Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Levendulák ölelésében

2008.06.18. 22:29 | piroskaesfarkas | 9 komment

Bódító illatot visz a szél, mikor átfésüli az öreg levendulabokrok szálait, melyeket két évvel ezelőtt menekítettünk át egy elhanygolt, gazzal benőtt rétről. Vannak saját ültetésű tövek is, lilák és fehérek, s tervezzük gyarapítani a létszámot faládákba, dézsába, és a még szinte üres területre beültetve.

Alfici vonzódik az illatához, vagy csupán azért szeret nekidőlni, mert élvezi, hogy a lila virágok csiklandozzák a fültövét és a fejebúbját, s előszeretettel bújik bele a virágfelhőbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr82528063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csetten 2008.06.19. 11:26:50

Asszem teleültetem a kertet levendulávaál, ihajcsuhaj. Egy tő Alficit is elfogadnék honosítás céljából:)

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.06.19. 11:53:48

Biztosan szereti a bódító illatukat ;)
Én is nagyon szeretem a friss levendulát ;)

Merci! · http://prante.hu/blog/ 2008.06.19. 11:57:14

és még a molylepkéket is elűzi :)
én csináltam kis csokrokat (10-15 szálból/csokor) a konyhába, a kamrába és a gardrobba. Az nagyon jó, amikor egy elsuhanó illatfelhőbe lépek, olyan mint egy álom :) Úgy tűnik, őkutyasága is szereti...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.06.19. 12:05:12

Mi is nagy levendula rajongók vagyunk, de erről már sokat regéltem régebben itt:-)
Az illata, a színe, a virága, a gömböc bokra, lenyűgöző!!!!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.06.19. 21:05:51

Levendulát én is "termesztek" majd, Alficival egyet értek, nincs is jobb, mint egy hűsítő ilatú fincsi levendulabokor aljában hemperegni... :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.06.20. 10:02:23

Akár egészen pici töveket is vehetsz, ha jóltartod őket, hamar megbokrosodnak!:-)

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.06.20. 21:55:41

Kicsit késve olvasom az írásaidat Piroska, de azért szeretnék hozzászólni... Pár napja mutattam a könyvesboltban a páromnak egy képet: hatalmas levendula mezőről ( talán Franciaországból ), és kijelentettem, hogy ha lesz kertünk ilyet szeretnék- böktem a képre! Erre riadtan csak annyit válaszolt, hogy oké, de ugye nem ekkora mennyiségre gondoltam?! Több hektárnyi terület volt lefotózva :) Neeeem, természetesen megelégszem egy nagyobb dézsával....kezdetben :) :)

Piroska 2008.06.22. 09:48:45

Bogaram! A levendula veszélyes! Mi menthetetlenül beleszerettünk, és imádunk mindent, ami levendulaillatú, vagy levendula mintás, stb. Már tervezem a következő levendulaültetéseket, kacskaringósan szegélynek, meg egykupacba levenduladombnak, meg hatalms kaspóba ültetve! Nem lehet betelni vele!!!! Tehát megértelek!:-)
süti beállítások módosítása