03

Kiegészítenélek, ha nem bánod?! A csomagoláson még az is szerepel, hogy 6 g !!! élelmi rost beviteléhez 4 db !!! Cerbona müzliszelet elfogyasztása szükséges! Valamint még az is itt van kedves figyelmeztetésként, hogy e mellett se feledkezzünk meg a változatos és kiegyensúlyozott étrendről! Hát nem kedvesek, hogy így aggódnak értünk, miközben kishíjjján csak fókazsírt nem tartalmazó nasit nyomnának belénk?? (azért előttem is volt egy :-D)

Judi 2008.08.08. 06:34:41

Szia Piroska!

Bocs, de nem az írásodhoz szólok hozzá, hanem segítséget kérek!
Egy régebbi írásodban volt, hogy anyukád hogyan teszi el a fügét naranccsal. Keresgélek egy ideje, de hiába. Nem írnád meg, hogy milyen dátum alatti naplórészeletedben nyomozzak tovább? Elöntött bennünket az idén a fügebokrunk finom termésével és jó ötletnek tűnik a ti felhasználásotok.
Előre is Köszönöm! Judi

Judi 2008.08.08. 07:38:58

Köszönöm, de közben megtaláltam!
"Egészséges" müzliszeletet meg ne egyél! Inkább egy harmatos, lédús őszibarackot válassz! Abban nem fogsz csalódni, az biztos. Persze ezt sem multiból szerezd be ( már vettem itt olyant ami szó szerint keserű volt), hanem inkább a sarki kisbolt mellett áruló néniktől. Isteni!

Piroska 2008.08.08. 10:23:34

Varázsmogyoró kedves! Remélem a múltkori hozzászólásodra megkaptad a válaszomat! Nehogy azt hidd, hogy hidegen hagyott:-)
Mókás, hogy előtted is hevert egy pontilyen:-)

Judi! Remélem jól sikerül a lekvárotok, majd kérlek, jelezz vissza nekem! Anyikáé idén is isteni lett!!!!! Ez a narancsos változat fergeteges!!!!
Megyek mindjárt a piacra, megkívántam a barackot:-)

Varázsmogyoró 2008.08.08. 13:59:43

Igen, megkaptam nagyon köszönöm, hogy írtál!
Már hiányoltalak, örülök, hogy legalább itt jelentkeztél.

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.08.12. 08:07:38

Piroska! Nyaralsz? Hiányolom az írásaidat :-(

Kryszti 2008.08.12. 08:35:58

Remélem nincs baj Piroska!!!! Puszillak :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.08.12. 19:14:17

Bogaram! Nyaralok igen. És nagyon köszönöm a hiányolást, igen jólesik!:-)

Kryszti! Nincs, nincs! Puszillak sokszor!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.08.17. 18:18:48

Bóbita Kedves! Nagyon szépen köszönöm!!!!:-)
süti beállítások módosítása