Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Farkas és Füge

2008.06.23. 08:00 | piroskaesfarkas | 10 komment

Ez a kutya úgy tud kinézni, olyan bűbájos jelenség, lábunkróllevevős, s amikor meglát minket, tüneményes mosolyra húzza a száját (félrehúzza a felső ajkát, mintha fintorogna), kivillantja szabálytalan fogsorát, majd heves sündörgésbe és farokcsóvába kezd. Szőrtündér.

Ellenállhatatlan. Farkas folyton felkapja, megölelgeti, ölbeveszi pocakvakargatásra, babusgatja, dédelgeti, s ahogy mondani szokta, puszta szeretetből legszívesebben beleharapna abba az ennivaló gomb orrába.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr94534218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ßóbita 2008.06.23. 11:46:12

De hát ez egy westie :):):) Mint az én szőrmókom.
Mennyi idős, kisfiú kislány??? (lehet írtad már, de lemaradtam)
Most látom a címben...Füge...enyém Kókusz :D

Komolyan. mintha az én érzésim írnád le... én is folyton az ölemben tartanám, ráznám, nyúznám, összenyomnám, belebújnék, beszippantom az illatát, és IMÁDOM nagyon nagyon.

Köszönöm ezt a posztot, most boldog a szívem, megyek is kutyázni...

Piroska 2008.06.23. 11:51:46

Gabiliba! Örülök, hogy így örülsz!:-)
Ő kislány, 4 éves lesz, de van nálunk egy másik westie is, Bendegúz, aki pedig 7 éves. Na és Alfréd, aki fekete és spániel, de nem kevésbé imádnivaló szőrangyal!
De jó, hogy most rögtön meg is szeretgetheted! Irigykedem:-)

Akkor Neked is megvan a pattogatottkukorica jellegű lábszaga?:-) Imádom szagolgatni a tappancsaikat, beteges:-)

csetten 2008.06.23. 11:57:32

Ne felejts el egy hajtást majd erről is ataccsolni:)!

csetten 2008.06.23. 12:13:53

Jaaj, most olvasom ezt a kedvenc büdi szindrómát, aszittem csak én vagyok ennyire perverz. Számomra az otthon illat az nagyjából megegyezik Bandi kutyaszagával. Egészen meg tudok hatódni az ázott bundaillaton, és amikor kézmeleg vízsugárral masszírozom a tappancsát, és előjön az egyik talppárnán az albínófoltja, akkor mindig tudom, hogy egyvégből valók vagyunk, ő meg én.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.06.23. 12:25:14

Túúúdom, beteges dolgok ezek:-) A tappancsillatukért megveszünk. Kettőnek ropiszagú a lába, míg Füginek az említett pattogatottkukorica illatot árasztja. Persze nem terjeng a lakásba, ha be akarjuk szippantani, jó közel kell hajolni a talppárnácskákhoz:-)

És bár figyelünk a lábmosásra, a szájfertőtlenítésre és fogmosásra, rendszeresen járnak is kozmetikushoz (gyakrabban mint én), azért Alfinak van eg yolyan átütő büdösszája, amit akkor is szoktam érezni, mikor alszom, és Ő fekszik az ágy mellett....ilyenkor jóleső érzéssel nyugtázom, hogy ott szuszog..:-)

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.06.23. 14:00:08

húú, a bátyám kutyái általában hintőporillatúak...Szeretem belefúrni az orromat a szőrükbe :) Imádnivalóak:)

ßóbita 2008.06.23. 19:31:02

Hm, én még nem tudtam beazonosítani az illarot, de holnap megpróbálom.
Ha az enyémnek nincs kajaszaga, azért kezdj el gyanakodni, ki tudja, melyik rágcsálnivalós szekrényedet ürítik ki éjszakánként ;)

Piroska 2008.06.25. 09:52:20

Szaglászd csak meg!!!:-)

Panther · http://pinkpancser.blogspot.com 2008.07.01. 08:16:18

Háháááá itt a bizonyíték, h más is szívesen belehaparna a jószágába :D Engem mindig lehülyéznek, mikor mondom, h úgy megrágcsálnám a macska fülét, mert annyira ennivaló :D Nekem 2 cicám van, nincs nassillatuk, csak a saját bundaillatuk, amit úgy szeretek :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.07.01. 08:43:28

Panther! Lehet, amit mi nassillatnak érzünk, másnak felfordul tőle a gyomra:-))) Nyilván csak az néz hülyének, aki nem él ilyen szoros kapcsolatban az állatkájával...Mert aki igen, az tudja úgy szeretni, hogy szó szerint majd megeszi:-)
süti beállítások módosítása